פעולות

לשירותך, מוקד גרירה וחילוץ זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בטלפון 6677*



כמו כן, ניתן לבדוק גם באזור האישי אם יש לך כיסוי גרירה וחילוץ, ומי נותן השירות שלך. כל הפרטים כתובים בתכנית ביטוח הרכב שלך באזור האישי .

7 דברים שכדאי לעשות במקרה של תאונת דרכים

  • עצרו את הרכב במקום ודוממו את מנוע
  • בדקו האם ישנם נפגעים ברכב שלכם או ברכבים אחרים שמעורבים בתאונה, וכמובן - הולכי רגל
  • אם ישנם נפגעים, מחובתכם להזעיק באופן מיידי את מגן דוד אדום ואת משטרת ישראל (במקרי הצורך - גם את מכבי האש)
  • ערכו בדיקה מקיפה סביב כל כלי הרכב המעורבים בתאונה, אתרו את הנזקים ובצעו צילומים רבים ככל האפשר ומכל זווית אפשרית
  • אל תזיזו את כלי הרכב ממקומם עד בוא המשטרה, אלא אם כן כלי הרכב מפריעים לזרימת התנועה, אז כדאי לפנות אותם לשולי הכביש
  • צור עימנו קשר - מרכז שירות לקוחות שלנו, בטלפון 6679* ודווחו על התאונה
  • החליפו פרטי ביטוח


החלפת פרטי ביטוח רכב

מסירה וקבלת פרטים בין המעורבים בתאונה היא חובה על-פי חוק!
יש למסור פרטים גם אם הנהג חושב שהתאונה אינה באשמתו. סירוב למסירת פרטים היא עבירה על החוק.


במקרה תאונה, רשמו את הפרטים הבאים:

  • פרטי הנהג
  • שם ושם משפחה
  • מספר תעודת זהות
  • כתובת ומספר טלפון
  • פרטי רישיון הרכב
  • דגם, תוצרת וצבע
  • מספר רישוי
  • שם הבעלים הרשום ברישיון הרכב וכתובתו
  • פרטי תכניות ביטוח הרכב (חובה, צד ג' ומקיף, אם פוצלו בין שתי חברות)
  • שם חברה
  • מספר פוליסה
  • שם בעל הפוליסה הרשום וכתובתו
  • פרטי הגורם המבטח - שם, כתובת ומספר טלפון
  • תיאור מדויק של פרטי התאונה: שעת המקרה, שרטוט סביבת הכביש, מיקום ומצב רמזורים בשעת התאונה, מהיכן הגיעה כל המכוניות וכיצד אירעה התאונה. צרפו תמונות שצילמתם
  • שמות כתובות ומספרי טלפון של עדים לתאונה
  • חשוב מאוד: הסתפקו בבירור העובדות, ואל תדברו על האשם בתאונה, זה עלול ליצור הסתבכות מיותר בהמשך



במקרה של תאונה - מתי משטרת ישראל צריכה להיות מעורבת?


תאונות רכב עם נזקי רכוש בלבד

המשטרה אינה מתערבת. הנושא צריך להיות מוסדר בין המעורבים בתאונה ובין חברות הביטוח שלהם , בהתאם לסוגי ביטוח רכב המעורבים.


תאונות רכב עם נפגעים

 המעורבים בתאונה עם נפגעים חייבים להזמין באופן מיידי את מגן דוד אדום ואת משטרת ישראל אשר תנהל את האירוע. תאונה כזו עשויה לגרור לאחר מכן גם גורמים נוספים כמו: עורכי דין ובתי משפט. בהמשך יצטרכו המעורבים בתאונה לטפל כמובן גם בנזקי הרכוש בינם לבין עצמם או ביחד עם חברות ביטוח רכב שלהם.

עליך ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* או באמצעות טופס צור קשר כדי לברר אם הינך זכאי לרכב חליפי. אם כן, אנו נתאם עבורך את הרכב החליפי ונפנה אותך לספק השירות הרלוונטי.

לקבלת הצעה לביטוח רכב

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח רכב
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

מוקד תביעות רכב

דואר אלקטרוני: carclaims@ayalon-ins.co.il
בירורי תביעות לצד ג: tviotg@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00
מענה לתביעות לצדי ג: א,ב,ד,ה בין השעות: 10:00-16:00 l ביום ג בין השעות: 08:00-12:00
 

מוקד שירותי גרירה וחילוץ

טלפון: 6677* | 072-2228677
פקס: 03-7569560
ימים ושעות פעילות: המוקד פעיל 24/7