מעכשיו לעכשיו: קיצור זמני המתנה

כך תאפשר ללקוחותיך לקבל מענה מהיר, ללא המתנה לנציג
לקוח מסתכל בטלפון

שירות לקוחות הפך להיות מומחיות נדרשת, אותה חברות ועסקים רבים מפתחים כל הזמן, כדי להעניק ללקוחותיהם רמת שירות גבוהה המתאימה לצרכיהם המשתנים.

כמה חשוב זמן המענה ללקוחותיך?

בקצרה – חשוב עד כדי כך שבשנת 2019 נכנס לתוקף חוק מענה טלפוני אנושי תוך 6 דקות בלבד.

איך אפשר לשפר את זמן המענה ללקוחותיך?

לקוחות רבים לא מכירים דרך אחרת ולכן פשוט יתקשרו לסוכנות הביטוח כשהם צריכים מידע או שירות כלשהו.

קיימות שיטות רבות לקיצור זמני ההמתנה למענה טלפוני, בהן: הגדלת כוח האדם, הצבת יעדים ותגמול של אנשי השירות, ניתוב שיחות חכם במרכזיה, שירות שיחה חוזרת, שירות הזמנת שיחה ועוד.

אחת האפשרויות האפקטיביות ביותר היא שימוש בערוצים דיגיטליים שיתנו מענה למידעים, שירותים ויצירת קשר אונליין בנושאים שהלקוחות צריכים. כך יותר ויותר לקוחות יכולים לקבל מענה מעכשיו לעכשיו וכן עומס השיחות על הקו יוכל לרדת.

אילו ערוצים וכלים דיגיטליים יכולים לשמש את הסוכנות שלך?


אתר אינטרנט

בעידן הדיגיטלי, אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק זה נוכחות משמעותית ברשת.

באמצעות אתר אינטרנט איכותי, ניתן לייצר רושם ראשוני מקצועי ולמשוך את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים מצד אחד ולתת מידע ושירותים ללקוחות הקיימים מצד שני. כמו כן, אתר האינטרנט מאפשר לך כבעל עסק לפרסם את האמצעים השונים ליצירת קשר עמך, לדוגמא: פרסום כתובת דוא"ל, WhatsApp עסקי ועוד).

לסיכום, אתר אינטרנט מאפשר לחסוך ללקוחותיך (ולך) שיחות טלפוניות, לתת אפשרות לקבלת מענה דיגיטלי ולאפשר קבלת פניות באמצעות טופס פניה אונליין.

עמוד סוכן דיגיטלי באתר איילון

בין אם יש לך אתר אינטרנט ובין אם לא, באפשרותך להגדיל את חשיפת הסוכנות שלך ברשת באמצעות עמוד ייעודי לסוכנות שלך באתר איילון.

בעמוד הסוכנות שלך יוצגו את פרטי ההתקשרות של הסוכנות, מידע אודות הסוכנות, תחומי התמחות, טופס פניה להשארת הודעה ועוד.

כך לקוחותיך יוכלו לאתר אותך בקלות יתרה ולשלוח את פנייתם ישירות אליך למייל.

מעוניין להצטרף לשירות?
מלא את פרטיך בטופס קידום דיגיטלי לסוכני איילון  ואנו נבנה עבורך עמוד אישי לסוכנות.

דואר אלקטרוני

דואר אלקטרוני הוא אחד הערוצים הוותיקים, הפופולריים והאפקטיביים ביותר.

לקוחות רבים ישמחו לשלוח פניה ישירות לדואר האלקטרוני של הסוכנות בזמן הנוח להם ולקבל תשובה מסודרת בכתב באופן מהיר יחסית.

כך למעשה גם הסוכנות נהנית מערוץ א-סינכרוני שמאפשר לכם לענות בזמן שנוח לכם ואין עומסים, ללא צורך להשיג את הלקוח או בשיחה ארוכה איתו והלקוח מהצד השני מקבל תשובה מהירה לפניה שלו במייל.

מומלץ לתת מענה תוך 24 שעות בימי העבודה המקובלים כדי לתת מענה שהלקוח יהיה מרוצה ממנו.

Facebook

לפייסבוק יש מקום משמעותי בחיינו, וכיום היא אחת הפלטפורמות המובילות לתקשורת עם לקוחות. הפייסבוק יכול לאפשר לך לחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ולמתן מענה דיגיטלי.

באמצעות Facebook Messenger ניתן לקבל פניות אונליין ולתת להם מענה מיידי בפלטפורמה. בנוסף, בשנים האחרונות פייסבוק מאפשרת שימוש בצ'אט בוט, הזמין לשימוש בעמודים העסקיים, בו ניתן לבנות תסריטי שיחה לטובת מענה דיגיטלי רחב, שמקצר זמני המתנה ויכול לחסוך בכוח אדם.

מבוטחי איילון נהנים ממגוון שירותים ופעולות אונליין

המבוטחים שלך באיילון פונים אליך לעדכון פרטים אישיים? להגשת תביעה? או לבירור סטטוס תביעה?

איילון מציעה קשת רחבה של שירותים ופעולות, אותם ניתן לבצע 24/7 אונליין באתר איילון, באזור האישי ובצ'אט בוט שלנו >>

בין השירותים הפופולריים: הוספת כיסוי זמני לנהג צעיר או חדש, בדיקת כיסוי ביטוח, הגשת תביעה, קבלת הדוח השנתי, קבלת העתק פוליסה ועדכון אמצעי תשלום. לצפייה בכל השירותים בדיגיטל >>