פעולות

הגשת תביעה בביטוח בריאות לעובדים זרים ותיירים

רוצה להגיש תביעה? לנוחיותך הנחיות מפורטות לצורך הגשת תביעה
  • התביעה נבדקת בחברה
    התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה
  •  התביעה בטיפול
     
  • הטיפול הסתיים
    הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים

איך מגישים תביעה במקרה של החזר הוצאות רפואיות?


יש לך ביטוח לעובדים זרים או ביטוח תיירים?

מגיע לך לקבל שירות רפואי הכולל בדיקות רפואיות, מיון ואשפוז.
לשירותך מדריך להגשת תביעה לצורך קבלת החזר הוצאות רפואיות שכוללות: בדיקות רפואיות, ביקור במיון או אשפוז.


מה עלי לעשות במקרה של ביקור בחדר מיון או אשפוז?

  • בסיום קבלת הטיפול עליך לחתום על טופס התחייבות
  • לאחר השחרור מבית החולים עליך להגיש את טופס השחרור מבית החולים למזכירות במרפאת קופת החולים בה אתה רשום
    הזכאות שלך לזיכוי עבור הביקור במיון או האשפוז תבחן לפי תנאי הביטוח שלך, ותימסר לך דרך המרפאה שלך.

מה עלי לעשות במקרה של הפניה לבדיקות ?

  • בכל מקרה של הפניה לבדיקות כגון: US, ממוגרפיה, צילומים וכדומה, ניתן לקבוע תור לבדיקה בבית חולים של קופת חולים "כללית" ללא צורך בטופס 17
  • במקרה שבבית החולים קיים תור במועד מאוחר או שמדובר בבדיקה דחופה (בהמלצת רופא), לביצוע הבדיקה בבית חולים אחר, יש לפנות למשרד המרפאה ולבקש מהם להגיש בקשה ל "מסר" לאישור הבדיקה במכון של "כללית" עם טופס 17

אנחנו כאן בשבילך !

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • תוכל לעקוב אחר מצב תביעתך באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
  • און-ליין באזור האישי  שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקד בריאות בטלפון 1-800-35-2001