פעולות

כאן תוכלו לקרוא מאמרים מקצועיים ומעניינים בביטוח דירה

 

ביטוח תכולת דירה

ביטוח תכולת דירה

כדי לשמור על מה שיקר לך
לקריאת המאמרביטוח תכולת דירה
כיצד תפעל בעת רעידת אדמה?

כיצד תפעל בעת רעידת אדמה?

ריכזנו עבורך מספר כללי להתנהגות בעת רעידת אדמה
לקריאת המאמרכיצד תפעל בעת רעידת אדמה?
האם כדאי לך לעשות ביטוח מבנה לדירה?

האם כדאי לך לעשות ביטוח מבנה לדירה?

כאן תוכל לקרוא למה כדאי וחשוב לרכוש ביטוח מבנה לדירה
לקריאת המאמרהאם כדאי לך לעשות ביטוח מבנה לדירה?
ביטוח דירה שכורה

ביטוח דירה שכורה

שוכרים או משכירים דירה, כדאי שתקראו את המאמר הזה
לקריאת המאמרביטוח דירה שכורה
ביטוח דירה צד ג

ביטוח דירה צד ג

מה זה ביטוח דירה צד ג והאם הוא נחוץ לי?
לקריאת המאמרביטוח דירה צד ג
איך תהפוך את הבית שלך לנעים ומרווח

איך תהפוך את הבית שלך לנעים ומרווח

טיפים לעיצוב הבית שלך
לקריאת המאמראיך תהפוך את הבית שלך לנעים ומרווח
הכן דירתך לחורף

הכן דירתך לחורף

7 טיפים להכנת הדירה לחורף
לקריאת המאמרהכן דירתך לחורף

לקבלת הצעה לביטוח דירה

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח דירה
מי אני?
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

זה אישי!

 

 

הכר את אלון מאיילון ואת האזור האישי החדש שלך

 

 כל המיידעים אודות הביטוחים והחסכונות שלך, סטטוס התביעות שלך, ושירותים עצמיים מגוונים בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר!

 

להרשמה וכניסה לאיזור האישי
הרשמה לניוזלטר
רוצים לקבל עדכונים ומאמרים למייל?

מוקד תביעות דירה ורכוש

דואר אלקטרוני: apprep@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
פקס: 03-7569578
ימים ושעות פעילות:
א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00

קיים לך נזק מים בדירה?

לשירותך, סרטון הדרכה: כך תחבר שרברב בהסדר עם איילון בעת תביעה בביטוח דירה
 

יתרון למבוטחי איילון!
בחירה חופשית של רופא מנתח וכיסוי מלא, גם שלא באמצעות רופאי הסדר

צריך לחדש את ביטוח הרכב שלך?
ביטוח משתלם, שמותאם בדיוק לך ולסוג הרכב שלך

שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות איילון
במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי למבנה או לתכולה והאם קיים כיסוי לביטוח כנגד סיכוני רעידת אדמה למבנה ו/או לתכולה.
עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

במידה וברצונך להוסיף כיסויים נוספים, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך.
באזור האישי שלך תוכל למצוא את פרטי סוכן הביטוח שלך.

ניתן להפריד בין שני הביטוחים וניתן לבטח את שניהם יחדיו, כאשר אנו ממליצים לבטח את שניהם יחד על מנת שיהיה לך מענה כולל למבנה ולתכולת הדירה.
כיסוי זה נרכש בנפרד עבור ביטוח מבנה ועבור ביטוח תכולת הדירה, ולאור הסיכויים לרעידת אדמה, כדאי שלא לוותר עליו. אם ויתרת על כיסוי זה, תידרש לחתום על טופס ויתור. אם לקחת משכנתא, הבנק מחייב אותך לבטח את המבנה כנגד סיכון זה.
אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות