שאלות ותשובות בביטוח לעובדים זרים ותיירים

תיירים - מגיל 3 חודשים ועד גיל 65

עובדים זרים - מגיל 18 ועד גיל 65

ביטוח תושבי חוץ פועל באמצעות שירותי הבריאות של קופת החולים כללית. כדי לזמן תור עליך לפנות למוקד השירות של קופת חולים כללית 2700*.
לצורך קבלת שירות יש להזדהות באמצעות תעודה מזהה והכרטיס המגנטי שנשלח אליך.

עליך לפנות למרפאות כללית "סמייל" לקבלת טפול חירום בשיניים.

שירות הזמנת רופא הביתה ניתן לעובדים זרים ותיירים 24 שעות ביממה, ללא עלות.
להזמנה עליך לפנות לספק השירות ביקורופא בטלפון 6101*.
בעת הפניה לביקורופא יש להזדהות באמצעות מס חבר בכללית הרשום על גבי הכרטיס המגנטי, כולל ספרת הביקורת.
לתשומת ליבך, הביטוח מכסה הזמנת רופא לביקור בית, אך אינו מכסה ביקור במרפאות ביקורופא.

לא ניתן להוסיף או לשנות כיסויים בביטוח קיים.

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

במצב חירום רפואי, עליך לגשת מיד לבית החולים הציבורי הקרוב על מנת לקבל טיפול רפואי.

בסיום קבלת הטיפול הרפואי עליך לחתום על טופס התחייבות. לאחר השחרור מבית החולים יש להגיש את טופס השחרור מבית החולים למזכירות במרפאת קופת החולים בה אתה רשום. הזכאות שלך לזיכוי עבור הביקור במיון או האשפוז תבחן לפי תנאי הביטוח שלך, ותימסר לך דרך המרפאה שלך.

טופס התחייבות רפואית הינו אישור של קופת החולים לשלם לנותן שירות רפואי עבור שירות רפואי מסוים. כדי לקבל טופס זה, על המבוטח להגיש את המסמכים הרפואיים למזכירות במרפאת קופת החולים בה רשום. זכאותו להחזר עבור הבדיקה תבחן לפי תנאי הביטוח, ותימסר למבוטח דרך המרפאה שלו.

עליך לפנות בהקדם לסוכן הביטוח שלך על מנת שידאג לכרטיס עבורך, ללא כרטיס קופת חולים לא תוכל לקבל שירות רפואי מול הקופה.

לא תוכל להשתמש בשירותי המוקדים הפועלים בלילה, אך במסגרת הביטוח שרכשת אתה יכול להזמין רופא הביתה ללא עלות 24 שעות ביממה באמצעות ביקורופא בטלפון 6101*. יש להזדהות במספר חבר בכללית כולל ספרת ביקורת לצורך זיהוי

תוכל להיכנס לאזור האישי  ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי

באפשרותך לשלוח אלינו מסמכים באמצעות טופס צור קשר או לכתובת דוא"ל או פקס כפי שמופיעים ברשימת מוקדי השירות לפי תחום הביטוח המתאים.

על המעסיק לשלוח את הבקשה בגיבוי מסמכים המאשרים את השינוי למספר פקס 03-7569564 או לכתובת מייל hafaka@ayalon-ins.co.il או באמצעות צור קשר באתר.

עליך לשלוח אלינו טופס אמצעי תשלום (עמוד אחרון בטופס) עם פרטי אמצעי התשלום החדש, ולציין את מספר תכנית הביטוח ופרטי העובד. את הטופס ניתן לשלוח למספר פקס 03-7569564 או לכתובת מייל hafaka@ayalon-ins.co.il או באמצעות צור קשר באתר.

שאלות ותשובות בביטוח לעובדים זרים ותייריםלמאגר השאלות והתשובות

לקבלת הצעה לביטוח בריאות לעובד זר ולתייר

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות לעובד זר ולתייר
שם מלא
תעודת זהות
מספר נייד
דואר אלקטרוני
מהות הפניה
MarketingSource
MarketingMedium
MarketingQueryString