תוכן שיווקי בעל ערך

רוצה לדעת איך ליצור חיבור מתמשך עם לקוחותיך?

מתן ערך באמצעות תוכן דיגיטלי, יחזק את הקשר האישי והמקצועי עימם


שיווק באמצעות תוכן – מה הכוונה ולמה התוכן הכרחי לכל בעל עסק?

שיווק באמצעות תוכן, פירושו יצירת תוכן רלוונטי, שימושי ובעל ערך עבור הלקוחות, מבלי "למכור" או להפריע להם, על מנת לייצר איתם חיבור.


איזה תוכן ליצור?

  • צורך המתאים לקהל הלקוחות שלך
  • צורך שאולי העסק שלך או המוצר יכול לתת לו פתרון
  • העשרת תוכן בתחומי העניין של קהל הלקוחות שלך

מה היתרונות החשובים שתוכן טוב יכול לספק לעסק שלך?

  • תוכן טוב הוא רלוונטי לתקופה ארוכה, שממשיך לעבוד, על ידי זה שהוא מושך אליו קוראים, יוצר מעורבות ברשת ולקוחות לאורך חודשים ואף יותר
  • עוזר ומלמד את קהל הלקוחות שלך על התחום בו העסק שלך פועל ועל הפתרונות שהוא מציע  וכך גורם להם לעקוב אחר פעילותך, להיות מעורבים ואף להעביר את התוכן הזה הלאה
  • תוכן טוב עוזר לקידום מיקום האתר של העסק שלך בגוגל, כך שיותר יותר אנשים יוכלו להגיע אליך
  • בהצגת תוכן נכון ומתאים לקהל הלקוחות שלך, אתה והעסק שלך תוכלו להיתפס כמקצועיים בתחומכם

דוגמאות לתוכן רלוונטי, מעניין, בעל ערך ומהנה:

  • 5 טיפים להוזלת ביטוח הרכב שלך
  • איך בודקים שאין לי כפל ביטוח?
  • איך אני יודע אם אני מכוסה נגד רעידות אדמה?
  • איך יודעים שיש לי סכום מספיק לביטוח חיים?
  • קניתי מחשב חדש לבן שלי. האם צריך לעדכן את חברת הביטוח?

רעיונות לתוכן על פי מסע הלקוח

כדאי לנסות למפות תכנים שיסייעו ללקוח כאשר הוא:

  • מבצע רכישה
  • מתכנן את העתיד
  • משווה בין חלופות
  • צריך רעיונות

ניתן להעשיר תוכן דרך מגוון ערוצים

  • פייסבוק – עמוד עסקי של הסוכנות
  • אינסטגרם
  • טיקטוק
  • לינקדאין
  • אתר האינטרנט של הסוכנות
  • מערכות דיוור

יש בבעלותך עסק?

חשוב שתכיר את הביטוחים שיכולים להגן עליך בשעת צרה. לצפייה בתוכניות ביטוח לעסק.


בהצלחה!



*התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי
עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל

לקבלת הצעה לביטוח עסקים

לקבלת הצעה לביטוח עסקים
שם מלא
תעודת זהות
מספר נייד
דואר אלקטרוני
מהות הפניה
MarketingSource
MarketingMedium
MarketingQueryString