5 טיפים לתקשורת עם לקוחותיך בערוצים החברתיים

כך תקדם את העסק שלך באמצעות המדיה החברתית

הערוצים החברתיים המובילים - פייסבוק ואינסטגרם, הפכו לכלים משמעותיים שיכולים לסייע לך לקדם את העסק שלך. לפניך 5 טיפים שימושיים שיעזרו לך לייעל את הקשר עם קהל העוקבים שלך במדיה החברתית ולקדם את העסק.

הגדר את מטרות החיבור עם קהל העוקבים שלך

עוד לפני יצירת דף עסקי או פרופיל עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, כדאי לעצור רגע ולחשוב מה המטרות אותן היית רוצה להשיג באמצעות ערוצי המדיה החברתית. קביעת מטרות ויעדים מקלה על יצירת תוכניות פעולה ומסייעת לך לתקשר עם קהל העוקבים שלך.

  • האם אתה רוצה לגייס הזדמנויות מכירה (לידים)?
  • האם אתה רוצה להגדיל את רשימת התפוצה שלך?
  • האם אתה רוצה לתת שירות ללקוחות שלך?

השקע מחשבה במיתוג העסק במדיה חברתית - Brand

מיתוג נכון הוא גורם מכריע להצלחת העסק. זה לא סוד שאנשים מוכנים לשלם יותר על מוצר עם מיתוג יוקרתי, למרות שיש מוצרים קרובים מאוד מבחינת איכות אך עם מיתוג חלש. ערוצי המדיה החברתית הם פלטפורמה שמאפשרת לך למתג את העסק שלך בצורה מדויקת ועקבית, מה שיסייע לעוקבים להבין מה טיב העסק שלך, מה המסר אותו העסק שלך מעביר, מה הערך המוסף שהעסק שלך יכול לתת להם ואיזו תמורה רגשית הם מקבלים כשהם בוחרים להתקשר עם העסק שלך (כלומר, איתך).

בכל הנוגע למיתוג, חשוב להעביר לקהל שלך מסרים כנים. משתמשים רבים ברשתות המדיה החברתית רגישים מאוד לנושא אמינות העסק ולמיתוג שמשקף מציאות. מילת המפתח שצריכה להוביל בכל הנוגע למיתוג היא 'עקביות'.

כל פוסט, כל תמונה, כל תיאור מוצר וכל המלצה או שיתוף בפייסבוק ובאינסטגרם צריכים לשקף את המסר אותו העסק שלך מביא לעולם. סטייה מהמסר הזה וניסיון 'לחשוב מחוץ לקופסא', עלולים ליצור תוצאה הפוכה ודווקא להבריח את קהל העוקבים שלך.

הגב לתגובות ולשיתופי הפוסטים שלך

אל תקח מובן מאליו אנשים שמשתפים את הפוסטים שלך או מגיבים תגובות חיוביות או שליליות לדברים שאתה מפרסם בפייסבוק או באינסטגרם. אם מישהו שיתף פוסט המלצה שהעלת, אם מישהו הגיב והודה לך על שירות, על מוצר או על כל דבר אחר שעשית עבורו בצורה ישירה או עקיפה, הקדש את הזמן והאנרגיה להגיב ולהתעניין (לפעמים אנחנו שוכחים שיש שם אדם אמיתי שישב וכתב).

על תגובה הרבה יותר קל להגיב באופן טבעי, אבל שיתופים (שהם בעצם שיא הפרגון ברשתות החברתיות), זוכים להתעלמות כמעט מוחלטת. אם מישהו שיתף את הפוסט שלך, הוא במובן מסוים ממליץ עליך. הודעה כמו: "היי, תודה על השיתוף. אשמח לדעת אם המאמר / המוצר עזר לך", יכול להפוך את התקשורת החד כיוונית לדיאלוג ולסייע לך לשמור על קשר עם קהל העוקבים שלך.

צור מעורבות של קהל העוקבים שלך

כדאי לדעת שמשתמשי הערוצים החברתיים הם מטבעם אנשים שאוהבים לשתף את דעותיהם ולהרגיש שהם שייכים. דרך יעילה וקלה לגרום לקהל המדיה החברתית שלך להיות מעורב היא לפנות אליהם. במקום לפרסם בפשטות שירותים ותכנים בעמודי העסק שלך, תיצור עניין ותבקש מהקהל שלך להגיב. שאל שאלות, בקש מהם משוב לגבי התמונות שלך, פעילויות, מבצעים ועוד.
בהחלט ניתן לעודד את הלקוחות המרוצים לכתוב על החוויה שלהם ולשתף לחברים שלהם – יכול להיות לזה ערך יקר מפז.

השקע מעט מאמץ ונסח שאלות שמעוררות את העניין שלהם או גורמות להם לשאול שאלות בעצמם. התהליך הזה יסייע לך לגרום לקהל העוקבים שלך להרגיש מושקע בעסק, עוד צעד בדרך לבניית קהילה.


גייס לקוחות מרוצים להצלחת העסק בערוצים החברתיים

תקשורת אפקטיבית עם קהל המדיה החברתית שלך היא דרך בטוחה למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים שלך. קיבלת פידבק חיובי מלקוח? מעולה! בקש אישור מהלקוח המרוצה לשתף את החוויה החיובית שלו בערוצי המדיה החברתית של העסק שלך.

שדות חובה מסומנים ב -
עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל
כתבות נוספות שיוכלו לעניין אותך...
חיזוק תדמית העסק שלך

חיזוק תדמית העסק שלך

איך תיצור תדמית של עסק חזק ומשגשג? להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לך בנושא.
לכתבה המלאהחיזוק תדמית העסק שלך
תרבות דיגיטלית

תרבות דיגיטלית

המעבר לדיגיטל הביא איתו יתרונות רבים לנו כלקוחות. ריכזנו עבורכם את הפעולות הכי נפוצות שניתן לבצע בקלות אונליין.
לכתבה המלאהתרבות דיגיטלית