פעולות

גרירה וחילוץ

גרר באמצעות צאט בוט - ביטוח רכב

שירות דיגיטלי נוסף, ובלעדי באיילון!הזמנת גרר

המאפשר לך להזמין גרר באמצעות הצ'אט בוט בזריזות, ולהמשיך את יומך כרגיל ובהקדם האפשרי

שירות הזמנת גרר דיגיטלי באמצעות הצ'אט בוט

איך זה עובד?


1. מתחברים לצ'אט בוט

הצ'אט בוט שלנו נמצא בחלקו הימני של כל אחד מהעמודים באתר

2. בוחרים בהזמנת גרר

מקישים על לחצן "להזמין גרר" ומתארים את הבעיה

3. מציינים שם המוסך והגרר בדרך

פרטי המוסך והכתובת שאליו תרצה שנגרור את האוטו

מוקד תביעות רכב

דואר אלקטרוני: tviot_rechev@ayalon-ins.co.il
בירורי תביעות לצד ג: tviotg@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00
מענה לתביעות לצדי ג: א,ב,ד,ה בין השעות: 10:00-16:00 l ביום ג בין השעות: 08:00-12:00
 

מוקד שירותי גרירה וחילוץ

דואר אלקטרוני: grira@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6677* | 072-2228677
פקס: 03-7569560
ימים ושעות פעילות: המוקד פעיל 24/7

לקבלת הצעה לביטוח רכב

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח רכב
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות איילון

ניתן להזמין גרר בקלות ובמהירות באמצעות שירות הצ'אט בוט באתר איילון, הזמין עבורך 24/7

 

באזור האישי, תחת הפוליסות שלי, תוכל לאתר מי ספק השירות שלך בגרירה ולאיזה מס טלפון עליך לחייג

כן, שירות הזמנת גרר עובד 24/7, וזמין בכל ימות השנה (למעט ערב יום כיפור החל מהשעה 14:00 ועד צאת כיפור) 

כן, שירות זמין בכל שטח מדינת ישראל (כולל השטחים המוחזקים בידי צה"ל) בכפוף להוראות השלטונות, אך למעט שטחים בשליטה ו/או באחריות צבאית ו/או אזרחית של הרשות הפלשתינאית ו/או מי מטעמה.

שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות