חיפוש
פעולות
Skip Navigation Linksעמוד הביתשרותים ופעולות

שרותים ופעולות

איילון לשרותך: ביצוע פעולות און-ליין בזמן שנח לך

מה תרצה לעשות?

באפשרותך לקבל העתק של תוכנית הביטוח שלך בכניסה לאיזור האישי

אם רכבך נפגע כתוצאה לך פיצוי מאיתנו, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.
לשירותך, מדריך להגשת תביעת רכב
אם חל שינוי במצב המשפחתי שלך בעקבות חתונה, גירושין וכדומה, תוכל לשלוח אלינו טופס עדכון פרטים אישיים, או מכתב עם עדכון שלך על השינויים,
באמצעות צור קשר באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, או בפקס שמספרו 03-7569566. ניתן לעדכן אותנו גם באמצעות סוכן הביטוח שלך או למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001.

אם אבדה לך תעודת ביטוח חובה, אנא פנה במיידית לסוכן הביטוח שלך לשם הפקת תעודת ביטוח חובה חדשה.
אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לאתר אותו באמצעות כניסה לאיזור האישי

שאלות ותשובות

בכניסה לאזור האישי  שלך תוכל לעדכן את פרטיך

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

שאלות ותשובותלמאגר השאלות והתשובות

פרטי התקשרות

מרכז שרות לקוחות איילון:

  • טלפון
    1-700-72-72-27
  • פקס
    03-7569560
  • כתובת:
    אבא הלל סילבר 12, רמת גן 5250606, ת.ד 10957
  • דוא"ל
    merkazsherut@ayalon-ins.co.il

שעות פעילות:

 ימים א-ה

 08:00-16:00