אתר האינטרנט של הסוכנות שלך – מה חשוב לדעת?

אתר אינטרנט הינו בדרך כלל הנכס הדיגיטלי המרכזי בסוכנות, נכס מניב ובעל פוטנציאל להוות הערוץ המרכזי בסוכנות לשיווק ומכירות.

להלן כמה טיפים בנושא תוכן באתר וקידומו:

 


התוכן שכדאי להציג באתר האינטרנט

  • מי אנחנו / מי אני
  • תחומי הפעילות וההתמחות של הסוכנות - פתרונות / ייחודיות
  • שירות למבוטחים קיימים
  • פרטי התקשרות: טלפון, מייל, סמס, ווטסאפ
  • קישורים לרשתות חברתיות, כמו פייסבוק אם קיים
  • רישום לקבלת עדכונים במייל / סמס
  • הרבה! תוכן בעל ערך


קידום האתר בגוגל – עשה ואל תעשה


עשה:

  • כתוב בשפת הלקוח
  • מילים נרדפות וביטויי מפתח צריכים להופיע בתוכן שאתה כותב: בכותרת, בפתיח ובסיכום
  • מומלץ לכתוב פתיח ופסקאות עם כותרת
  • כדאי להשאיר הפניות למידע נוסף - למקרה הצורך, כדי שהגולש לא יחזור לגוגל

אל תעשה:

  • העתקת תוכן שקיים ברשת
  • כתיבת תוכן בלתי נראה לגולש שנראה רק לגוגל – לדוגמא, טקסט לבן על רקע לבן.
  • כתיבה ל- "מנוע החיפוש"


מערכות להזנת תוכן שונות שכדאי לך להכיר:

  • מערכת לניהול תוכן - Wordpress
  • פלטפורמה לבניית אתר אינטרנט  - Wix
  • כלי של גוגל האוסף נתונים על הגולשים - Google Analytics
  • מערכת ליצירת בלוג אינטרנטי של חברת גוגל - Blogger
     

אין לכם אתר אינטרנט?


נשמח להקים עבורך עמוד ייעודי לסוכנות הכולל את לוגו הסוכנות, אודות הסוכנות, פרטי קשר ועוד, לאיתור קל ומהיר על ידי הגולשים.

פניות שיתקבלו מעמוד הסוכנות שלך, תועברנה ישירות אל מייל הסוכנות לטובת מתן שירות אישי והגדלת מכירות!


לקבלת השירות לחץ כאן>>

איילון מקדמת אותך, גם בדיגיטל!

1
הקמת עמוד ייעודי לסוכנותך באתר איילון, בצירוף לוגו הסוכנות, כולל קישור לאתר הבית שלך
2 
קידום פרטי סוכנותך ברשת, לאיתור קל ומהיר על ידי גולשים!
 
3 
במנגנון "חיפוש סוכנים" באתר איילון, נפרסם קישור לעמוד הייעודי שלך
 
4 
פניות גולשים שיחפשו אותך, תועברנה ישירות לתיבת המייל של סוכנותך, לטובת המשך מתן שירות אישי והגדלת מכירות
 

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי סוכני איילון

עליך למלא את טופס הסודיות  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

עליך למלא את טופס פתיחת כספת ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

עליך למלא טופס מורשה חיתום  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

אם רכשת מחשב חדש או שבוצע שינוי כלשהוא במחשב שלך ואתה מעוניין בהתקנה חוזרת עליך לפנות למרכז התמיכה בטלפון 072-2229200

עליך ליצור קשר עם אגף חטיבת המכירות באיילון בטלפון 072-2229853