מדריך הרשמה למערכת ספקי וסוכני איילון

מדריך לצפייה בהעברות בנקאיות ואישורי מס לסוכני וספקי איילון

באזור האישי לסוכנים ולספקים באתר איילון, תוכל לצפות ולהוריד את טפסי ההעברות הבנקאיות שלך ואישורי המס השנתיים. הדוחות ישמרו במערכת עד שנה מיום הפרסום שלהם. 

לפניך מדריך שיסייע לך ברישום והתחברות למערכת.


לכל שאלה אנא פנה למרכז התמיכה שלנו,

בטלפון 072-2229200


להתחברות והרשמה למערכת לחץ כאן >>

 

1. כניסה למערכת מאתר הבית

כניסה לאיזור הספקים באתר איילון. לחת על לחצן "כניסת ספקים" שמופיע בחלקו התחתון של סרגל הכלים השמאלי באתר הבית

2. התחברות עם שם משתמש וסיסמא

לחץ כל לחצן "כניסת ספקים". אם נכנסת בעבר למערכת תוכל להתחבר אליה באמצעות שם המשתמש והסיסמא שיצרת. אם עדיין אתה לא רשום, לחץ על לחצן "משתמש חדש" 

3. רישום למערכת

כעת, לחץ על "הרשמת ספק" ולאחר מכן הזן את פרטיך האישיים. עליך לרשום את מספר הספק עפי שנקבע במערכת הנהלת החשבונות של איילון. מספר זה מופיע בטופס ההודעה שקיבלת מאיתנו על העברת הכספים החודשית שבוצעה. המספר מתחיל ב- 10 ומכיל 11 ספרות.

מספר הספק כפי שמופיע בחשבונית החודשית

 4. רישום למערכת - מילוי פרטים אישיים

כחלק מהרישום למערכת עליך, למלא את הפרטים האישיים ולקבוע שם משתמש לכניסה למערכת 
 

5. בחירת שאלות הזיהוי

עליך לבחור אחת מכמה שאלות זיהוי ולהזין תשובות בהתאם. חשוב מאוד לזכור את התשובות לצורך הזדהות עתידית אם תשכח את הסיסמא שלך. לאחר מכן לחץ על "המשך".

6. הסכמה לתנאי השימוש

עליך לקרוא את תנאי השימוש ולאשר אותם על ידי סימון לחצן "מסכים" ולאחר מכן ללחוץ על "המשך"

7. בחירת אופן קבלת הסיסמא

לאחר שהסכמת לתנאי השימוש, תוכל לבחור איך תקבל את הסיסמא שלך. בהודעת SMS לנייד שלך, או בדואר ישראל

8. אישור קליטת הפרטים שהוזנו

לאחר מילוי כל הפרטים, תתקבל ההודעה הבאה: "פרטיך נקלטו בהצלחה"

9. התחברות ראשונית ושינוי סיסמא

אם בחרת לקבל את הסיסמא באמצעות הנייד, תוכל להתחבר למערכת עם שם המשתמש שיצרת והסיסמא שקיבלת בנייד. (מדובר בסיסמא זמנית שיש לשנות בצורה קלה ופשוטה)

10. קביעת סיסמא חדשה

כדי לקבוע סיסמא חדשה עליך להקליד את הסיסמא הנוכחית שקיבלת מאיתנו ולקבוע סיסמא חדשה בהתאם לכללים. עליך לאמת אותה על ידי הקשה חוזרת, ולאחר מכן לחץ על "שינוי סיסמא"

11. אישור שינוי סיסמא וכניסה למערכת

לאחר מכן תתקבל הודעה על תהליך שינוי סיסמא שעבר בהצלחה, ובלחיצה על "כאן" תוכל להתחבר למערכת עם פרטי הזיהוי החדשים

12. התחברות למערכת וצפייה בנתוני הגבייה

כעת אתה בתוך מערכת הספקים שלנו, כאן תוכל להוריד את מסמכי ההעברות הבנקאיות שלך ואישורי המס למחשב שלך כקובץ PDF 

לשאלות ובירורים
מוקד התמיכה הטכנית בטלפון 072-2229200

איילון מקדמת אותך, גם בדיגיטל!

1
הקמת עמוד ייעודי לסוכנותך באתר איילון, בצירוף לוגו הסוכנות, כולל קישור לאתר הבית שלך
2 
קידום פרטי סוכנותך ברשת, לאיתור קל ומהיר על ידי גולשים!
 
3 
במנגנון "חיפוש סוכנים" באתר איילון, נפרסם קישור לעמוד הייעודי שלך
 
4 
פניות גולשים שיחפשו אותך, תועברנה ישירות לתיבת המייל של סוכנותך, לטובת המשך מתן שירות אישי והגדלת מכירות
 

לפרטים נוספים:
אגף שיווק ותקשורת, צוות דיגיטל
marketing@ayalon-ins.co.il

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי סוכני איילון

עליך למלא את טופס הסודיות  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

עליך למלא את טופס פתיחת כספת ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

עליך למלא טופס מורשה חיתום  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

אם רכשת מחשב חדש או שבוצע שינוי כלשהוא במחשב שלך ואתה מעוניין בהתקנה חוזרת עליך לפנות למרכז התמיכה בטלפון 072-2229200

עליך ליצור קשר עם אגף חטיבת המכירות באיילון בטלפון 072-2229853