פעולות

ביטוח מקיף לרכב שאינו פרטי ואינו מסחרי עד 3.5 טון: מידע כללי

 
 
 

ביטוח מקיף לרכב למקרים של אובדן או נזק לרכב המבוטח ולרכושו של צד שלישי

משאית עם רקע נוף של שדות
מהו ביטוח מקיף לרכב?

ביטוח חובה נועד רק למקרים של נזקי גוף, אבל מה לגבי הרכוש?
ביטוח מקיף לרכב מורכב מביטוח רכוש לנזקים לרכב, ביטוח למקרה גניבה, ואחריות כלפי נזקים שנגרמו לרכושו של צד שלישי.


למי מיועדת בתכנית?

תכנית ביטוח מקיף של איילון מתאימה לבעלי כלי רכב שאינו פרטי ואינו מסחרי עד 3.5 טון, דוגמת משאיות, אוטובוסים, מוניות, נגררים, ורכב דו גלגלי, המבקשים לבטח את הרכב שלהם למקרים של נזקי רכוש לרכב ולרכושו של צד שלישי.

מה כוללת התכנית - כיסויים


כיסוי לאובדן או נזק לרכב המבוטח כתוצאה מאחד מהסיכונים הבאים:

  • אש, ברק, התפוצצות והתלקחות
  • התנגשות מקרית, התהפכות שלא כתוצאה מפריקה או טעינה
  • גניבה, אם הרכב לא נמצא במשך 45 ימים מיום ההודעה למשטרה על גניבה
  • נזק שנגרם עקב גניבה, תוך כדי גניבה ובעת ניסיון גניבה
  • שיטפון, סערה או התפרצות הר געש
  • מעשה זדון, בתנאי שהמעשה לא נגרם בכוונה בידי המבוטח או מישהו מטעמו
  • אחריות כלפי צד שלישי בשל נזקי רכוש (למעט נזקי גוף לצד ג)


מה כוללת התכנית - הרחבות בתוספת תשלום

  • שירותי התנעה, גרירה וחילוץ
  • החלפת שמשות שבורות
  • כיסוי שבר שמשות לאוטובוסים
  • ביטוח למערכת קול
  • רעידת אדמה
  • הגנה משפטית
  • הרחבה לביטוח מכשירי עבודה של משאיות (מנוף, רכינה, דופן הידראולית ועוד)
  • מהומות

     

איך להתאים את ביטוח הרכב הנכון לי ולרכב שלי?

לכל אחד יש את הצרכים המיוחדים שלו בנוגע לביטוח רכב. סוכן הביטוח שלך באיילון ישמח לתת לך הצעת ביטוח רכב ויתאים עבורך את ביטוח הרכב הנכון לך. אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון   או למלא את פרטיך בטופס צור קשר.

לקבלת הצעה לביטוח רכב

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח רכב
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
מהות פניה
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

מוקד תביעות רכב

דואר אלקטרוני: tviot_rechev@ayalon-ins.co.il
בירורי תביעות לצד ג: tviotg@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00
מענה לתביעות לצדי ג: א,ב,ד,ה בין השעות: 10:00-16:00 l ביום ג בין השעות: 08:00-12:00
 

מוקד שירותי גרירה וחילוץ

דואר אלקטרוני: grira@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6677* | 072-2228677
פקס: 03-7569560
ימים ושעות פעילות: המוקד פעיל 24/7