שאלות ותשובות בביטוח רכב

את טופס אישור העדר התביעות שלך בביטוח רכב תוכל להוריד מתוך האזור האישי שלך . לאחר התחברות לאזור האישי בחר את פוליסת הרכב הרצויה, ובאיזור "המסמכים להורדה" תוכל להוריד את אישור העדר התביעות.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת כיסוי לנהג חדש.
תוכל לפנות גם לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

בכניסה לאזור האישי  שלך תוכל לעדכן את פרטיך

"אישור אי הגשה" הינו אישור לחברת הביטוח של הצד הפוגע (המזיק) כי המבוטח אינו מתכנן להפעיל את פוליסת הביטוח שברשותו זאת על מנת לקבל את הפיצוי מהמזיק.  אם אתה מעוניין בקבלת אישור אי הגשה עליך לפנות למוקד השירות שלנו בטלפון 1-700-72-72-27 או לסוכן הביטוח שלך. פרטי סוכן הביטוח שלך מופיעים באיזור האישי שלך באיילון

לשירותך, מוקד גרירה וחילוץ זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בטלפון 6677*



כמו כן, ניתן לבדוק גם באזור האישי אם יש לך כיסוי גרירה וחילוץ, ומי נותן השירות שלך. כל הפרטים כתובים בתכנית ביטוח הרכב שלך באזור האישי .

7 דברים שכדאי לעשות במקרה של תאונת דרכים

  • עצרו את הרכב במקום ודוממו את מנוע
  • בדקו האם ישנם נפגעים ברכב שלכם או ברכבים אחרים שמעורבים בתאונה, וכמובן - הולכי רגל
  • אם ישנם נפגעים, מחובתכם להזעיק באופן מיידי את מגן דוד אדום ואת משטרת ישראל (במקרי הצורך - גם את מכבי האש)
  • ערכו בדיקה מקיפה סביב כל כלי הרכב המעורבים בתאונה, אתרו את הנזקים ובצעו צילומים רבים ככל האפשר ומכל זווית אפשרית
  • אל תזיזו את כלי הרכב ממקומם עד בוא המשטרה, אלא אם כן כלי הרכב מפריעים לזרימת התנועה, אז כדאי לפנות אותם לשולי הכביש
  • צור עימנו קשר - מרכז שירות לקוחות שלנו, בטלפון 6679* ודווחו על התאונה
  • החליפו פרטי ביטוח


החלפת פרטי ביטוח רכב

מסירה וקבלת פרטים בין המעורבים בתאונה היא חובה על-פי חוק!
יש למסור פרטים גם אם הנהג חושב שהתאונה אינה באשמתו. סירוב למסירת פרטים היא עבירה על החוק.


במקרה תאונה, רשמו את הפרטים הבאים:

  • פרטי הנהג
  • שם ושם משפחה
  • מספר תעודת זהות
  • כתובת ומספר טלפון
  • פרטי רישיון הרכב
  • דגם, תוצרת וצבע
  • מספר רישוי
  • שם הבעלים הרשום ברישיון הרכב וכתובתו
  • פרטי תכניות ביטוח הרכב (חובה, צד ג' ומקיף, אם פוצלו בין שתי חברות)
  • שם חברה
  • מספר פוליסה
  • שם בעל הפוליסה הרשום וכתובתו
  • פרטי הגורם המבטח - שם, כתובת ומספר טלפון
  • תיאור מדויק של פרטי התאונה: שעת המקרה, שרטוט סביבת הכביש, מיקום ומצב רמזורים בשעת התאונה, מהיכן הגיעה כל המכוניות וכיצד אירעה התאונה. צרפו תמונות שצילמתם
  • שמות כתובות ומספרי טלפון של עדים לתאונה
  • חשוב מאוד: הסתפקו בבירור העובדות, ואל תדברו על האשם בתאונה, זה עלול ליצור הסתבכות מיותר בהמשך



במקרה של תאונה - מתי משטרת ישראל צריכה להיות מעורבת?


תאונות רכב עם נזקי רכוש בלבד

המשטרה אינה מתערבת. הנושא צריך להיות מוסדר בין המעורבים בתאונה ובין חברות הביטוח שלהם , בהתאם לסוגי ביטוח רכב המעורבים.


תאונות רכב עם נפגעים

 המעורבים בתאונה עם נפגעים חייבים להזמין באופן מיידי את מגן דוד אדום ואת משטרת ישראל אשר תנהל את האירוע. תאונה כזו עשויה לגרור לאחר מכן גם גורמים נוספים כמו: עורכי דין ובתי משפט. בהמשך יצטרכו המעורבים בתאונה לטפל כמובן גם בנזקי הרכוש בינם לבין עצמם או ביחד עם חברות ביטוח רכב שלהם.

עליך ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* או באמצעות טופס צור קשר כדי לברר אם הינך זכאי לרכב חליפי. אם כן, אנו נתאם עבורך את הרכב החליפי ונפנה אותך לספק השירות הרלוונטי.

אם אבדה לך תעודת ביטוח חובה, אנא פנה במיידית לסוכן הביטוח שלך לשם הפקת תעודת ביטוח חובה חדשה. אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לאתר אותו באמצעות כניסה לאזור האישי . כחלק מתהליך הנפקת תעודת חובה חדשה, יהיה עליך למלא טופס הצהרה על אובדן תעודת חובה.
אם אתה רוצה להוסיף כיסויים בתוכנית הביטוח שלך בביטוח רכב עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך. אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לאתר אותו בעמוד הפוליסה שלך באמצעות כניסה לאזור האישי ,
שאלות ותשובות בביטוח רכבלמאגר השאלות והתשובות

לקבלת הצעה לביטוח רכב

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח רכב
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה