פעולות

ביטוח בריאות מותאם אישית, להגנה על בריאותך ובריאות בני משפחתך

9 יתרונות מנצחים בביטוח הבריאות של איילון!

  • מקום ראשון בענף ביטוחי הבריאות - עפ"י סקר שביעות רצון של לשכת סוכני הביטוח בישראל, יוני 2019
  • חברת ביטוחי הבריאות לשנת 2018 - עפ"י דירוג נבחרי השנה של עדיף, ועיתונאי הביטוח הפיננסיים
  • בחירה חופשית של רופא מנתח - גם שלא מתוך רשימת רופאים שבהסדר
  • לראשונה ובלעדי באיילון! בדיקת דם החוזה את הסיכון להימצאות סרטן המעי הגס ללא צורך בבדיקה פולשנית! - בדיקת COLONFLAG החדשנית והמתקדמת מהווה יתרון נוסף לנספח האמבולטורי המוביל באיילון. לפרטים נוספים לחץ כאן
  • תרופות בהתאמה אישית - כיסוי רחב של עד 600 אלף שקלים ה'מתמלא' אף הוא כל שנתיים
  • רפואה בהתאמה אישית FoundationOne – ביצוע בדיקה גנומית לטובת התאמה מרבית של התרופה שהינך צריך ליטול
  • כיסוי למחלות קשות באיילון – הכולל באופן בלעדי גם כיסוי לאירוע רפואי שכיח: צינתור כלילי טיפולי
  • כיסוי ריאלי 'המתמלא' מחדש וסל תרופות מוגדל – תקרת הזכאות הותאמה לעלויות הריאליות של הטיפולים הנדרשים, וסל התרופות הוגדל לכל מקרה ביטוח בסך משמעותי של כ-3 מיליון שקלים! הסכום המשמעותי "מתמלא מחדש" כל שנתיים
  • כיסוי אמבולטורי – ללא הצהרת בריאות, ללא חריגים, כולל בחירה חופשית של נותני השירות


מהו ביטוח בריאות פרטי?

קופות החולים בישראל מספקות סל של שירותי בריאות בסיסי לכל תושב. ביטוח הבריאות הפרטי שמוצע על ידי חברות הביטוח מספק לך הגנה ומאפשר לך לקבל טיפול רפואי פרטי, יעל ומתקדם. ביטוח בריאות פרטי אף משפר את איכות שירותי הרפואה והבריאות שלך על ידי הוספה של כיסויים ושירותים שונים במקרה של מצב בריאותי לא צפוי, כמו אפשרות לבחירת רופאים, מנתחים, לקבל תרופות שאינן בסל הבריאות ועוד.


אילו כיסויים כלולים בביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי באיילון נותן לך ולמשפחתך הרחבה לשירותים הבסיסיים שכלולים בשירותי הבריאות של קופות החולים, והגנה למצבים רפואיים שאינם כלולים בשירותים אלו. הביטוח מספק לך טיפול רפואי יעיל ומתקדם ונותן לך שקט כלכלי ונפשי. ביטוח פרטי מאפשר לך:

  • לבחור את הרופא המנתח ואת בית החולים גם שלא מתוך רשימת הרופאים שבהסדר
  • לקבל תרופות שאינן בסל הבריאות הממלכתי - -כיסוי לתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות ואינן מכוסות במסגרת הסל
  • לבצע פעולות ניתוחיות או טיפולים מיוחדים בחו״ל - ההוצאות על השתלות בארץ ובחו״ל, ועל טיפולים וניתוחים מיוחדים בחו״ל, עשויות להגיע למאות אלפי שקלים, שאינם מכוסים בסל הבריאות הממלכתי ובביטוחים המשלימים (שב״ן) בקופות החולים. תכנית זו מסייעת במימון הטיפולים, כולל הוצאות נלוות שונות וקצבה חודשית לפני ואחרי השתלה.
  • כיסוי להשתלות איברים
  • כיסויים חשובים נוספים כמו בדיקות וייעוצים, בדיקות הריון ולידה, כיסויים למחלת הסרטן, רפואה משלימה, אבחון מהיר ועוד
  • כיסוי למחלות קשות - תכנית ביטוח המעניקה פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלה קשה מתוך רשימת מחלות קשות


למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים ביטוח בריאות פרטי?

את הביטוח כדאי לרכוש בגיל צעיר, ככל שתצטרף לביטוח כשאתה בריא יותר כך תקבל הצעה טובה יותר עם פחות החרגות בשל אירועים רפואיים שונים, כמו כן כדאי שתתחשב בנתוניך האישיים ובאורח חייך והגדר את הצרכים שלך מביטוח הבריאות.


איך רוכשים ביטוח בריאות פרטי?

במילוי טופס הצטרפות קצר ובפניה לסוכן הביטוח שלך באיילון שיתאים את הביטוח לך ולבני משפחתך. פרטי סוכן הביטוח שלך מופיעים באיזור האישי שלך. אם אין לך סוכן ביטוח ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון או למלא את פרטיך בטופס צור קשר.


 

לקבלת הצעה לביטוח בריאות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
מהות פניה
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

חדש! צ'אט בוט
שירותים דיגיטליים מגוונים 24/7



 

הגנה מתאונות
ביטוח תאונות אישיות לך ולמשפחתך


שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות איילון

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלות מקוריות. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.
כמו כן, תוכל לעקוב אחר סטטוס התביעה באתר שלנו באיזור האישי בצורה קלה ונוחה.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים את ביטוח הבריאות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח באיילון, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח שעובדים עם איילון  או למרכז שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן הביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

יש כמה דרכים לבדוק זאת:

באזור האישי שלך באיילון תוכל לצפות בדוחות התקופתיים והשנתיים שלך. "לאחר לחיצה על "פרטי הפוליסה" באיזור "מסמכים להורדה" תוכל לעיין ולהוריד את הדוח השנתי

שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות