פעולות

גרירה וחילוץ

מה לעשות במקרה והרכב שלך נתקע ואתה זקוק לשירותי גרירה וחילוץ

לשירותך, מוקד גרירה וחילוץ זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בטלפון 6677*


כמו כן, ניתן לבדוק גם באזור האישי אם יש לך כיסוי גרירה וחילוץ, ומי נותן השירות שלך. כל הפרטים כתובים בתכנית ביטוח הרכב שלך באזור האישי .

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות איילון

את טופס אישור העדר התביעות שלך בביטוח רכב תוכל להוריד מתוך האזור האישי שלך . לאחר התחברות לאזור האישי בחר את פוליסת הרכב הרצויה, ובאיזור "המסמכים להורדה" תוכל להוריד את אישור העדר התביעות.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת כיסוי לנהג חדש.
תוכל לפנות גם לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

בכניסה לאזור האישי  שלך תוכל לעדכן את פרטיך

שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות

מוקד תביעות רכב

דואר אלקטרוני: tviot_rechev@ayalon-ins.co.il
בירורי תביעות לצד ג: tviotg@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00
מענה לתביעות לצדי ג: א,ב,ד,ה בין השעות: 10:00-16:00 l ביום ג בין השעות: 08:00-12:00
 

מוקד שירותי גרירה וחילוץ

דואר אלקטרוני: grira@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6677* | 072-2228677
פקס: 03-7569560
ימים ושעות פעילות: המוקד פעיל 24/7

לקבלת הצעה לביטוח רכב

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח רכב
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
מהות פניה
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.