פעולות

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים

המעבר בין השאלות באמצעות המקלדת יעשה באמצעות מקשי החיצים

בחר נושא:

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

על גבי תעודת החובה מופיע שם סוכן הביטוח , יש לפנות לסוכן הביטוח לצורך חידוש ביטוח החובה. לתשומת ליבכם, בניגוד לענפים אחרים , ביטוח החובה לא נכנס לתוקף לפני מועד התשלום

באזור האישי שלך באיילון תוכל לצפות בדוחות התקופתיים והשנתיים שלך. "לאחר לחיצה על "פרטי הפוליסה" באיזור "מסמכים להורדה" תוכל לעיין ולהוריד את הדוח השנתי

אם כתוצאה מהנפילה נגרם נזק לרכוש או לגוף של צד שלישי, והמקרה נגרם בגין רשלנות של ועד הבית, הביטוח יכסה את האירוע.

ביטוח המשכנתא בעיקרו מגן על הבנק, נותן המשכנתא. אך במקרה של פטירה של אחד הלווים , הביטוח מגן על היקרים לך לא להיכנס למצוקה כלכלית עקב חוסר הכנסה נוספת ועמידה בתשלומי המשכנתא.

המפתח לרכישת ביטוח בריאות הוא תעדוף הכיסויים השונים לפי התקציב שלך. בבדיקה של הכיסויים הרלוונטיים עבורך, חלק מהכיסויים חיוניים מאוד וחלקם פחות. כמו כן, סוכן הביטוח שלך יוכל להתאים עבורך את הביטוח שנכון לך. אם אין לך סוכן ביטוח תוכל לבחור באחד מסוכנינו מתוך רשימת הסוכנים.

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השרות.באזור נותני השרות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.

לא, ביטוח לאופניים חשמליים מיועד לרוכבים מגיל 18 בלבד

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה מיועד לחברות פרטיות, ציבוריות, חברות לתועלת הציבור, עמותות, מושבים, ורשויות מקומיות ונותן כיסוי לאחריותם הניהולית והפיקוחית של הדירקטורים ונושאי המשרה.

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

ניתן לערוך ביטוח נושאי משרה ודירקטורים במידה והדבר אינו נוגד את תקנון התאגיד וכן בשל:

  • הפרת חובת זהירות כלפי החברה או כלפי אחר
  • הפרת חובת אמונים כלפי החברה, ובלבד שנושא המשרה פעל בתום לב והיה לו יסוד סביר להניח שהפעולה לא תפגע בטובת החברה

תוכל לבדוק אם חסרים מסמכים בכל זמן, און-ליין האישי שלך בירור סטטוס תביעה , אם חסרים מסמכים תוכל לשלוח אותם דרך  האזור האישי שלך.
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001 (שלוחה מספר 1) או לסוכן הביטוח האישי שלך.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

ביטוח אחריות מקצועית מתייחס להחלטות סבירות אותן מקבל המבוטח, כשההחלטות נבחנות בהתאם להכשרתו המקצועית.

ביטוח אחריות דירקטורים ונושאי משרה מתייחס לאחריות ניהולית ואינו מתייחסת למקצוע או הכשרה מקצועית ספציפית.

באזור האישי שלך תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

במקרה של בית משותף, ישנן סוגיות שונות הקשורות לאופן קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית .הרחבה לביטוח חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהוסמכו כחוק, כלפי צד שלישי בגין האירועים המבוטחים בתכנית.
הכיסוי כולל תביעות שתוגשנה נגד חברי ועד הבית עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה מטעה, רשלנות או הזנחה, שנעשו תוך כדי ועקב עיסוקם כחברי ועד הבית.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

בעת רכישת ביטוח תאונות אישיות עליך למלא הצהרת בריאות מקוצרת שכוללת שלוש שאלות בלבד. אם תהיה מעוניין ברכישת כיסוי לפיצוי שבועי, תתבקש לענות על שאלה אחת נוספת.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים את ביטוח הבריאות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח באיילון, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח שעובדים עם איילון  או למרכז שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן הביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

אם תהיה זכאי לפיצוי כספי מאיתנו, תוכל לקבל אותו באמצעות העברה בנקאית ישירות לחשבונך או באמצעות המחאה.

תוכל לבדוק את מצב התביעה שלך בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך בירור סטטוס תביעה .
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

בעמוד זה תוכל לקבל את רשימת מוסכי ההסדר שלנו ולבחור את המוסך הקרוב אליך

תוכל לבדוק את מצב התביעה שלך בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך בירור סטטוס תביעה .
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

רצוי להקדים ולרכוש את הביטוח מיום הקמת החברה לשם קבלת כיסוי ביטוחי מקיף ורצף ביטוחי.

אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.

לרוב העונש הנגזר הוא קנס כספי משמעותי, שמטרתו להזהיר את הנהג העתידי על נסיעה ברכב ללא ביטוח. כמובן במקרה של תאונה אין כיסוי ביטוח לא לנהג ולא לנפגעים הנוספים, האחריות הכספית חלה על הנהג.

במקרה של בית משותף, ישנן סוגיות שונות הקשורות לאופן קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית .הרחבה לביטוח חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהוסמכו כחוק , כלפי צד שלישי בגין האירועים המבוטחים בתכנית.
הכיסוי כולל תביעות שתוגשנה נגד חברי ועד הבית עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה מטעה, רשלנות או הזנחה, שנעשו תוך כדי ועקב עיסוקם כחברי ועד הבית.

עליך למלא את טופס הסודיות  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

תוכל להוריד את הדוחות הרבעוניים והשנתיים שלך בקלות באזור האישי שלך.

אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך ביטוח תאונות אישיות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי 
אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון או לשירות הלקוחות שלנו בצור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן ביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

בשל הסיכונים המקצועיים המתמשכים, אתה עלול להיתבע בעתיד בשל פרויקטים שביצעת בעבר. כדאי להמשיך להיות מבוטחים גם אחרי הפסקת הפעילות בתחום בשל פרישה לגמלאות או מכל סיבה אחרת. ביטוח Run-Off הינו ביטוח המיועד לכיסוי הפעילות שלך, עד ליום הפרישה.
ניתן לרכוש את הביטוח לתקופה של שנה, שלוש שנים או שבע שנים לאחר סיום הפעילות.
במידה והנך לקראת פרישה או סגירת עסקיך, כדאי שתבדוק את האפשרות להמשך הכיסוי הביטוחי במתכונת Run-Off.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי .
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

לא, ביטוח אופנייים חשמליים מיועד לאופניים חשמליים בלבד.

הפרמיה לפוליסת ביטוח חיים, כוללת מספר רכיבים, בהתאם לתוכנית שפתחת.
מתוך מהפרמיה החודשית מנוכים עלות ביטוחים ודמי ניהול. יתרת הפרמיה בתוספת תוצאות מדד ההשקעות נצברים בחיסכון.

עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך לבדיקת הסכום לתשלום. אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך, תוכל להיכנס  לאזור האישי  ולראות מי הסוכן ואיך ליצור איתו קשר.  אפשר גם לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.

אנשים רבים מגיעים לבניין משותף: אורחים, דיירים, שכנים, עוברי אורח ועוד. ביטוח אחריות צד שלישי מכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים לגוף או רכוש שנגרמו למי שמגיע לבניין, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או של הדיירים.

לא, הביטוח אינו כולל עובדים שכירים של ועד הבית, אותם יש לבטח בביטוח ייעודי, לביטוח חבות מעבידים לחץ כאן

יש כמה דרכים לבדוק זאת:

באזור האישי ניתן להיכנס על ידי תהליך הזדהות הכולל מספר תעודת זהות ומספר טלפון נייד. אם לא הצלחת, תוכל לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר , או בטלפון 1-800-35-20-01.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

לכל בעל עסק ועצמאי יש את הצרכים המיוחדים לביטוח חבויות ואחריות. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך את ביטוח חבויות ואחריות הנכון לך. אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון  או למלא את פרטיך בטופס צור קשר

לא, תוכל לשלוח את כל המסמכים בדואר לכתובת שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות אבא הלל סילבר 12, רמת גן, מיקוד 5250606 ת.ד 1095. תוכל גם לפנות לאחד ממוקדי השרות שלנו לבדיקה אלו מסמכים עליך להגיש

עליך ליצור קשר עם אגף שיווק ומכירות באיילון בטלפון 072-2229853

אין צורך בסיסמה בכניסה לאיזור האישי. כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



יש יתרון מובהק ברכישת ביטוח משכנתא בסוכנות הבנק והוא הנוחות, אין צורך בהתעסקות אדמיניסטרטיבית של המבוטח. אך עם זאת יש חסרונות לרכישת הביטוח דרך הבנק , לעיתים קרובות העלות תהיה יקרה משמעותית יותר מסוכנות ביטוח פרטיות. בנוסף לכך אין כיסוי ביטוחי למבנה צד ג.

תוכל להוריד את הדוחות הרבעוניים והשנתיים שלך בקלות באזור האישי


 

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חובה חדש עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך. 
אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לבדוק את זה בכניסה לאזור האישי.

ביטוח מחלות קשות מאפשר למבוטח פיצוי כספי חד פעמי, שהוגדר מראש במקרה של גילוי מחלה קשה, וביטוח בריאות מכסה הוצאות רפואיות, והכל בהתאם לנתאי הפוליסה

אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
ניתן להפריד בין שני הביטוחים וניתן לבטח את שניהם יחדיו, כאשר אנו ממליצים לבטח את שניהם יחד על מנת שיהיה לך מענה כולל למבנה ולתכולת הדירה.

תוכל להיכנס לאזור האישי  ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי

לא ניתן להוסיף או לשנות כיסויים בביטוח קיים.

ביטוח צד שלישי הידוע גם כביטוח "אחריות כלפי הציבור" ו "ביטוח צד ג'", הינו ביטוח המכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים הנגרמים לגוף או רכוש של אחרים, שהינם צד שלישי, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או הדיירים.

בעוד שביטוח חיים למשכנתא מבטח את הנכס עצמו ואת עלויות הלוואת המשכנתא, ביטוח החיים דואג למשפחה שלך ולרמת החיים שלהם ולמנוע מצוקה כלכלית בהיעדרך

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

במידה וברצונך להוסיף כיסויים נוספים, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך.
באזור האישי שלך תוכל למצוא את פרטי סוכן הביטוח שלך.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות של ביטוחי "חבר" תוך 14 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי  שלך, לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

לא. ביטוח משכנתא מכסה רק נזקים למבנה הדירה המבוטחת, על פי תנאי הביטוח. אפשר לרכוש ביטוח תכולת דירה בנפרד.
לפרטים נוספים בנושא וקבלת הצעת מחיר לביטוח תכולת דירה אתה מוזמן ליצור אתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר

אישור קיום ביטוח הוא דרישה בחוזה של מזמין עבודה, כי לספק יהיה ביטוח אחריות מקצועית.
על האישור מורשית לחתום חברת הביטוח בלבד והוא מהווה אסמכתא לקיום כיסוי ביטוחי.

תיירים - מגיל 3 חודשים ועד גיל 65

עובדים זרים - מגיל 18 ועד גיל 65

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך ולבחור סוכן ביטוח חדש. כמו כן, אתה מוזמן לפנות לנציגי השירות של איילון באמצעות טופס צור קשר  או להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלנו


לא, תוכל לשלוח את כל המסמכים בדואר לכתובת שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות אבא הלל סילבר 12, רמת גן, מיקוד 5250606 ת.ד 1095. תוכל גם לפנות לאחד ממוקדי השרות שלנו לבדיקה אלו מסמכים עליך להגיש

את טפסי ההצטרפות עליך למסור לסוכן הביטוח שלך, לבקרה והעברה לחברה.
פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי . אם אין לך סוכן ביטוח תוכל לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון.


עליך למלא את טופס פתיחת כספת ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

שירות הזמנת רופא הביתה ניתן לעובדים זרים ותיירים 24 שעות ביממה, ללא עלות.
להזמנה עליך לפנות לספק השירות ביקורופא בטלפון 6101*.
בעת הפניה לביקורופא יש להזדהות באמצעות מס חבר בכללית הרשום על גבי הכרטיס המגנטי, כולל ספרת הביקורת.
לתשומת ליבך, הביטוח מכסה הזמנת רופא לביקור בית, אך אינו מכסה ביקור במרפאות ביקורופא.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת כיסוי לנהג חדש.
תוכל לפנות גם לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

ניתן לדווח באמצעות הסוכנים / פנייה לאיילון בטלפון 6679* אשר תקבל מענה ע"י מוקד חירום

תקופה המתנה היא התקופה מהיום בו קרה מקרה הביטוח ועד לזכאות לקבל תשלום.
בביטוח אובדן כושר עבודה, היא בהתאם לתקופת האכשרה שמוגדרת בפוליסה, כאשר קיימת אפשרות לרכוש ביטול חלקי של תקופת ההמתנה.

אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

בכניסה לאזור האישי  שלך תוכל לעדכן את פרטיך

ערך פדיון - סכום החיסכון שהצטבר בפוליסת ביטוח חיים הכוללת חיסכון.
זה הסכום ברוטו שתוכל לקבל אם תמשוך את החיסכון לפני תום תקופת הביטוח המוגדרת בפוליסה, בכפוף לניכוי מס בהתאם לתקנות מס ההכנסה.
בפוליסת פרט – במשיכה ינוכה מס רווחי הון. בפוליסת מנהלים ותגמולים לעצמאי – המשיכה כפופה לכללי המיסוי בתקנות קופות גמל

ערך סילוק - גובה הזכאות לכיסוי ביטוחי מופחת שצברת בפוליסת ביטוח חיים, לאחר הקטנה או הפסקת תשלום הפרמיה. סכום זה יעמוד לזכותך כחסכון בתום תקופת הביטוח, ולזכות המוטבים במקרה פטירה חו"ח לפני תום תקופת הביטוח.

בכניסה לאזור האישי שלך תוכל לעדכן את פרטיך.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעה שלך ולבדוק האם הטפסים ששלחת הגיעו אלינו.

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השרות.באזור נותני השרות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.
כיסוי זה נרכש בנפרד עבור ביטוח מבנה ועבור ביטוח תכולת הדירה, ולאור הסיכויים לרעידת אדמה, כדאי שלא לוותר עליו. אם ויתרת על כיסוי זה, תידרש לחתום על טופס ויתור. אם לקחת משכנתא, הבנק מחייב אותך לבטח את המבנה כנגד סיכון זה.

מוטב בביטוח חיים הינו מי שיקבל את הכיסוי הביטוחי במקרה של מוות, חלילה.
בתכניות ביטוח חיים אתה יכול לבחור כל מוטב ולא רק יורשים חוקיים

ביטוח אחריות כלפי צד ג' הוא ביטוח עסק המעניק כיסוי מפני נזקים לגוף או לרכוש של צד שלישי, שקרו בעקבות תאונה שהתרחשה באחריותו של המבוטח.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

החוק אינו מחייב לעשות ביטוח משכנתא בתנאי לקבלת ההלוואה. אך הוא לא סותר מהבנקים לדרוש את הביטוח כתנאי להלוואה.

אם רכשת מחשב חדש או שבוצע שינוי כלשהוא במחשב שלך ואתה מעוניין בהתקנה חוזרת עליך לפנות למרכז התמיכה בטלפון 072-2229200

התאריך הרטרואקטיבי הינו תאריך שתביעות המוגשות בגין מקרי ביטוח שהתרחשו לפניו, לא תהיינה מכוסות על פי תנאי הביטוח. לדוגמה, אם התאריך הרטרואקטיבי הוא ינואר 2015, ומגישים נגדך תביעה בגין מקרה שקרה בשנת 2014 או לפני, ביטוח האחריות המקצועית שלך לא יכסה את המקרה.

ביטוח משכנתא מורכב משני ביטוחים שונים: ביטוח חיים וביטוח הדירה שלך. ביטוח משכנתא למעשה נועד להגן על הבנק מסיכונים. הסיכון חל במקרה של מוות של אחד הלווים, מה שיכול להוביל לאי עמידה בתשלומי המשכנתא. בנוסף יש את הסיכון של המבנה שלך, במקרים כגון שריפה, רעידת אדמה ועוד.

ביטוח תושבי חוץ פועל באמצעות שירותי הבריאות של קופת החולים כללית. כדי לזמן תור עליך לפנות למוקד השירות של קופת חולים כללית 2700*.
לצורך קבלת שירות יש להזדהות באמצעות תעודה מזהה והכרטיס המגנטי שנשלח אליך.

עלות ביטוח החיים למשכנתא משתנה ממבוטח למבוטח בהתאם לנתונים אישיים כמו גיל, מין, היסטוריה רפואית, עישון ועוד. בנוסף הביטוח מושפע מכמה פרמטרים:
יתרת ההלוואה שככל שהסכום נמוך / גבוהה משתנה עלות הביטוח, גיל המבוטח שעם התבגרות המבוטח כך גם גדלה רמת הסיכון של חברת הביטוח והפרמייה עולה בהתאם, וגודל הדירה והעלות הנדרשת לבניית המבנה במקרה של אסון.

את טופס אישור העדר התביעות שלך בביטוח רכב תוכל להוריד מתוך האזור האישי שלך . לאחר התחברות לאזור האישי בחר את פוליסת הרכב הרצויה, ובאיזור "המסמכים להורדה" תוכל להוריד את אישור העדר התביעות.

תכנית ביטוח אחריות כלפי צד ג' של איילון היא תכנית ביטוח המיועדת לעצמאים, בעלי עסקים, ובעלי מפעלים, ומגנה מפני אחריות העסק כלפי מקרי ביטוח הנגרמים לצד שלישי.

ביטוח בריאות מכסה טיפולים רפואיים בארץ ובחו"ל, תרופות מחוץ לסל התקופות , התייעצות עם ממומחים, טיפוליים מחליפים ניתוח והשתלות. בנוסף יש את הפיצוי הכספי במקרה של גילוי מחלקה קשה, בהתאם לתנאי הפוליסה שלך

תוכל להיכנס לאזור האישי באתר ולצפות בפרטי סוכן הביטוח שלך.
תוכל גם לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.

סכום ביטוח מבנה דירה למשכנתא נקבע על בסיס ערך כינון שמשמעו, עלות בניית הנכס כולל: מרפסות, חלקים קבועים של הדירה וכאלו המחוברים לדירה בדרך קבע כגון: פרקטים, כלים סניטריים וכו'. לפרטים נוספים בנושא וקבלת הצעת מחיר לביטוח דירה אתה מוזמן ליצור אתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.

לא, בהגעה למבחן הרישוי השנתי יש להציג את שלושת המסמכים הבאים:
רישיון רכב בתוקף, תעודת זהות של בעל הרכב או ייפו כוח שלו ביטוח חובה בתוקף. ללא אחד מאלה, לא תהיה את האפשרות לבצע מבחן כשירות לרכבם במכון הרישוי.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלות מקוריות. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.
כמו כן, תוכל לעקוב אחר סטטוס התביעה באתר שלנו באיזור האישי בצורה קלה ונוחה.

בעמוד זה תוכל לקבל את רשימת מוסכי ההסדר שלנו ולבחור את המוסך הקרוב אליך

לא. ביטוח אחריות מקצועית נועד לכסות את אחריותו המקצועית של המבוטח ולכן עליו להיות בעל הסמכה רשמית.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

עליך לפנות למרפאות כללית "סמייל" לקבלת טפול חירום בשיניים.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי למבנה או לתכולה והאם קיים כיסוי לביטוח כנגד סיכוני רעידת אדמה למבנה ו/או לתכולה.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעה שלך ולבדוק האם הטפסים ששלחת הגיעו אלינו.

תוכל לבדוק אם חסרים מסמכים בכל זמן, און-ליין האישי שלך בירור סטטוס תביעה , אם חסרים מסמכים תוכל לשלוח אותם דרך  האזור האישי שלך.
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001 (שלוחה מספר 1) או לסוכן הביטוח האישי שלך.

בהחלט כן , איילון חברה לביטוח ערוכה לעמוד בכל התחייבותה כלפי מבוטחיה בשעת חירום כבשגרה.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות של ביטוחי "חבר" תוך 14 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי  שלך, לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

בהתאם לעיקרון האחריות השילוחית, מעשי רשלנות מקצועיים נזקפים לא רק לחובת בעל המקצוע, אלא גם לחובת המעסיק או הארגון השולחים אותו. העובדה כי למעסיק אין נגיעה מקצועית לשיקול הדעת ולהחלטות של העובד, אינה פוטרת אותו מחבות מקצועית על פי חוק. לכן, אם אתה מעסיק, כדאי לך לוודא שיש לך ביטוח אחריות מקצועית.

עליך למלא טופס מורשה חיתום  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

לחברת ביטוח איילון יש מספר ספקים, הנותנים את השירות עפ"י הפוליסה של המבוטח , יש לפנות למוקד איילון – גרירה על מנת לקבל את השירות בטלפון *6679.

באפשרותך לשלוח אלינו מסמכים באמצעות טופס צור קשר  או לכתובת דוא"ל או פקס כפי שמופיעות בעמוד השירותים והפעולות לפי תחום הביטוח המתאים.

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .