ארגון נגיש ורגיש

יובל וגנר יו"ר עמותת נגישות ישראל העניק את אות 'ארגון נגיש המשודרג' לאיילון חברה לביטוח


יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, העניק את אות ארגון נגיש המשודרג" למנכ"ל איילון, אריק יוגב, ולצוות מחברי ההנהלה, בטקס שהתקיים בחברה. האות ניתן לראשונה לחברה במשק הישראלי (נובמבר 2021).

איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל, כשמטרת הפרויקט הנרחב היא לסייע בהנגשת כל ההיבטים הנוגעים למתן שירות ללקוחות ובכלל זה המבנים שבאחזקתה או בבעלותה והמוצרים והשירותים של איילון. זאת, כדי לאפשר לכל לקוחותיה שירות נגיש, רגיש ושוויוני כמו גם לעמוד בדרישות הוראות החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו.

אות "ארגון נגיש המשודרג" ייחודי בכך שעל מנת לקבלו, על החברה לא רק לעמוד בהוראות הרגולציה בתחום ההנגשה, אלא להדגים מחויבות גדולה לתחום, הכוללת התאמה של כלל פלטפורמות השירותים (הפיזיות והדיגיטליות) לכל סוג של קושי (ראייה, שמיעה, הליכה ועוד). את פרויקט ההנגשה הובילו באיילון בהצלחה רבה סמנכ"ל אגף תפעול ונגישות של החברה, אנדריי גרודנוב וכן יותם רז, רכז הנגישות באגף.

לדברי יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר: "לאורך כל התהליך התרשמתי מאד מהפעילות האינטנסיבית של מנהלי ועובדי חברת איילון, שחרטה על דגלה לקדם את התהליך החשוב והנדרש כל כך - לתת שירות שוויוני לאדם עם מוגבלות מתוך מתן כבוד והגנה על פרטיותו, ובהתאמת שירותיה הניתנים לכלל הציבור ללא אבחנה ושוני. לא בכדי, מדובר בפעם הראשונה שאנו מעניקים את אות ארגון נגיש המשודרג לחברה במשק הישראלי וכולי תקווה שארגונים וחברות מובילות נוספות בישראל ילכו בעקבות איילון, על מנת לאפשר לכלל בעלי המוגבלויות בישראל ליהנות מקבלת השירותים השונים באופן עצמאי ובבטיחות מרבית".

בדבריו בטקס ציין אריק יוגב: "אנו גאים ביותר להיות החברה הראשונה במשק הזוכה בכבוד הכל כך חשוב הזה. השקענו ונמשיך להשקיע בתהליך התאמה והטמעת נהלי מתן שירותי החברה השונים עבור אנשים עם מוגבלויות בכל ההיבטים, החל מהנגשת מרכזי קבלת הקהל שלנו, כולל חניות נכים ודרכי גישה, עמדות נגישות, הנגשת המוקדים הטלפוניים, גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, דיבור ומוגבלויות קוגניטיביות, וכלה בהנגשת אתר האינטרנט וכלל ערוצי השירות הדיגיטליים שלנו ועוד ידינו נטויה".
הענקת אות "ארגון נגיש המשודרג"
הענקת אות "ארגון נגיש המשודרג"
 
בתמונה (מימין לשמאל): דריה בודניאצקי, רכז הנגישות באיילון - יותם רז, מנכ"ל איילון - אריק יוגב, יו"ר עמותת נגישות ישראל - יובל וגנר, סמנכ"ל התפעול באיילון - אנדריי גרודנוב, רחלי רגב

יובל וגנר יו"ר עמותת נגישות ישראל העניק את אות 'ארגון הנגיש' לאיילון חברה לביטוח



אריק יוגב, מנכ"ל חברת הביטוח איילון:


"אנו שואפים להעניק שירות ל- 100% מלקוחותינו, מתוך מחוייבות ואחריות חברתית. אוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות הינה אוכלוסייה רחבה ושוות זכויות כמו כל לקוחות איילון. טיפול נגיש, רגיש ונכון לא זו בלבד שמשפר את איכות החיים ושילובם של אנשים עם מוגבלויות, הוא תורם לחברה שוויונית ומשפיע על כל מעגל הלקוחות של החברה"

ישיבת ההנהלה הבכירה של איילון חברה לביטוח נפתחה בטקס חגיגי שבמהלכו העניק יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, כשהוא מלווה בנטע רוטמן (ז"ל) מנהלת מחלקת ייעוץ לנגישות  וזוהר ישראלי מורשת הנגישות, את אות נגישות ישראל ל'ארגון נגיש' למנכ"ל החברה אריק יוגב ולצוות חברי ההנהלה.

חברת הביטוח איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל כשמטרת הפרויקט הנרחב לסייע בהנגשת כל ההיבטים הנוגעים למתן שירות ללקוחות ובכלל זה המבנים שבאחזקתה או בבעלותה, המוצרים והשירותים שלה וזאת כדי לאפשר לכל לקוחותיה שירות נגיש, רגיש ושוויוני כמו גם לעמוד בדרישות הוראות החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו.

בדבריו בטקס המרגש ציין מנכ"ל החברה, אריק יוגב, כי: "כחברה מובילה בישראל בתחום קידום הנגישות של מוצריה ושירותיה, כל עובדי איילון רתומים ומחוייבים להעניק שירות איכותי ונגיש. השקענו ונמשיך בתהליך התאמה והטמעת נהלי מתן שירותי החברה השונים עבור אנשים עם מוגבלויות בכל ההיבטים, החל בהנגשת מרכזי קבלת הקהל שלנו, כולל חניות נכים ודרכי גישה, עמדות נגישות, הנגשת המוקדים הטלפוניים, גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, דיבור ומוגבלויות קוגנטיביות, ובהנגשת אתר האינטרנט, העובדים עברו הדרכות למתן שירות נגיש, הנגשת מידע אירועים ועוד ידינו נטויה.
את פרויקט ההנגשה הוביל באיילון בהצלחה רבה אנדריי גרודונוב, קב"ט החברה".

לדברי יו"ר עמותת נגישות ישראל יובל וגנר: "כ-18% מהאוכלוסייה במדינת ישראל הם אנשים עם מוגבלויות: פיסיות, מוגבלות בראייה ובשמיעה ברמות שונות, מוגבלות נפשית ומוגבלות קוגניטיבית. בנוסף יש עוד 9% קשישים. לאורך כל התהליך התרשמתי מאד מהפעילות האינטנסיבית ומההתגייסות הרצינית של מנהלי ועובדי חברת איילון לקדם את התהליך החשוב והנדרש כל כך - לתת שירות שוויוני לאדם עם מוגבלות מתוך מתן כבוד והגנה על פרטיותו, ובהתאמת שירותיה הניתנים לכלל הציבור ללא אבחנה ושוני גם ללקוחותיה עם המוגבלות וכך לאפשר להם ליהנות מקבלת השירותים השונים באופן עצמאי ובבטיחות מירבית".
הענקת אות "ארגון נגיש"
הענקת אות "ארגון נגיש"
 
בתמונה (מימין לשמאל): ישראל דרור – סמנכ"ל תפעול באיילון, אריק יוגב – מנכ"ל איילון, יובל וגנר – יו"ר עמותת נגישות ישראל, אנדריי גרודונוב – קב"ט איילון, מנגישות ישראל: נטע רוטמן ז"ל, זוהר ישראלי