נתקעתי עם הרכב באמצע הכביש: מה לעשות?

כך תפעל במקרה שהרכב נתקע בדרך
רכב נגרר על ידי רכב גרירה

במקרים בהם לא ניתן להמשיך בנסיעה בעקבות תקלה או תאונה שלא מאפשרים זאת, ואין ברירה אלא לעצור את הרכב בשולי הדרך, יש לעשות זאת במקום בטוח, רחוק עד כמה שניתן מהכביש, לדוגמא: בתחנת דלק, בתחנת אוטובוס או בשול רחב, ולבצע את הפעולות הבאות:

  • להדליק את אורות החירום של הרכב (HAZARD).
  • יש ללבוש את האפוד הזוהר (חשוב לוודא שיש לך אפוד כזה תמיד).
  • לצאת מרכבך בזהירות מצד ימין ובלי לסכן את עצמך ואת משתמשי הדרך.
  • את משולש האזהרה יש להציב מאחורי הרכב, במרחק של כ - 100 מטר ממקום העצירה.
  • אם יש גדר הפרדה, חובה לעמוד מצידה הימני, כלומר - לא בצד של התנועה.
  • יש להתקשר למוקדי החירום הרלוונטיים במידת הצורך:

    100 – משטרת ישראל.
    5424* – מנהרות הכרמל.
    8541* – נתיבי איילון.
    2120* – נתיבי ישראל (נת"י).
    6116* – כביש 6.
    1230 – ידידים, סיוע בדרכים.

אחרי שביצעת את הפעולות האלה, יש להזמין שירותי גרירה וחילוץ.


מה כוללים שירותי הגרירה שלך?

שירותי גרירה וחילוץ לרכב כוללים שירות התנעת רכב במקרה של תקלה ישירה במערכת ההצתה או במנוע, החלפת חלקים, וכמובן שירות חילוץ וגרירת רכב (בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה / כתב השירות). השירותים זמינים למבוטח 24 שעות ביממה בכל יום בשנה, למעט יום כיפור.

גרירת רכב

יש להיעזר בשירותי גרירת רכב כאשר לא ניתן לנהוג ברכב לאחר תאונת דרכים או במקרה של תקלה שלא מאפשרת את המשך הנסיעה. מקרים נוספים בהם ניתן להזמין שירותי גרירה הם במקרים של נזקים שנגרמו לרכב כתוצאה מניסיון פריצה. שירות הגרירה יינתן מכל מקום לכל מקום בשטח מדינת ישראל, בכפוף לפוליסת הביטוח.

האם חילוץ הרכב כרוך בתוספת תשלום?

שירותי חילוץ רכב הניתנים במקומות סמוכים לדרך בעקבות תאונת דרכים, אינם כרוכים בתוספת תשלום ברוב המקרים. עם זאת, במידה והרכב באזור ללא גישה של רכב החילוץ אליו או שמשך זמן החילוץ ארוך, ייתכן שהחילוץ יהיה כרוך בתוספת תשלום לספק השירות, בהתאם לתנאי הפוליסה שרכשת.

מה כוללים שירותי ניידת שירות ותיקונים?

במקרים בהם הרכב תקוע בעקבות התיישנות מצבר למשל, שירות תיקונים נייד יכול לפתור את התקלה במקום בלי לגרור את הרכב למוסך. השירותים הניתנים במסגרת ניידת שירות ותיקונים הם:

  • החלפת מצבר (יידרש תשלום על המצבר החדש).
  • תיקון מערכת התנעה או הצתה ותיקונים קלים נוספים.

כל תיקון שאינו מסתכם בהחלפת מצבר הינו תיקון זמני בלבד, ועל כן יש לגשת למוסך מיד עם סיום תיקון, שכן המטרה שלו היא לאפשר הנעת הרכב והגעה למוסך והוא אינו נחשב לתיקון.

איך מזמינים את שירות הגרר אונליין?

מוקד הגרירה והחילוץ של איילון זמין עבורך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בטלפון 6677*. באמצעות הצ'אט בוט של איילון תוכל להזמין גרר בצורה קלה ופשוטה. ניתן לבדוק גם באזור האישי אם יש לך כיסוי גרירה וחילוץ, ומי נותן השירות שלך. כל הפרטים נמצאים באתר איילון ובאזור האישי.

מעוניין לרכוש ביטוח רכב?

להצטרפות ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון או להשאיר פרטים בטופס צור קשר על מנת שיחזרו אליך.


* התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי

עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל

לקבלת הצעה לביטוח רכב

לקבלת הצעה לביטוח רכב
שם מלא
תעודת זהות
מספר נייד
דואר אלקטרוני
מהות הפניה
MarketingSource
MarketingMedium
MarketingQueryString