פעולות

7 יתרונות מנצחים בביטוחי הבריאות של איילון!

* בהתאם לתנאי הפוליסה
1 בחירה חופשית של רופא מנתח - גם שלא מתוך רשימת רופאים שבהסדר 
2 זמינות ונגישות לכל מומחה שאתה מעדיף והרחבת זכות לפי בחירה
3 כיסוי ריאלי 'המתמלא' מחדש וסל תרופות מוגדל – תקרת הזכאות הותאמה לעלויות הריאליות של הטיפולים הנדרשים,  וסל התרופות הוגדל לכל מקרה ביטוח בסך משמעותי של כ-3 מיליון שקלים! הסכום המשמעותי "מתמלא מחדש" כל שנתיים
4 תרופות בהתאמה אישית – כיסוי רחב של עד 600 אלף שקלים ה'מתמלא' אף הוא כל שנתיים
רפואה בהתאמה אישית FoundationOne  – ביצוע בדיקה גנומית לטובת התאמה מרבית של התרופה שהינך צריך ליטול
6 כיסוי למחלות קשות באיילון – הכולל באופן בלעדי גם כיסוי לאירוע רפואי שכיח: צינתור כלילי טיפולי
7 כיסוי אמבולטורי – ללא הצהרת בריאות, ללא חריגים, כולל בחירה חופשית של נותני השירות

ביטוח בריאות פרטי מותאם אישית, להגנה על בריאותך ובריאות בני משפחתך


מהו ביטוח בריאות פרטי?

קופות החולים בישראל מספקות סל של שירותי בריאות בסיסי לכל תושב. ביטוחי הבריאות הפרטיים השונים שמוצעים על ידי חברות הביטוח מאפשרים לשפר את איכות שירותי הרפואה והבריאות שלך על ידי הוספה של כיסויים ושירותים שונים כמו אפשרות לבחירת רופאים, לקבל תרופות שאינן בסל הבריאות ועוד.


אילו כיסויים כלולים בביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי באיילון נותן לך ולמשפחתך הרחבה לשירותים הבסיסיים שכלולים בשירותי הבריאות של קופות החולים, והגנה למצבים רפואיים שאינם כלולים בשירותים אלו. הביטוח מספק לך טיפול רפואי יעיל ומתקדם ונותן לך שקט כלכלי ונפשי. ביטוח פרטי מאפשר לך:


 

איך רוכשים ביטוח בריאות פרטי?

במילוי טופס הצטרפות קצר ובפניה לסוכן הביטוח שלך באיילון שיתאים את הביטוח לך ולבני משפחתך. פרטי סוכן הביטוח שלך מופיעים באיזור האישי שלך. אם אין לך סוכן ביטוח ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון או למלא את פרטיך בטופס צור קשר.


 

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות איילון

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלות מקוריות. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.
כמו כן, תוכל לעקוב אחר סטטוס התביעה באתר שלנו באיזור האישי בצורה קלה ונוחה.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים את ביטוח הבריאות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח באיילון, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח שעובדים עם איילון  או למרכז שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן הביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

יש כמה דרכים לבדוק זאת:

באיזור האישי שלך באיילון תוכל לצפות בדוחות התקופתיים והשנתיים שלך. "לאחר לחיצה על "פרטי הפוליסה" באיזור "מסמכים להורדה" תוכל לעיין ולהוריד את הדוח השנתי

שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות

לקבלת הצעה לביטוח בריאות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות
מי אני?
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

מוקד בריאות

דואר אלקטרוני: moked-briut@ayalon-ins.co.il
טלפון: 1-800-35-20-01
פקס: 03-7569586
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 17:00



 

הגנה מתאונות
ביטוח תאונות אישיות לך ולמשפחתך