חיזוק תדמית העסק שלך

איך לחזק את תדמית העסק שלך?
איש שבנה מגדל שם את הקוביה האחרונה מלמעלה

כל עסק בתחומו עובד בסביבה מאתגרת מאוד, בו הוא צריך לבלוט מכל המתחרים שנותנים את אותו שירות. לפעמים בעלי העסקים עסוקים בעיקר במכירות ולא בשיווק ובתדמית. תדמית העסק חשובה לא פחות ממכירות וישנם מחקרים שמראים כי היא משפיעה באופן מובהק על המכירות.


אז איך עושים את זה? איך תגרום לעסק שלך לבלוט? איך תיצור תדמית של עסק חזק ומשגשג?

 
להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לך בנושא:

 

גבש אסטרטגיה שיווקית

ראשית עליך לגבש אסטרטגיה שיווקית. אז מהי אסטרטגיה שיווקית? למעשה זוהי נגזרת של האסטרטגיה העסקית שלך. כאשר אתה יודע למה העסק קיים ומהי מטרתו, תוכל להגדיר כיצד "לנצח" את המתחרים שלך. התפיסה העיקרית היא יצירת ביקוש לשירות / למוצר שהעסק מציע בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים וכל זאת בהתחשב ב"איומים" הקיימים בשוק.

על מנת שתהיה לך אסטרטגיה שיווקית אתה צריך לבצע שלוש פעולות:

הגדר את המוצר / השירות המוצע, הגדר את קהל היעד ואת אופן התמודדות של העסק שלכם בשוק (לדוגמה: תמחור ופרסום).

 

חזק את התדמית גם בקרב העובדים

אם לעובדים שלך תהיה דעה חיובית על העסק – כך גם ללקוחות הפוטנציאליים שלך. טפח את ההון האנושי, הקנה להם ידע, בצע הדרכות מקצועיות ושפר את סביבת העבודה שלהם. ברגע שיהיו לך עובדים מקצועיים הם יתנו מענה מקצועי ללקוחותיך. כמו כן, עליך לחזק את הזיקה בין העובד לעסק, איך תעשה זאת? בצע ימי גיבוש מידי פעם, שתף אותם בישיבות ובהחלטות מסויימות.

 

היה פעיל ברשתות החברתיות

כל הלקוחות שלך רוצים להרגיש את נוכחותך ולדעת שאכפת לך מהם. היה בקשר רציף עם הלקוחות שלך ועם לקוחות פוטנציאליים באמצעות הרשתות החברתיות. יש חג בפתח? תרשום פוסט של חג שמח ותפרסם אותו ללקוחותיך. יש נושא חם שכל הרשת משוחחת עליו? רשום פוסט דומה בהתאם.


 

פרסם פוסטים עם ערך מוסף

שים דגש על פוסטים שנותנים ערך ללקוח, רשום מאמרים לא מכירתיים. ככל שתרשום מאמרים עם ערך מוסף ללקוחות כך תדמית העסק שלך תהיה חיובית בעיני הלקוחות.  בנוסף, תדבר עם הלקוחות שלכך בגובה העיניים ובשפה פשוטה.


היה פעיל בסביבה שלך (כן, גם מחוץ לעסק)

תתפלא לדעת כמה פעילות חברתית תורמת לתדמית העסקית, זה חשוב לא פחות מהיעדים העסקיים של העסק. תשקיע בעזרה לעמותות מסויימות, התנדב ועזור לקהילות בסיכון, תוכל אפילו לתת חסויות וזה יגרום לחשיפה מירבית בציבור.


 

תיצור רשימת קשר של לקוחותיך ותדוור להם

אסוף כתובות דוא"ל של לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים ותשלח אליהם ניוזלטרים עם מאמרים לא מכירתיים, רצוי שהמאמרים יהיו מקצועיים עם ערך מוסף ומאמרי אווירה. ברגע ש"תדבר" עם לקוחותיך באופן רציף זה יחזק את האמון שלהם בעסק שלך וכמובן זה יחזק את תדמית העסק בעיניהם.

לקבלת הצעה אטרקטיבית של ביטוח עסק באיילון לחץ כאן>>

* התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי