טיפ דיגיטלי לסוכני איילון: כתיבת תוכן אפקטיבי

בעל עסק? הנה 5 טיפים שיעזרו לך לכתוב תוכן שיווקי יעיל

בעידן הדיגיטלי חשוב מאד לייצר כמה שיותר תוכן שיווקי, רלוונטי ועדכני לשמירה ולחיזוק הקשר עם לקוחותייך ועם לקוחות פוטנציאליים נוספים. על מנת שהקורא ימשיך לקרוא את התוכן שכתבת ואולי בסוף גם ישאיר ליד או לפחות יתעניין במוצר, כדאי להקפיד על מספר פרטים. ריכזנו עבורך 5 טיפים שימושיים, שיעזרו לך לכתוב תוכן אפקטיבי:


להבין מה המידע שלך יכול לתת לקורא

התמקדות במוצר או בשירות בצורה אגרסיבית, מבלי להתייחס לצורך של הקורא, עלולה ליצור מצב שבו קורא התוכן נוטש ומפסיק את הקריאה בשלב מוקדם. לכן, חשוב כבר בהתחלה להסביר איך המוצר או השירות שאתה נותן, עונה על הצורך של הקורא שלך ונותן לו פתרון.

אם התוכן שלך מדבר על רכישת ביטוח בריאות פרטי, למשל, אז הצורך של הקורא הוא לא - 'לרכוש ביטוח בריאות', אלא - לדאוג לבני המשפחה שלו או לעצמו, במקרה של מחלה חלילה.

אחת הטעויות הנפוצות בעולמות התוכן השונים, היא להתחיל לכתוב בלי להבין עד הסוף את הצורך, או את מגוון הצרכים של קהל היעד אליו אתה רוצה לפנות. עצרת והבנת את הצורך לפני שהתחלת לכתוב? מעולה, עכשיו אפשר להמשיך לשלב הבא.

לדבר ישירות לקורא

נתחיל בדוגמה לשתי אופציות שמעבירות את אותו מסר:

אופציה א':
"ביטוח מקיף לרכב, כולל כיסוי ביטוחי נרחב עבור נזקי רכוש לרכב".

אופציה ב':
"רוצה לקבל כיסוי ביטוחי נרחב בביטוח הרכב? ביטוח מקיף לרכב יספק לך כיסוי במקרה של נזקי רכוש לרכב, גניבה ועוד".

דיבור ישיר ושימוש בגוף שני - יחיד, עוזרים לתפוס את הקוראים שלך. חשוב לזכור שמאמרי תוכן הם לא הרצאות, והקהל שלך מסתכם באדם אחד שקורא את התוכן, גם אם התוכן מגיע לאלפי או למאות אלפי אנשים.
דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב ולנסות ליישם עד כמה שניתן, הוא לכתוב בשפה שתתאים גם לנשים וגם לגברים, ולהעדיף תמיד לשון 'פעיל' על פני 'סביל'.

להכיר את טכניקת ה - 80/20

טכניקה יעילה שיכולה לסייע לך לתפוס את הקורא ולכתוב בצורה ישירה ונגישה - טכניקת ה- 80/20. כותבי תוכן וקופירייטרים מקצועיים משתמשים בטכניקה הזו בטקסטים שהם כותבים, לא משנה מה המסר השיווקי, המידע המקצועי, או אורך התוכן שלהם.

טכניקת ה - 80/20 אומר ש - 80% מהתוכן צריך לעסוק בקורא ובצורך שלו, ו - 20% מהתוכן יכול לעסוק בדברים האחרים (לדוגמא: בחברה, במוצר, בשירות הספציפי ועוד).

על מנת להשתמש הטכניקה הזו בצורה יעילה, כדאי לחזור לסעיף הראשון ולהבין מה המידע שלך יכול לתת לקוראים, כלומר, על איזה צורך הוא עונה (למשל, חיסכון בעלויות, ביטחון כלכלי, דאגה לעתיד הילדים, חיפוש אחר מידע מקצועי וכולי). ברגע שהצורך מובן, מה שנשאר הוא להתאים את המוצר או השירות שלך לאותו צורך.

לכתוב תוכן שמיועד גם ללקוחות קיימים

אחת המשימות המאתגרות והחשובות לעסקים, היא לשמור על קשר רציף עם לקוחות קיימים. בעולמות בהן הקשר הישיר מתקיים אחת לשנה או אפילו אחת לכמה שנים, הפצת תוכן ללקוחות קיימים היא דרך מעולה לשמור על קשר ולהראות ללקוח שהוא בחר בחירה מקצועית ונכונה.

מעבר למידע מקצועי שיכול לסייע ללקוחות שלך בדרכים פרקטיות, כל עדכון שיכול להראות ללקוחות שלך פעולות והישגים, הרי הוא משובח. כגון: השקת מוצר חדש, הכרזה על הישגים, מעבר לשימוש בטכנולוגיה חדשה ופרסום מכתבי תודה.

הדרכים העיקריות להפיץ את התוכן ללקוחות הקיימים הן שליחת ניוזלטר ללקוחות שאישרו קבלת דיוור שיווקי (עפ"י חוק הספאם), הפצה ברשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, וואטסאפ), בהודעות SMS ובקידום האתר בגוגל.


לשתף את התוכן שלך ברשתות החברתיות

כתבת תוכן מקצועי, שיווקי ומעניין? מעולה. עכשיו צריך לחשוף אותו לעולם. דרך טובה ויעילה לעשות את זה היא באמצעות קידום אורגני בגוגל. עם זאת, מדובר בתהליך שלוקח זמן, ולא תמיד מבטיח הישגים, כשהתחרות היא על 10 המקומות הראשונים בעמוד הראשון. דרך מהירה יותר לחשוף את התוכן שלך ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים היא דרך רשתות חברתיות, ובראשן פייסבוק.

כתיבה לפייסבוק צריכה להיות קצרה, ישירה מאוד, כזו שתופסת את הקורא וכזו שמניעה אותו לפעולה. יש לך אתר אינטרנט? פייסבוק הוא כלי מצוין להוביל תנועה לאתר. אין לך עדיין אתר? אפשר לכתוב מידע מקצועי ולשתף אותו בקבוצות ייעודיות, לצבור סמכות כמקור מקצועי, ולהוביל תנועה לדף הפייסבוק העסקי שלך.

בנוסף, באפשרותך למלא טופס קידום דיגיטלי לסוכני איילון ונשמח לייצר עבורך עמוד דיגיטלי ייעודי לסוכנות שלך! למילוי טופס לחץ כאן >>

רוצה לקבל טיפים נוספים לשיווק סוכנות הביטוח שלך בדיגיטל? אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתפוצת הדיוור השיווקי שלנו ולקבל מאיתנו מידע מקצועי ושיווקי. למילוי טופס הצטרפות >>

 


*התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי

כתבות שיוכלו לעניין אותך...
מה לבדוק כשרוכשים ביטוח אחריות מקצועית?

מה לבדוק כשרוכשים ביטוח אחריות מקצועית?

עוסק במקצוע חופשי? ייתכן שאתה חשוף לתביעות!

לכתבה המלאהמה לבדוק כשרוכשים ביטוח אחריות מקצועית?
ביטוח צד ג' לעסק

ביטוח צד ג' לעסק

מדוע הוא חשוב לעסק שלך?
 
לכתבה המלאהביטוח צד ג' לעסק
איך למנוע התקפות סייבר על העסק שלך?

איך למנוע התקפות סייבר על העסק שלך?

5 צעדים שיקטינו את הסיכון להתקפת סייבר על העסק שלך
לכתבה המלאהאיך למנוע התקפות סייבר על העסק שלך?
התקפות סייבר הופכות לתופעה נפוצה

התקפות סייבר הופכות לתופעה נפוצה

מה זה מתקפת סייבר, במה זה פוגע ואיך מתמודדים עם זה?
לכתבה המלאההתקפות סייבר הופכות לתופעה נפוצה

איילון מקדמת אותך, גם בדיגיטל!

1
הקמת עמוד ייעודי לסוכנותך באתר איילון, בצירוף לוגו הסוכנות, כולל קישור לאתר הבית שלך
2 
קידום פרטי סוכנותך ברשת, לאיתור קל ומהיר על ידי גולשים!
 
3 
במנגנון "חיפוש סוכנים" באתר איילון, נפרסם קישור לעמוד הייעודי שלך
 
4 
פניות גולשים שיחפשו אותך, תועברנה ישירות לתיבת המייל של סוכנותך, לטובת המשך מתן שירות אישי והגדלת מכירות