חג בריא

טיפים לחג שבועות בריא

חג שבועות בפתח ואחד ממנהגי החג הוא אכילת מוצרי חלב. ידוע שמוצרי חלב מכילים המון סידן וחלבונים, אך גם עלולים להכיל כמות גדולה מאוד של שומן, נתרן וקלוריות. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם ליהנות מהחג באופן בריא יותר.

 

 

שימו לב לערכים התזונתיים

חג השבועות זוהי הזדמנות נהדרת לשלב סידן וחלבונים בתפריט היומי של ילדינו, וכן לגרום להם לצרוך יותר סיבים תזונתיים. גבינות וכן מוצרי חלב נוספים עשויים להיות מאוד שומניים, ולכן כדאי לבחור את המוצרים לפי הערך התזונתי שלהם.

מוצרי חלב מכילים כמות גדולה של סידן וחלבונים המסייעים לבניית העצמות ובנוסף מכילים יתרונות רבים נוספים. השוו בין המוצרים ובחרו את המוצרים שמכילים כמות גדולה של סידן וחלבונים.
כמו כן, ישנן גבינות קשות המכילות כמות גבוהה של נתרן, כגון: גבינה בולגרית, גבינת פטה וגבינה צפתית. בחרו מוצרים עם כמות נמוכה של נתרן.
 

הפחיתו בקלוריות

כאשר אתם ניגשים להכין מתכון לעוגת גבינה, לפסטה, פיצה או כל מאכל אחר, נסו לצמצם בכמות הקלוריות. הפחיתו קצת מכמות השמן והסוכר שאתם מוסיפים למתכון. במקום סוכר תוכלו להשתמש ברסק פירות, ממתיקים טבעיים כמו סטיביה ועוד. בנוסף, תוכלו לבחור מראש במתכונים דיאטטיים יותר שלא מכילים כמות גבוהה של שומנים וסוכרים.
 

צרכו יותר סיבים תזונתיים

מחקרים מראים כי צריכת סיבים תזונתיים גורמת לתחושת שובע, מסייעת לספיגה איטית יותר של הסוכרים, וגם מסייעת להפחתת הכולסטרול הרע בדם (LDL). קמח מלא מכיל יותר סיבים תזונתיים מקמח לבן, התחילו בהדרגה להחליף את הקמח הלבן בקמח מלא. כמו כן, ירקות ופירות מכילים כמות גבוהה של סיבים וויטמינים, שלבו אותם בתפריט החג שלכם והכינו סלטים מעניינים כמנות פתיחה במקום בורקסים ומאפים.


הקפידו לשתות מים

המשחקים האהובים על ילדינו בחג השבועות הם משחקי מים. מעבר למשחקים עם הילדים, הזכירו להם שחשוב לשתות מים. העדיפו מים במקום שתיה מוגזת או ממותקת, וזכרו כי בכוס שתייה מתוקה יש כ-10 כפיות סוכר.

 

אל תגיעו רעבים לארוחת החג

לפני הארוחה תאכלו משהו קטן על מנת שלא תגיעו רעבים ותאכלו את כל מה שבא ליד.

הכי חשוב שתיהנו בחג ותבחרו במאכלים שלא יגרמו לכם לתחושת פספוס ולצד זה, שיגרמו לכם להרגיש טוב עם עצמכם.

 

חג שמח!

 

* התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי

 

שדות חובה מסומנים ב -
עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלנו?
טיפים וכתבות מקצועיות היישר לתיבת המייל שלך!
 
 
שם מלא
כתובת מייל
כתבות נוספות שיוכלו לעניין אותך...
עצות לעידוד תזונה נכונה בקרב ילדים

עצות לעידוד תזונה נכונה בקרב ילדים

עידוד ילדים לתזונה בריאה היא עניין של גישה הורית, אבל מה זה בעצם אומר? הנה 5 טיפים ועצות 'עשה' ו'אל תעשה' שיעזרו לך לעודד את ילדיך לצרוך מזון בריא בלי ויכוחים מיותרים

לכתבה המלאהעצות לעידוד תזונה נכונה בקרב ילדים
כך תכין את הבית לקראת העונה הלוהטת של השנה

כך תכין את הבית לקראת העונה הלוהטת של השנה

קבל מאיתנו מספר עצות איך כדאי לך לארגן את הבית כך שתעבור את הקיץ בצורה נעימה וקרירה 
לכתבה המלאהכך תכין את הבית לקראת העונה הלוהטת של השנה
7 טיפים לסידור שולחן החג

7 טיפים לסידור שולחן החג

לקראת החג הקרב, בטח שאלתם את עצמכם באילו גווני צבעים כדאי להשתמש? איזה אקססוריז אפשר לשלב? ועל מה לא כדאי לוותר? ריכזנו עבורם טיפים לסידור השולחן המושלם עבורכם.
לכתבה המלאה7 טיפים לסידור שולחן החג

לקבלת הצעה לביטוח בריאות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת הצעה לביטוח בריאות
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
מספר נייד
איך תרצה שנחזור אליך?
מהות פניה