Ayalon Young: שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

השאר את פרטייך בטופס צור קשר או פנה לאחד מסוכני הביטוח באיילון
כן, הרכב חייב להיות מבוטח באיילון בפוליסת ביטוח רכב מקיף עד 3.5 טון.
בנוסף, אפשרי לבטח גם ברכב של אח / אחות המבוטחים באיילון מעל גיל 24
כן, אם יש ל-2 הרכבים פוליסת רכב באיילון ואתה נהג נקוב בכיסוי של Ayalon Young, בכל אחד מהרכבים
 
ניתן לרכוש את הכיסוי עד 3 רכבים, בתוספת תשלום, כאשר כל הרכבים צריכים להיות מבוטחים באיילון
אין הגבלה במספר הקילומטרים
 
במעמד הרכישה ישלח אליך מסרון עם לינק התקנה או שניתן להיכנס לחנות האפליקציות Play Store או Apple Store ולחפש את אפליקצית Ayalon young
במעמד הרכישה ישלח אליך מסרון עם לינק התקנה או שניתן להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות Play Store או Apple Store. לאחר הורדת האפליקציה, יש להזין את הפרטים האישיים שלך בהתאם לפרטים שמסרת בעת רכישת הביטוח.  בעת רכישת הפוליסה ישלח לביתך, באמצעות דואר ישראל, חיישן להדבקה ברכב אותו  יש להפעיל בהתאם לתהליך המתואר באפליקציה ובאתר
חשוב לוודא כי השובר עדיין בתוקף (תוקף השובר מופיע במסך "הפינוקים שלי" באפליקציה). במידה והשובר עדיין בתוקף, ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 6677*
תוקף השובר מופיע במסך "הפינוקים שלי" באפליקציה. לצערנו לא ניתן להאריך את התוקף
בסיום הפוליסה, ניתן להכנס לאפליקציה ולנצל את ההטבות שנותרו עד חודש מסיום הפוליסה
כדאי לוודא שהחיישן עובד והבלוטות' דלוק במהלך הנסיעה. במידה והבעיה לא נפתרה, מרכז שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בטלפון 6677* או באמצעות טופס צור קשר
יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6677* או באמצעות טופס צור קשר
יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6677* או באמצעות טופס צור קשר בכדי לבדוק האם החיישן בדרך אלייך או הגיע לכתובת שונה
ראשית יש לעדכן אותנו או את סוכן הביטוח שלך על החלפת הרכב בפוליסה.
עד קבלת אישור עם פרטי הרכב החדש בפוליסה מועדכנת - אין לרכב ו/או לנהגים כיסוי. לאחר קבלת אישור כי הרכב והנהגים מבוטחים, יש להעביר את החיישן לרכב החדש. במידה והמדבקה לא עוברת באופן תקין תוכל לשים את החיישן בתא כפפות או להדביק עם מדבקה חדשה
הפוליסה בתוקף כל עוד היא לא בוטלה, אך אם לא תפעיל את האפליקציה במשך חודש מתחילת הפוליסה, תחויב בתוספת תשלום בגין אי ההפעלה 
החישוב מבוסס על ביצועי הנהיגה שלך - כיצד ביצעת פניות, האצת או בלמת
יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6677* או באמצעות טופס צור קשר
על מנת להוסיף נהג צעיר נוסף לביטוח, יש לפנות לסוכן הביטוח שלך
ככל הנראה האפליקציה הועברה ל"מצב שינה" בעקבות חוסר שימוש / מיטוב סוללה, יש לוודא בהגדרות כי האפליקציה לא ב"מצב שינה". אם עדיין התקלה קיימת יש לפנות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 6677*
שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות
איך לעזור לנהג צעיר וחדש לנהוג בצורה אחראית ובטוחה?
 
לכתבה המלאה
כך תשלב נהג צעיר או חדש בביטוח הרכב שלך
 
לכתבה המלאה
מה היתרון הגדול בלהיות נהג זהיר?
 
לכתבה המלאה