אתר אינטרנט הינו בדרך כלל הנכס הדיגיטלי המרכזי בסוכנות, נכס מניב ובעל פוטנציאל להוות הערוץ המרכזי בסוכנות לשיווק ומכירות.
להלן כמה טיפים בנושא תוכן באתר וקידומו:
התוכן שכדאי להציג באתר האינטרנט
- מי אנחנו / מי אני
- תחומי הפעילות וההתמחות של הסוכנות - פתרונות / ייחודיות
- שירות למבוטחים קיימים
- פרטי התקשרות: טלפון, מייל, סמס, ווטסאפ
- קישורים לרשתות חברתיות, כמו פייסבוק אם קיים
- רישום לקבלת עדכונים במייל / סמס
- הרבה! תוכן בעל ערך
קידום האתר בגוגל – עשה ואל תעשה
עשה:
- כתוב בשפת הלקוח
- מילים נרדפות וביטויי מפתח צריכים להופיע בתוכן שאתה כותב: בכותרת, בפתיח ובסיכום
- מומלץ לכתוב פתיח ופסקאות עם כותרת
- כדאי להשאיר הפניות למידע נוסף - למקרה הצורך, כדי שהגולש לא יחזור לגוגל
אל תעשה:
- העתקת תוכן שקיים ברשת
- כתיבת תוכן בלתי נראה לגולש שנראה רק לגוגל – לדוגמא, טקסט לבן על רקע לבן.
- כתיבה ל- "מנוע החיפוש"
מערכות להזנת תוכן שונות שכדאי לך להכיר:
- מערכת לניהול תוכן - Wordpress
- פלטפורמה לבניית אתר אינטרנט - Wix
- כלי של גוגל האוסף נתונים על הגולשים - Google Analytics
- מערכת ליצירת בלוג אינטרנטי של חברת גוגל - Blogger
אין לכם אתר אינטרנט?
נשמח להקים עבורך עמוד ייעודי לסוכנות הכולל את לוגו הסוכנות, אודות הסוכנות, פרטי קשר ועוד, לאיתור קל ומהיר על ידי הגולשים.
פניות שיתקבלו מעמוד הסוכנות שלך, תועברנה ישירות אל מייל הסוכנות לטובת מתן שירות אישי והגדלת מכירות!
לקבלת השירות לחץ כאן>>