שירותים ופעולות שניתן לבצע אונליין בביטוח בריאות
שירות לקוחות ביטוח בריאות

שאלות ותשובות בביטוח בריאות

 

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

שאלות ותשובות בביטוח בריאותלכל השאלות והתשובות