טיפ דיגיטלי לסוכני איילון: חשיפת הסוכנות ברשת

7 דרכים יעילות לחשיפה ברשת

קידום סוכנות קטנה או חדשה וחשיפה שלה לקהל יעד גדול נשמע אולי כמו משימה לא פשוטה, אבל על ידי בניית אסטרטגיה מתאימה ובעזרת עבודה נכונה בערוצים הדיגיטליים השונים, אפשר לחשוף עסקים ללא מעט גולשים. אז איך עושים את זה?


יד מקלידה במחשב נייד שיוצאים ממנו תמונות של אפליקציות


הקמת אתר אינטרנט

אחד הדברים הראשונים שעסק צריך לעשות כדי לחשוף את עצמו בצורה מקצועית, היא להקים אתר אינטרנט איכותי. אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלך, והוא מעיד על רצינות ומקצועיות בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. הקמת אתר אינטרנט מתחילה ברכישת דומיין (כתובת האתר), בחירת הפלטפורמה בה האתר ייבנה (Wordpress, WIX או פלטפורמות אחרות) ובניית האתר בעזרת מתכנת (או באופן עצמאי למי שיודע איך). יש לך אתר? מעולה. זה הזמן להתחיל לכתוב בו תוכן מקצועי ואיכותי, להפיץ אותו בערוצים הדיגיטליים השונים ולקדם אותו בגוגל.


קידום אורגני ב- Google

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, והוא מקום טוב לכוון אליו כשמתחילים לחשוב על דרכים לחשיפת עסק ברשת. כדי שהאתר שלך יקודם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, ביחס לשאילתא מסוימת, למשל: 'ביטוח זול לרכב', גוגל צריך להבין שלאתר שלך יש 'סמכות' בנושא הזה. סמכות משיגים על ידי הוספת תוכן רלוונטי, אופטימיזציה נכונה למנועי החיפוש ובניית קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר - תהליכים המצריכים ידע מקצועי. לכן, קידום אורגני בגוגל הוא השקעה טובה לטווח ארוך, אבל כדי לקבל חשיפה בטווח המיידי, כדאי להשקיע מאמץ באמצעי חשיפה נוספים.


קידום ממומן ב- Google

אחת הדרכים המהירות לחשוף את העסק שלך לקהל היעד, היא באמצעות קידום ממומן בגוגל חיפוש. היתרון בקידום ממומן בגוגל הוא שבניהול קמפיין נכון, האתר שלך יכול להופיע בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש המוביל בעולם (מעל לתוצאות האורגניות).


יצירת חשבון Google My Business

כלי חינמי המאפשר לך לפרסם עדכונים בפרופיל העסק שלך, לשפר את תוכן פרופיל העסק ולקדם את האתר שלך ואת פרופיל העסק שלך בחיפוש ובמפות Google. בנוסף, שימוש ב - Google My Business, מגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלך באופן מיידי, באזור החיפוש בו העסק שלך נמצא, מה שיכול להוביל לחשיפה די גבוהה.


פתיחת עמוד Facebook עסקי

פתיחת דף עסקי בפייסבוק תאפשר לך להפיץ את תוכן האתר שלך לקהל רחב. בעוד שאינסטגרם הולכת ותופסת תאוצה כרשת חברתית עם הרבה מאד משתמשים ובעוד שלינקדאין תופסת תאוצה כרשת החברתית העסקית ביותר, פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית למי שמחפש מידע שימושי וקבלת שירותים.

שיתוף התוכן בקבוצות ייעודיות, זה אולי אחת החוזקות העיקריות של פייסבוק. יש לך תוכן איכותי שמדבר על רכישת ביטוח משכנתא? אפשר לחפש את הקבוצות המובילות שעוסקות בנושא - 'משכנתא' בפייסבוק, להצטרף אליהן (עם הפרופיל הפרטי ולא העסקי) ולשתף את התוכן באותן קבוצות. חשוב לשים לב למדיניות של פייסבוק בנושא פרסום תכנים שיווקיים בפרופילים פרטיים - היא משתנה ולא תמיד מתאפשר לבצע זאת.


פתיחת עמוד Linkedin עסקי

הרשת החברתית Linkedin תופסת תאוצה רבה בעולם ובשנים האחרונות גם בארץ. פתיחת עמוד עסקי בלינדאין בין השאר מראה על רציניות העסק שלך ועל "גאוות יחידה" גם כלפי עובדי החברה שלך וגם כלפי הקהל הרחב.


יצירת ערוץ Youtube

צמד המילים 'ערוץ יוטיוב', בהקשר של קידום עסק, עשוי להעלות אסוציאציה של השקעה גדולה מאוד, בתקציבים לא מבוטלים. האמת היא שיש לא מעט דרכים לקדם את העסק שלך דרך ערוץ יוטיוב, גם אם אין לך סכומים גדולים להשקעה בהפקת סרטונים מקצועיים. איך עושים את זה?

הרשת מלאה בקורסי הדרכה שונים ליצירת סרטונים בקלות ובצורה עצמאית. בעולמות הביטוח למשל, יש לא מעט טפסים מקוונים שלקוחות לא תמיד יודעים כיצד למלא. סרטון הדרכה שמסביר איך למלא טפסים דיגיטליים יכול להיות בדיוק מה שהגולש מחפש, ויותר מזה - הוא יכול למצב אותך כמקור ידע סמכותי בתחום הביטוח.


רוצה לקבל טיפים נוספים לשיווק סוכנות הביטוח שלך בדיגיטל? אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתפוצת הדיוור השיווקי שלנו ולקבל מאיתנו מידע מקצועי ושיווקי. למילוי טופס הצטרפות >>


*התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי

כתבות שיוכלו לעניין אותך...
איך למנוע התקפות סייבר על העסק שלך?

איך למנוע התקפות סייבר על העסק שלך?

5 צעדים שיקטינו את הסיכון להתקפת סייבר על העסק שלך
לכתבה המלאהאיך למנוע התקפות סייבר על העסק שלך?