שאלות ותשובות בביטוח דירה

במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי למבנה או לתכולה והאם קיים כיסוי לביטוח כנגד סיכוני רעידת אדמה למבנה ו/או לתכולה.
עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

במידה וברצונך להוסיף כיסויים נוספים, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך.
באזור האישי שלך תוכל למצוא את פרטי סוכן הביטוח שלך.

ניתן להפריד בין שני הביטוחים וניתן לבטח את שניהם יחדיו, כאשר אנו ממליצים לבטח את שניהם יחד על מנת שיהיה לך מענה כולל למבנה ולתכולת הדירה.
כיסוי זה נרכש בנפרד עבור ביטוח מבנה ועבור ביטוח תכולת הדירה, ולאור הסיכויים לרעידת אדמה, כדאי שלא לוותר עליו. אם ויתרת על כיסוי זה, תידרש לחתום על טופס ויתור. אם לקחת משכנתא, הבנק מחייב אותך לבטח את המבנה כנגד סיכון זה.
אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.

עליך למלא את טופס התביעה  ולציין איזה תכשיט אבד. לאחר מכן, עליך ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* או באמצעות טופס צור קשר באתר. ואנו ננחה אותך כיצד להגיש את התביעה ומהי זכאותך בהתאם לתנאי הביטוחאת הטופס יש לשלוח אלינו באמצעות טופס צור קשר, או לכתובת מייל  tviotp@ayalon-ins.co.il  או למספר פקס 03-7569557


לאחר קבלת הדיווח והמסמכים אנחנו נטפל בתביעתך בהקדם:

  • אם קיבלנו את כל המסמכים, נישלח אליך תוך עד 30 יום הודעת זכאות לתשלום, או הודעת פשרה או הודעת דחייה עם הנימוקים לדחייה
  • אם חסרים לנו מסמכים אנחנו ניידע אותך בכתב על כך לא יאוחר מ-30 ימים מפתיחת התביעה
  • אם נמצא כי נדרש זמן נוסף לצורך בירור התביעה, תשלח אליך הודעת המשך בירור המפרטת את הסיבות לעיכוב הטיפול בתיק
 
הבית שלנו הוא נכס יקר עבור כל אחד מאיתנו, ולכן חשוב שנגן עליו מפני נזקים שעלולים להזיק לו ולקרות בכל רגע. בביטוח דירה קיימים שני כיסויים המכסים מפני נזקים:
  • ביטוח מבנה דירה – המגן מפני נזקים למבנה הדירה שלנו כמו קירות הבית
  • ביטוח תכולת דירה – כיסוי המגן מפני נזקים לרכוש שלנו בבי
  • כמו כן באפשרותך לרכוש ביטוח המשלב את שני הכיסויים האלה.
נזקי מים הוא אחד הנזקים הנפוצים בבית.  צינור שהתפוצץ עלול להרוס חלקים בקירות ואפילו בתקרות הבית ותיקון של נזק כזה מצריך הוצאות כספיות גבוהות במיוחד. אבל לא רק זה, שיטפון בבית עלול לגרום גם לנזק ובמקרה הגרוע גם הרס מוחלט לתכולת הבית: רהיטים, חפצי ערך ומוצרים שונים בבית, הסיוע והפיצוי מחברת הביטוח שלך במקרים כאלה עשויה לעזור לך בהחלט, לכן קיימת חשיבות בהרחבת כיסוי לנזקי מים בפוליסה.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב הסדר מטעם איילון
  • תיקון על ידי שרברב פרטי והגשת תביעה להחזר

איך תדע איזה כיסוי יש לך?

  • באיזור נותני השרות - בהזנה של מספר ת.ז שלך
  • באזור האישי שלך בפרטי התכנית, מצוין הכיסוי שלך
  • לאחר בחירת שרברב אנו ממליצים לך לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* לצורך תיאום זמן ההגעה אליך בזמן המהיר ביותר

צפה בסירטון הדרכה לאיתור והזמנת שרברב בהסדר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר מטעם איילון

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השירות. באזור נותני השירות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.

עליך למלא את טופס התביעה  ולציין מה ניזוק. כדאי להוסיף צילום של הנזקים. לאחר מכן, עליך ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* או באמצעות טופס צור קשר , באתר. ואנו ננחה אותך כיצד להגיש את התביעה ומהי זכאותך בהתאם לתנאי הביטוח.
את הטופס יש לשלוח אלינו באמצעות טופס צור קשר , או לכתובת מיילtviotp@ayalon-ins.co.il  או למספר פקס 03-7569557.


לאחר קבלת הדיווח והמסמכים אנחנו נטפל בתביעתך בהקדם:

  • אם קיבלנו את כל המסמכים, נישלח אליך תוך עד 30 יום הודעת זכאות לתשלום, או הודעת פשרה או הודעת דחייה עם הנימוקים לדחיה
  • אם חסרים לנו מסמכים אנחנו ניידע אותך בכתב על כך לא יאוחר מ-30 ימים מפתיחת התביעה
  • אם נמצא כי נדרש זמן נוסף לצורך בירור התביעה, תשלח אליך הודעת המשך בירור המפרטת את הסיבות לעיכוב הטיפול בתיק
שאלות ותשובות בביטוח דירהלמאגר השאלות והתשובות

לקבלת הצעה לביטוח דירה

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח דירה
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה