פעולות

הגשת תביעה בביטוח סיעודי

רוצה להגיש תביעה? לנוחיותך הנחיות מפורטות לצורך הגשת תביעה
  • התביעה נבדקת בחברה
    התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה
  •  התביעה בטיפול
     
  • הטיפול הסתיים
    הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים

איך מגישים תביעה במקרה של מצב סיעודי?

לקוח איילון בביטוח בריאות פרטי הכולל כיסוי בגין מצב סיעודי?


תוכל לקבל תשלום חודשי לחולה במצב סיעודי, בהתאם לתנאי הביטוח

איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  •  טופס הגשת תביעה  חתום
  • טופס ויתור סודיות רפואית חתום
  • אם מדובר בדמנציה - יש לצרף צו אפוטרופוס
  • מסמכים רפואיים המעידים על היות המבוטח סיעודי כגון הערכה תפקודית או מסמכים מביטוח לאומי
  • חוות דעת רפואיות על ידי מומחים בהתאם לסוג הבעיה, גריאטריה או פסיכיאטריה
  • סיכומי אשפוז ממוסדות רפואיים ושיקומיים
  • אם התביעה מוגשת לאחר פטירת המבוטח, יש להגיש תעודת פטירה, צו ירושה וצילום ת.ז. של היורשים כולל הספח.

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים.



לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנו tviot_briut@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569586
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מוקד בריאות, אבא הלל סילבר 12, רמת גן, 5250606,  ת.ד. 10957
  • סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי 
  • העברת מסמכים באמצעות מסרון (SMS) - ניתן להעביר מסמכי תביעות של ביטוח חיים ובריאות באמצעות במסרון (SMS) למספר טלפון 0503015829 – בעת שימוש באפשרות זו נדרש לשלוח את המילה תביעה למספר 0503015829 ולאחר מכאן יתקבלו ההוראות להעברת המסמכים.

מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות בריאות תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח שלך.

אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

 

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?