טיפים לחיים בריאים

תזונה נכונה ואורח חיים בריא
במהלך רוב היום הגוף שלנו נמצא תחת לחצים רבים ולכן חשוב שנשמור על אורח חיים בריאכבר מגיל צעיר חשוב להקנות הרגלים שיהפכו בעתיד לקבועים בכל הקשור להתנהלות נכונה בנושא הבריאות. תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית ונפש בריאה, אלה הם חלק מהדרכים לשמור על אורח חיים בריא. שמירת אורח חיים בריא חיונית לשמירה על הגוף ויכולה להפחית בכמה אחוזים את סיכויי התחלואה.


במאמר זה ריכזנו עבורך מספר עצות לבריאות טובה:

 
  • שמירה על תזונה נכונה
    לטובת בריאות הגוף שלנו, קיימת חשיבות גבוהה מאוד לתזונה נכונה, שיכולה לסייע במניעת מחלות שונות כמו מחלות לב ודם, אירועים מוחיים, לחץ דם ועוד. המעבר בשינוי הרגלי תזונה לעיתים קשה וכדאי שייעשה בהדרגה. במקום חטיפים עתירי שומן ומלח, קבע מספר ארוחות מסודרות (ההמלצה היא בין 5-6 ארוחות ביום), שיכללו את אחד ממרכיבי המזון הבאים: ירקות ופירות, מוצרי חלב שונים, דגנים מלאים, מוצרי בשר ומזון עשיר בשומן מן הצומח.
  • פעילות גופנית סדירה
    ידוע שקיים קשר בין פעילות גופנית לבין אורח חיים בריא. מחקרים מגלים שאנשים שעוסקים בפעילות גופנית באופן סדיר, חיים יותר זמן. ישיבה ממושכת מול המחשב ללא פעילות גופנית, עלולה לגרום לעצירה של מערכות שונות בגוף. כל סוג של פעילות מבורכת: הליכה, ריצה, שחיה או רכיבה על אופניים. בחר לך פעילות אחת והפוך אותה לחלק משגרת החיים שלך.
  • ניקוי הגוף מרעלים שונים
    אחד העקרונות החשובים באורח חיים בריא, הוא ניקוי הגוף שלך מסוגי רעלים שונים: מזון לא בריא, עישון ושתייה חריפה. כידוע, העישון פוגע בהעברת החמצן לאיברים שונים בגוף כמו הלב והמוח, ובין היתר גורם למחלות כמו קוצר נשימה. כמו כן, צריכת אלכוהול במינון גבוה גורמת לבעיות בתפקוד הכבד, ללחץ דם גבוה ולכולסטרול גבוה.
  • שתייה מרובה של מים
    קיימים יתרונות רבים לשתיית מים: לתפקוד המערכות בגוף, לחילוף חומרים מהיר, לשיפור ביצועים בפעילות גופנית, לריענון עור הפנים ועוד. באופן כללי, הגוף שלנו מורכב מכ -70% מים, והוא גם מאבד מים דרך שתן, נשימה והזעה. לכן, שתייה מרובה של מים היא הבחירה הטובה ביותר כדי להשיב את אותם נוזלים לגוף והיא חיונית מאוד לאורח חיים תקין. ההמלצה היא להקפיד לשתות בין 10-15 כוסות מים, בייחוד בימים חמים.
  • להיות רגוע ולשמור על הנפש
    חץ וסטרס עלולים לגרום לקריסה של מערכות בגוף. בכל רגע פנוי כדאי לך לעשות דברים שמרגיעים אותך: קריאה, שמיעת מוזיקה או אפילו שיחת טלפון עם האנשים האהובים עליך. אל תוותר על דברים שעושים לך טוב ואל תיכנע לכעסים וללחצים מיותרים שרק מזיקים לך.
  • להקפיד על שינה
    בזמן השינה מערכות הגוף שלנו נחות ומתייצבות והמערכת החיסונית שלנו מתחזקת. שינה טובה מאפשרת למוח להתפתח ולתפקד היטב בזמן ערות. כמו כן, השינה חיונית לתפקוד היומי שלך, משפיעה על מצב הרוח ועל הריכוז במהלך כל שעות היום. ההמלצה הינה לישון כ-7 שעות ולא יותר מ 10 שעות,
ורק שנהיה בריאים!


איך רוכשים ביטוח בריאות פרטי של איילון
?
במילוי טופס הצטרפות קצר ובפניה לסוכן הביטוח שלך, שיתאים את הביטוח לך ולבני משפחתך. אם אין לך סוכן ביטוח תוכל לפנות לאחדמסוכני הביטוח של איילון או לפנות אלינו בטופס.
 
שדות חובה מסומנים ב -
עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל
כתבות נוספות שיוכלו לעניין אותך...
עצות לעידוד תזונה נכונה בקרב ילדים

עצות לעידוד תזונה נכונה בקרב ילדים

 5 עצות 'עשה' ו'אל תעשה' שיעזרו לכם לעודד את ילדכם לצרוך מזון בריא בלי ויכוחים מיותרים.

לכתבה המלאהעצות לעידוד תזונה נכונה בקרב ילדים
3 עצות חשובות להורים לילדים

3 עצות חשובות להורים לילדים

נולד לך ילד? הינה כמה דברים שכדאי לדאוג להם
לכתבה המלאה3 עצות חשובות להורים לילדים

לקבלת הצעה לביטוח בריאות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה