לשמור על קשר עם המבוטחים בתקופה זו

אילו פעולות אפשר לעשות מכל מכשיר בלי לצאת מהבית?

הקורונה משאירה יותר ויותר אנשים בבית, סוכני ביטוח ומבוטחים כאחד. בעזרת הכלים הדיגיטליים של איילון, תוכל להישאר בקשר עם המבוטחים שלך ואפילו לחזק את הקשרים איתם להמשך.

נכון לכתיבת שורות אלה, נראה שיותר ויותר אנשים עומדים להישאר בבית בתקופה הקרובה. אם אפשר להעריך דבר אחד, זה שהצורך של מבוטחים לקבל שירות מסוכני הביטוח לא הולך לקחת לעצמו פסק זמן.

כדי שתוכל לתת למבוטחים שלך את המענה הטוב ביותר, גם מהבית, הנה מספר כלים שימושיים שיעזרו לך להיות בקשר רציף עם המבוטחים בכל זמן ומכל מקום.

הצע למבוטחיך לקבל דוחות תקופתיים ועדכונים למייל

תקופת הקורונה מביאה איתה שינויים בהרגלי החיים. צמצום תדירות היציאה מהבית, במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת שנמצאת בסיכון, היא גזרה קשה - אבל היא יכולה להיות הזדמנות לסייע למבוטחים שהעדיפו עד היום לקבל את הדוחות שלהם באמצעות הדואר, לעבור למתכונת של קבלת דוחות ביטוח תקופתיים ועדכונים נוספים באמצעים הדיגיטליים.

המהלך הזה יתרום, גם אם רק במעט, לשמירה על בריאות הציבור. אז נכון, ככל הנראה היציאה של מבוטחים מבתיהם בתקופת הקורונה או ההישארות בבית, לא קשורה בקשר ישיר לעדכונים בדואר מסוכן הביטוח.

אבל עצם העובדה שיש מי שרואה את המבוטח, מראה לו שהוא חושב עליו בזמנים בעייתיים כאלה ומציע להביא את העדכונים השותפים בנוגע לביטוחים השונים שלו עד אליו, יכולה לפחות להעלות אצלו חיוך - והיום זה דבר ששווה לא מעט.


שליחת ניוזלטר דיגיטלי למבוטחים

דרך נוספת לשמירה על קשר עם מבוטחים בתקופת ההתכנסות בבתים, היא באמצעות הפצת ניוזלטר דיגיטלי מקצועי.

המטרה של ניוזלטר הכולל מאמרים מקצועיים וטיפים מעניינים, רלוונטיים ואפקטיביים, היא לתת מענה לשאלות ולצרכים ידועים מראש, שעולים בתקופות מסוימות בשנה. אך המטרה הנוספת של שליחת ניוזלטר היא לספק מידע במקרי קיצון מפתיעים כמו התפרצות נגיף הקורונה.

הבלבול וחוסר הידיעה עשויים לגרום לאנשים רבים, ביניהם גם המבוטחים שלך, לחוש חוסר אונים ופאניקה. ניוזלטר מקצועי מסוכן ביטוח שמסביר, מרגיע, נותן טיפים רלוונטיים להתמודדות עם המצב החדש ולפעמים פשוט מעשיר את הידע, יכול לעודד את המבוטח ולחזק את הקשר שלך עם המבוטחים.

כדי לשלוח ניוזלטר מקצועי למבוטחים שלך, היכנס לפורטל סוכני איילון, עקוב אחרי 4 השלבים המוצגים בסרטון הדרכה פשוט ליצירת ניוזלטר אישי וממותג ותוך זמן קצר תוכל להפיץ ניוזלטר ממותג לוגו הסוכנות שלך, למבוטחיך.


קבלת מסמכים ממבוטחים באופן דיגיטלי

בעולם הדיגיטלי בו אנו נמצאים, היכולת להתקשר עם לקוחות מרחוק היא פשוטה ויעילה מתמיד. גם מבוטח שנמצא בבידוד, יכול להגיש מסמכי תביעה מהחדר בו הוא נמצא, בלי שיצטרך להשתמש באמצעי התקשרות שהולכים ונעלמים לאט - לאט מהעולם, כמו פקס או דואר.

השירות הדיגיטלי של איילון לסוכני ביטוח, עוזר לך לשמור על קשר עם המבוטחים שלך, מזרז את תהליך הטיפול בתביעות המבוטחים, מאפשר שליחת מסמכים ותמונות מכל מכשיר ישירות לתיבת המייל של סוכנות הביטוח והכל בשלושה צעדים פשוטים:

  • שליחת לינק למבוטח במייל או ב - SMS
  • קבלת הפרטים הרלוונטיים, כולל תמונות מהמבוטח
  • גישה לכל המסמכים שנשלחו מהמבוטח דרך תיבת המייל של הסוכנות

להצטרפות לשירות הדיגיטלי, מלא את פרטיך בטופס זה וצרף את לוגו הסוכנות שלך.

שים לב שאתה משתמש בשירותים הללו בצורה חוקית

חשוב לזכור, שליחת הודעות פרסומיות כאלה ואחרות, כולל שליחת ניוזלטרים, בין אם במייל ובין אם בהודעות סמס ללא הסכמה מפורשת של מקבל ההודעה מראש, עשויה להיחשב עבירה על 'חוק הספאם'.

האחריות על שליחת הודעות היא על השולח בלבד, כך שחשוב לוודא שיש בידיך את תיעוד ההסכמות המפורשות לקבלת הודעות פרסומיות מהמבוטחים אליהם אתה שולח את הניוזלטר.

 

* התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי

שדות חובה מסומנים ב -
עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל
כתבות נוספות שיוכלו לעניין אותך...
עובד מהבית?

עובד מהבית?

עבודה מהבית היא אתגר לא פשוט  המצריך הכנה והיערכות. ריכזנו עבורך מספר עצות שיעזרו לך בכך
לכתבה המלאהעובד מהבית?
חיזוק תדמית העסק שלך

חיזוק תדמית העסק שלך

איך תיצור תדמית של עסק חזק ומשגשג? להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לך בנושא.
לכתבה המלאהחיזוק תדמית העסק שלך

לקבלת הצעה לביטוח בריאות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות
שם מלא
תעודת זהות
מספר נייד
דואר אלקטרוני
מהות פניה