איילון - החברה הבולטת בשיפור השירות למבוטחים

כיצד הצליחה איילון ביטוח לבלוט מעל כולן בשדרוג השירות למבוטחים?
איילון חברה לביטוח - החברה הבולטת בשיפור השירות למבוטחים במדד איכות השירות

מדד השירות של חברות הביטוח קובע: רק חברה אחת הצליחה לשפר את מדדי השירות כמעט בכל הפרמטרים בתחומי הביטוח ב-2018. כיצד הצליחה איילון ביטוח לבלוט מעל כולן בשדרוג השירות למבוטחים? ואילו כלים מתקדמים ושירותים ייעודיים מפעילה החברה על מנת לספק שירות מעולה בכל הערוצים?

אחד מהגורמים חשובים ביותר בפעילות של חברת הביטוח, הינו השירות למבוטחים. מעבר לכיסוי הפוליסה ולתעריפים התחרותיים, חשוב לנו, הלקוחות, לקבל שירות מעולה, זמין, מהיר ואיכותי.

איילון ביטוח הצליחה לעלות בדירוג ולתת שירות טוב יותר למבוטחיה

שירות חברות הביטוח לשנת 2018, הנמדד על ידי רשות ההון, ביטוח וחיסכון, גילה כי בכל הנוגע לשיפור ושדרוג מדדי השירות לעומת השנה הקודמת, חברה אחת בולטת מעל כל הענף – איילון חברה לביטוח. למעשה, כמעט בכל הפרמטרים הנמדדים על ידי המדד, איילון ביטוח הצליחה לעלות בדירוג ולתת שירות טוב יותר למבוטחיה. מהם הצעדים בהם נקטה איילון על מנת לשמור על מגמת עלייה מתמדת באיכות השירות?

הגדרת איכות בשירות כיעד אסטרטגי ארוך-טווח

איילון ביטוח הגדירה בשנים האחרונות את השיפור בשירות כיעד אסטרטגי מרכזי של החברה, ובהתאם ביצעה מהלכים בתחום, ביניהם מיקוד ניהולי, שינוי של תהליכי העבודה, עדכון יעדים פנימיים, הרחבת מרכזי השירות, הדרכות וסדנאות שירות מקיפות לכל העובדים בחברה, העמדת שירותי גרר פרטיים למבוטחי החברה על מנת להבטיח שירות מהיר ללא תלות בספק חיצוני ועוד.

המיקוד הניהולי, המעקב וההכשרה הצמודה הובילו לשינוי עמוק ומיידי: איילון חברה לביטוח הוכתרה כחברה המספקת את המענה המהיר ביותר במוקדי השירות בתחום הבריאות, על פי מדד השירות לשנת 2018.

בנוסף, החברה השיקה קו שירות ייעודי לסוכנים, על מנת שיוכלו לקבל מענה מהיר ולספק שירות מהיר ללקוחותיהם. התוצאות לא איחרו לבוא: בסקר האחרון של לשכת סוכני הביטוח בישראל שפורסם בחודש מרץ 2019, דורגה איילון במקום הראשון במתן שירות בתחום ביטוחי חיים וביטוחים פנסיוניים. בין הפרמטרים שנמדדו היו שירות, מהירות והוגנות בתשלום תביעות.

הקפדה על שירות אישי ומקצועי

מעבר לשינויים הארגוניים, יישום תכניות הכשרה והטמעת כלים מתקדמים לשיפור השירות - באיילון רואים את השירות כערך מרכזי, מתוך מחויבות ללקוחות בכל הערוצים. איילון רואה את המעטפת הכוללת של השירות ושואפת לספק שירות מעולה בכל הערוצים (סוכנים ומבוטחים) ובכל הפלטפורמות האפשריות. החברה צפויה ליישם צעדים משמעותיים נוספים, אשר צפויים להמשיך ולהשפיע לחיוב על מגמת העלייה הניכרת.

כלים מתקדמים לעידן הטכנולוגי

כחלק משדרוג השירות בכל הערוצים והפלטפורמות, איילון השיקה לאחרונה צ'אט - בוט חדש באתר האינטרנט שלה, המאפשר למבוטח לבצע בעצמו מגוון פעולות, 24/7, מכל מקום ובכל זמן, כגון: הגשת תביעת רכב בעקבות תאונה – לראשונה בישראל, איתור מוסך מורשה על פי מיקום, איתור שמאי וכן שיחת צ'אט לייב עם נציג שירות.
למעשה, כאשר בוצע סקר מדד השירות האחרון, השירות הדיגיטלי החדש עדיין לא הושק, כך שמגמת העלייה של איילון צפויה להמשיך והחברה שואפת להמשיך ולספק שירות מיטבי ללקוחותיה בכל נושא, לרבות בערוצים הדיגיטליים.

איילון ביטוח מציעה ביטוח במגוון תחומים, כגון רכב, דירה, בריאות, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח עסק וביטוח אחריות מקצועית, ביטוח חבויות ואחריות, ובנוסף גם ביטוח דירקטורים ונושאי משרה.

רוצים ליהנות משירות מעולה, פוליסות מותאמות אישית ותעריפים הוגנים? השאירו את פרטיכם בטופס צור קשר.

שדות חובה מסומנים ב -
עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל
כתבות נוספות שיוכלו לעניין אותך...
עשיתי תאונה עם אופניים חשמליים – מה לעשות ולמי לפנות?

עשיתי תאונה עם אופניים חשמליים – מה לעשות ולמי לפנות?

הנחיות לטיפול במקרה של תאונה עם אופניים חשמליים
לכתבה המלאהעשיתי תאונה עם אופניים חשמליים – מה לעשות ולמי לפנות?
כל מה שרצית לדעת על הרפורמה בביטוחי הבריאות

כל מה שרצית לדעת על הרפורמה בביטוחי הבריאות

איזה ביטוח בריאות מומלץ עבורך במודל החדש של ביטוחי הבריאות?
לכתבה המלאהכל מה שרצית לדעת על הרפורמה בביטוחי הבריאות