פעולות

ארגון נגיש ורגיש

יובל וגנר יו"ר עמותת נגישות ישראל העניק את אות נגישות ישראל ל'ארגון הנגיש' לאיילון חברה לביטוח



אריק יוגב, מנכ"ל חברת הביטוח איילון:


"אנו שואפים להעניק שירות ל- 100% מלקוחותינו, מתוך מחוייבות ואחריות חברתית. אוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות הינה אוכלוסייה רחבה ושוות זכויות כמו כל לקוחות איילון. טיפול נגיש, רגיש ונכון לא זו בלבד שמשפר את איכות החיים ושילובם של אנשים עם מוגבלויות, הוא תורם לחברה שוויונית ומשפיע על כל מעגל הלקוחות של החברה"

ישיבת ההנהלה הבכירה של איילון חברה לביטוח נפתחה בטקס חגיגי שבמהלכו העניק יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, כשהוא מלווה בנטע רוטמן מנהלת מחלקת ייעוץ לנגישות וזוהר ישראלי מורשת הנגישות, את אות נגישות ישראל ל'ארגון נגיש' למנכ"ל החברה אריק יוגב ולצוות חברי ההנהלה.

חברת הביטוח איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל כשמטרת הפרויקט הנרחב לסייע בהנגשת כל ההיבטים הנוגעים למתן שירות ללקוחות ובכלל זה המבנים שבאחזקתה או בבעלותה, המוצרים והשירותים שלה וזאת כדי לאפשר לכל לקוחותיה שירות נגיש, רגיש ושוויוני כמו גם לעמוד בדרישות הוראות החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו.

בדבריו בטקס המרגש ציין מנכ"ל החברה, אריק יוגב, כי: "כחברה מובילה בישראל בתחום קידום הנגישות של מוצריה ושירותיה, כל עובדי איילון רתומים ומחוייבים להעניק שירות איכותי ונגיש. השקענו ונמשיך בתהליך התאמה והטמעת נהלי מתן שירותי החברה השונים עבור אנשים עם מוגבלויות בכל ההיבטים, החל בהנגשת מרכזי קבלת הקהל שלנו, כולל חניות נכים ודרכי גישה, עמדות נגישות, הנגשת המוקדים הטלפוניים, גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, דיבור ומוגבלויות קוגנטיביות, ובהנגשת אתר האינטרנט, העובדים עברו הדרכות למתן שירות נגיש, הנגשת מידע אירועים ועוד ידינו נטויה.
את פרויקט ההנגשה הוביל באיילון בהצלחה רבה אנדריי גרודונוב, קב"ט החברה".

לדברי יו"ר עמותת נגישות ישראל יובל וגנר: "כ-18% מהאוכלוסייה במדינת ישראל הם אנשים עם מוגבלויות: פיסיות, מוגבלות בראייה ובשמיעה ברמות שונות, מוגבלות נפשית ומוגבלות קוגניטיבית. בנוסף יש עוד 9% קשישים. לאורך כל התהליך התרשמתי מאד מהפעילות האינטנסיבית ומההתגייסות הרצינית של מנהלי ועובדי חברת איילון לקדם את התהליך החשוב והנדרש כל כך - לתת שירות שוויוני לאדם עם מוגבלות מתוך מתן כבוד והגנה על פרטיותו, ובהתאמת שירותיה הניתנים לכלל הציבור ללא אבחנה ושוני גם ללקוחותיה עם המוגבלות וכך לאפשר להם ליהנות מקבלת השירותים השונים באופן עצמאי ובבטיחות מירבית".
תמונה
בתמונה (מימין לשמאל): ישראל דרור – סמנכ"ל תפעול באיילון, אריק יוגב – מנכ"ל איילון, יובל וגנר – יו"ר עמותת נגישות ישראל, אנדריי גרודונוב – קב"ט איילון, מנגישות ישראל: נטע רוטמן, זוהר ישראלי