פעולות
הבית שלך הוא נכס יקר עבורך ולכן כדאי להגן עליו. ביטוח דירה בהתאמה אישית של איילון נותן לך הגנה מלאה ומותאמת עבורך, לדירה שלך.
אם אתה מעוניין לבטח את הדירה שלך או דירה שכורה, תוכל לבחור בין ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וביטוח משולב של מבנה ותכולה, וליהנות בין היתר מהכיסויים הבאים:


בביטוח דירה תוכל לבחור בין שלושה כיסויים:  

כמו כן תמיד תוכל לשלב את שני הביטוחים באותה הפוליסה, באמצעות ביטוח משולב.


בביטוח דירה תוכל ליהנות בין היתר מהכיסויים הבאים:

  • כיסוי ביטוחי עבור נזקים במבנה ובתכולת דירה כתוצאה מנזקי טבע, אש, פריצה, התנגשות כלי רכב ועוד...
  • כיסוי מפני נזקי מים - באמצעות כיסוי זה, במקרה של נזקי מים בדירה, תוכל להזמין שרברב שעובד בהסדר עם איילון
  • כיסוי ביטוחי לנזקי רעידת אדמה וצונאמי
  • כיסוי ביטוחי כלפי נזקים לצד שלישי (צד ג') ולעובדי משק בית
  • כיסוי ביטוחי במקרים של שבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות

איך רוכשים ביטוח דירה

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך את ביטוח הדירה המתאים לך ולבני משפחתך. אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון  או למלא את פרטיך בטופס צור קשר.

שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות איילון
במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי למבנה או לתכולה והאם קיים כיסוי לביטוח כנגד סיכוני רעידת אדמה למבנה ו/או לתכולה.
עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

במידה וברצונך להוסיף כיסויים נוספים, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך.
באזור האישי שלך תוכל למצוא את פרטי סוכן הביטוח שלך.

ניתן להפריד בין שני הביטוחים וניתן לבטח את שניהם יחדיו, כאשר אנו ממליצים לבטח את שניהם יחד על מנת שיהיה לך מענה כולל למבנה ולתכולת הדירה.
כיסוי זה נרכש בנפרד עבור ביטוח מבנה ועבור ביטוח תכולת הדירה, ולאור הסיכויים לרעידת אדמה, כדאי שלא לוותר עליו. אם ויתרת על כיסוי זה, תידרש לחתום על טופס ויתור. אם לקחת משכנתא, הבנק מחייב אותך לבטח את המבנה כנגד סיכון זה.
אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות

לקבלת הצעה לביטוח דירה

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח דירה
מי אני?
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

מוקד תביעות דירה ורכוש

דואר אלקטרוני: apprep@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
פקס: 03-7569578
ימים ושעות פעילות:
א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00

קיים לך נזק מים בדירה?

לשירותך, סרטון הדרכה: כך תחבר שרברב בהסדר עם איילון בעת תביעה בביטוח דירה
 



 

זה אישי!

 

 

הכר את אלון מאיילון ואת האזור האישי החדש שלך

 

 כל המיידעים אודות הביטוחים והחסכונות שלך, סטטוס התביעות שלך, ושירותים עצמיים מגוונים בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר!

 

להרשמה וכניסה לאיזור האישי

יתרון למבוטחי איילון!
בחירה חופשית של רופא מנתח וכיסוי מלא, גם שלא באמצעות רופאי הסדר

צריך לחדש את ביטוח הרכב שלך?
ביטוח משתלם, שמותאם בדיוק לך ולסוג הרכב שלך