שאלות ותשובות בביטוח בריאות

 

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלות מקוריות. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.
כמו כן, תוכל לעקוב אחר סטטוס התביעה באתר שלנו באיזור האישי בצורה קלה ונוחה.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים את ביטוח הבריאות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח באיילון, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח שעובדים עם איילון  או למרכז שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן הביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

יש כמה דרכים לבדוק זאת:

באזור האישי שלך באיילון תוכל לצפות בדוחות התקופתיים והשנתיים שלך. "לאחר לחיצה על "פרטי הפוליסה" באיזור "מסמכים להורדה" תוכל לעיין ולהוריד את הדוח השנתי

כדי להוסיף בן משפחה לביטוח הבריאות עליך לשלוח אלינו טופס הצטרפות והצהרת בריאות. במידת הצורך, יש לצרף אישורים רפואיים רלוונטיים. את הטפסים והאישורים אפשר לשלוח באמצעות צור קשר  באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, בפקס 03-7569566 או באמצעות סוכן הביטוח שלך.

אם חל שינוי במצב המשפחתי שלך בעקבות חתונה, גירושין וכדומה, תוכל לשלוח אלינו טופס עדכון פרטים אישיים, או מכתב עם עדכון שלך על השינויים, באמצעות צור קשר, באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, או בפקס שמספרו 03-7569566.
אפשר לעדכן אותנו גם באמצעות סוכן הביטוח שלך או באמצעות מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001.

קיימת חשיבות רבה לכך שהכיסויים בביטוח הבריאות יתאימו בדיוק לצרכים שלך ושל משפחתך. על מנת להתאים את הכיסויים, תוכל לשלוח אלינו מכתב עם עדכון שלך על השינויים, באמצעות צור קשר, באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, או בפקס שמספרו 03-7569566.
תוכל גם לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך או למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות צור קשר, באתר או בטלפון 1-800-35-2001.

עליך להעביר טופס בקשה לביטול חתום על ידך. את הטופס אפשר לשלוח במייל Bht@ayalon-ins.co.il  , בפקס 03-7569566 או באמצעות סוכן הביטוח שלך.

שאלות ותשובות בביטוח בריאותלמאגר השאלות והתשובות

לקבלת הצעה לביטוח בריאות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה