טיפ דיגיטלי לסוכני איילון: שימוש במדיה החברתית

5 טיפים לתקשורת עם מבוטחיך בערוצים החברתיים

הערוצים החברתיים המובילים - פייסבוק ואינסטגרם, הפכו לכלים משמעותיים שיכולים לסייע לך לקדם את העסק שלך. לפניך 5 טיפים שימושיים שיעזרו לך לייעל את הקשר עם קהל העוקבים שלך במדיה החברתית ולקדם את העסק.

הגדר את מטרות החיבור עם קהל העוקבים שלך

עוד לפני יצירת דף עסקי או פרופיל עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, כדאי לעצור רגע ולחשוב מה המטרות אותן היית רוצה להשיג באמצעות ערוצי המדיה החברתית. קביעת מטרות ויעדים מקלה על יצירת תוכניות פעולה ומסייעת לך לתקשר עם קהל העוקבים שלך.

  • האם אתה רוצה לגייס הזדמנויות מכירה (לידים)?
  • האם אתה רוצה להגדיל את רשימת התפוצה שלך?
  • האם אתה רוצה לתת שירות ללקוחות שלך?

השקע מחשבה במיתוג העסק במדיה חברתית - Brand

מיתוג נכון הוא גורם מכריע להצלחת העסק. זה לא סוד שאנשים מוכנים לשלם יותר על מוצר עם מיתוג יוקרתי, למרות שיש מוצרים קרובים מאוד מבחינת איכות אך עם מיתוג חלש. ערוצי המדיה החברתית הם פלטפורמה שמאפשרת לך למתג את העסק שלך בצורה מדויקת ועקבית, מה שיסייע לעוקבים להבין מה טיב העסק שלך, מה המסר אותו העסק שלך מעביר, מה הערך המוסף שהעסק שלך יכול לתת להם ואיזו תמורה רגשית הם מקבלים כשהם בוחרים להתקשר עם העסק שלך (כלומר, איתך).

בכל הנוגע למיתוג, חשוב להעביר לקהל שלך מסרים כנים. משתמשים רבים ברשתות המדיה החברתית רגישים מאוד לנושא אמינות העסק ולמיתוג שמשקף מציאות. מילת המפתח שצריכה להוביל בכל הנוגע למיתוג היא 'עקביות'.

כל פוסט, כל תמונה, כל תיאור מוצר וכל המלצה או שיתוף בפייסבוק ובאינסטגרם צריכים לשקף את המסר אותו העסק שלך מביא לעולם. סטייה מהמסר הזה וניסיון 'לחשוב מחוץ לקופסא', עלולים ליצור תוצאה הפוכה ודווקא להבריח את קהל העוקבים שלך.

הגב לתגובות ולשיתופי הפוסטים שלך

אל תקח מובן מאליו אנשים שמשתפים את הפוסטים שלך או מגיבים תגובות חיוביות או שליליות לדברים שאתה מפרסם בפייסבוק או באינסטגרם. אם מישהו שיתף פוסט המלצה שהעלת, אם מישהו הגיב והודה לך על שירות, על מוצר או על כל דבר אחר שעשית עבורו בצורה ישירה או עקיפה, הקדש את הזמן והאנרגיה להגיב ולהתעניין (לפעמים אנחנו שוכחים שיש שם אדם אמיתי שישב וכתב).

על תגובה הרבה יותר קל להגיב באופן טבעי, אבל שיתופים (שהם בעצם שיא הפרגון ברשתות החברתיות), זוכים להתעלמות כמעט מוחלטת. אם מישהו שיתף את הפוסט שלך, הוא במובן מסוים ממליץ עליך. הודעה כמו: "היי, תודה על השיתוף. אשמח לדעת אם המאמר / המוצר עזר לך", יכול להפוך את התקשורת החד כיוונית לדיאלוג ולסייע לך לשמור על קשר עם קהל העוקבים שלך.

צור מעורבות של קהל העוקבים שלך

כדאי לדעת שמשתמשי הערוצים החברתיים הם מטבעם אנשים שאוהבים לשתף את דעותיהם ולהרגיש שהם שייכים. דרך יעילה וקלה לגרום לקהל המדיה החברתית שלך להיות מעורב היא לפנות אליהם. במקום לפרסם בפשטות שירותים ותכנים בעמודי העסק שלך, תיצור עניין ותבקש מהקהל שלך להגיב. שאל שאלות, בקש מהם משוב לגבי התמונות שלך, פעילויות, מבצעים ועוד.
בהחלט ניתן לעודד את הלקוחות המרוצים לכתוב על החוויה שלהם ולשתף לחברים שלהם – יכול להיות לזה ערך יקר מפז.

השקע מעט מאמץ ונסח שאלות שמעוררות את העניין שלהם או גורמות להם לשאול שאלות בעצמם. התהליך הזה יסייע לך לגרום לקהל העוקבים שלך להרגיש מושקע בעסק, עוד צעד בדרך לבניית קהילה.


גייס לקוחות מרוצים להצלחת העסק בערוצים החברתיים

תקשורת אפקטיבית עם קהל המדיה החברתית שלך היא דרך בטוחה למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים שלך. קיבלת פידבק חיובי מלקוח? מעולה! בקש אישור מהלקוח המרוצה לשתף את החוויה החיובית שלו בערוצי המדיה החברתית של העסק שלך.

אנו מזמינים אותך ואת עובדי הסוכנות להירשם לתפוצה השיווקית שלנו ולקבל מידע מקצועי ישירות למייל, להצטרפות לתפוצת הדיוור השיווקי >>

איילון מקדמת אותך, גם בדיגיטל!

1
הקמת עמוד ייעודי לסוכנותך באתר איילון, בצירוף לוגו הסוכנות, כולל קישור לאתר הבית שלך
2 
קידום פרטי סוכנותך ברשת, לאיתור קל ומהיר על ידי גולשים!
 
3 
במנגנון "חיפוש סוכנים" באתר איילון, נפרסם קישור לעמוד הייעודי שלך
 
4 
פניות גולשים שיחפשו אותך, תועברנה ישירות לתיבת המייל של סוכנותך, לטובת המשך מתן שירות אישי והגדלת מכירות
 

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי סוכני איילון

עליך למלא את טופס הסודיות  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

עליך למלא את טופס פתיחת כספת ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

עליך למלא טופס מורשה חיתום  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

אם רכשת מחשב חדש או שבוצע שינוי כלשהוא במחשב שלך ואתה מעוניין בהתקנה חוזרת עליך לפנות למרכז התמיכה בטלפון 072-2229200

עליך ליצור קשר עם אגף חטיבת המכירות באיילון בטלפון 072-2229853