פעולות

הסדרי נגישות בקבוצת איילון

איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. איילון פועלת לפי המוגדר בחוק ואף למעלה מכך במטרה לסייע לאנשים עם מוגבלות לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו. איילון חברה לביטוח קיבלה את אות "ארגון נגיש" המכובד מעמותת נגישות ישראל בחודש ינואר 2018, במסגרת פעילותה הענפה ועמידתה בנדרש כאמור.

הסדרי נגישות מבנים

איילון מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות'לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.


סניף רמת גן

  • חניות נכים - ממוקמת בחניון מינוס 4, בצמוד למעלית החניון.
  • דרכי גישה - קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות
  • כניסה נגישה - יש
  • עמדת שרות – עמדות השירות הותאמו ויכולות לתת שירות גם לאנשים עם מוגבלות
  • עזרים ללקויי שמיעה – בעמדות הנותנות שירות קיימות לולאות השראה.
  • אמצעי הכוונים לעיוורים – קיימת מערכת Step hear, ניתן להפעילה באמצעות אפליקציה.
  • מעלית - יש
  • שירותי נכים – בקומת הכניסה

סניף חולון

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שירות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - נגיש
  • מעלית - נגיש
  • שירותי נכים - נגיש, בבניין

סניף חיפה

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש, מרחוב בר יהודה
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שרות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - לא
  • מעלית - נגיש
  • שירותי נכים - נגיש, בבניין

סניף ירושלים

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שירות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - לא נגיש
  • מעלית - נגיש
  • שירותי נכים - נגיש, בבניין

סניף נתניה

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שירות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - לא נגיש
  • מעלית - נגיש
  • שירותי נכים - נגיש, בבניין

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לנושא הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • נתב שיחות נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
      1. בשליחת פקס למספר 03-7569560
      2. בכתובת דוא"ל moked@ayalon-ins.co.il

יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת שירותי גרירה וחילוץ באמצעות SMS לטלפון 054-2149310.

מסירת מידע בפורמטים נגישים

איילון מאפשרת ללקוחות עם מוגבלות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. במידת הצורך ניתן לפנות לרכז הנגישות או שירות לקוחות של החברה.


נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר או באמצעות פנייה לרכז הנגישות.


פרטי קשר רכז הנגישות באיילון

קבוצת איילון תשמח לקבל פניות לצורך מידע ו/או הצעות שיפור .ניתן לפנות בימים א'-ה', בין השעות 08:00 עד 17:00 לרכז הנגישות של החברה, אשר פרטיו מפורסמים להלן:

הערה חשובה: רכז הנגישות אנדריי אינו אמון על טיפול בתביעות ביטוח בחברה אלא על נושא הנגישות בלבד.