שאלות נפוצות

שאלות ותשובות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים

המעבר בין השאלות באמצעות המקלדת יעשה באמצעות מקשי החיצים

בחר נושא:

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

כאשר יש שינוי בבעלות החברה, או בנושאים אחרים אשר עלולים להשפיע על הסיכון, יש להודיע על כך לסוכן הביטוח על מנת שיבדוק מול איילון האם יש צורך לעדכן את השינוי בביטוח והאם יש לשינוי השפעה על הכיסוי הקיים.

השכנים בבניין נחשבים כצד שלישי בביטוח כלפי ועד הבניין, ולכן אם נגרם נזק גוף לשכן, והוכחה רשלנות ועד הבית, יש להגיש תביעת ביטוח.

על גבי תעודת החובה מופיע שם סוכן הביטוח , יש לפנות לסוכן הביטוח לצורך חידוש ביטוח החובה. לתשומת ליבכם, בניגוד לענפים אחרים , ביטוח החובה לא נכנס לתוקף לפני מועד התשלום

באזור האישי שלך באיילון תוכל לצפות בדוחות התקופתיים והשנתיים שלך. "לאחר לחיצה על "פרטי הפוליסה" באיזור "מסמכים להורדה" תוכל לעיין ולהוריד את הדוח השנתי

אם כתוצאה מהנפילה נגרם נזק לרכוש או לגוף של צד שלישי, והמקרה נגרם בגין רשלנות של ועד הבית, הביטוח יכסה את האירוע.

ביטוח המשכנתא בעיקרו מגן על הבנק, נותן המשכנתא. אך במקרה של פטירה של אחד הלווים , הביטוח מגן על היקרים לך לא להיכנס למצוקה כלכלית עקב חוסר הכנסה נוספת ועמידה בתשלומי המשכנתא.

ניתן לחזור לתהליך בימים שסמוכים לתחילת התהליך ולקבל את הצעת המחיר המעודכנת לאותו רגע, לפי הנתונים שהזנת.

המפתח לרכישת ביטוח בריאות הוא תעדוף הכיסויים השונים לפי התקציב שלך. בבדיקה של הכיסויים הרלוונטיים עבורך, חלק מהכיסויים חיוניים מאוד וחלקם פחות. כמו כן, סוכן הביטוח שלך יוכל להתאים עבורך את הביטוח שנכון לך. אם אין לך סוכן ביטוח תוכל לבחור באחד מסוכנינו מתוך רשימת הסוכנים.

לאיילון מחלקת תביעות מנוסה אליה ניתן להעביר הודעות על תביעות או חשש לתביעות כנגד דירקטורים ונושאי משרה באמצעות סוכן הביטוח. כדאי לדווח לנו מיד כשעולה החשש לתביעה ולא להמתין.

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השרות.באזור נותני השרות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.

במצב חירום רפואי, עליך לגשת מיד לבית החולים הציבורי הקרוב על מנת לקבל טיפול רפואי.

השכן או הדייר אמורים לתבוע ישירות את בעל חנות הפלאפונים בגין רשלנותו.

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה מיועד לחברות פרטיות, ציבוריות, חברות לתועלת הציבור, עמותות, מושבים, ורשויות מקומיות ונותן כיסוי לאחריותם הניהולית והפיקוחית של הדירקטורים ונושאי המשרה.

כדי שהכיסויים בביטוח הדירה יתאימו בדיוק לצרכים שלך ושל משפחתך, עליך לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך או למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון
1-700-727-227, ולקבל את כל המידע על הוספת כיסויים.

אתם אמנם רוכשים באינטרנט, אבל איילון מורכבת מסוכני ביטוח מקצועיים שמטפלים בפנייתכם. כל רכישה של ביטוח דירה אונליין באיילון משויכת לסוכן ביטוח אישי, מקצועי. במהלך התהליך שם הסוכן מופיע ברצועה השמאלית (במחשב) או בלחיצה על התפריט (במובייל). כלקוחות איילון ביטוח אתם נהנים גם מתהליך דיגיטלי מהיר ופשוט, וגם משירות אישי של סוכן ביטוח מקצועי, אליו אפשר לפנות ולקבל מענה לכל שאלה.

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

ניתן לערוך ביטוח נושאי משרה ודירקטורים במידה והדבר אינו נוגד את תקנון התאגיד וכן בשל:

  • הפרת חובת זהירות כלפי החברה או כלפי אחר
  • הפרת חובת אמונים כלפי החברה, ובלבד שנושא המשרה פעל בתום לב והיה לו יסוד סביר להניח שהפעולה לא תפגע בטובת החברה

7 דברים שכדאי לעשות במקרה של תאונת דרכים

  • עצרו את הרכב במקום ודוממו את מנוע
  • בדקו האם ישנם נפגעים ברכב שלכם או ברכבים אחרים שמעורבים בתאונה, וכמובן - הולכי רגל
  • אם ישנם נפגעים, מחובתכם להזעיק באופן מיידי את מגן דוד אדום ואת משטרת ישראל (במקרי הצורך - גם את מכבי האש)
  • ערכו בדיקה מקיפה סביב כל כלי הרכב המעורבים בתאונה, אתרו את הנזקים ובצעו צילומים רבים ככל האפשר ומכל זווית אפשרית
  • אל תזיזו את כלי הרכב ממקומם עד בוא המשטרה, אלא אם כן כלי הרכב מפריעים לזרימת התנועה, אז כדאי לפנות אותם לשולי הכביש
  • צור עימנו קשר - מרכז שירות לקוחות שלנו, בטלפון 6679* ודווחו על התאונה
  • החליפו פרטי ביטוח


החלפת פרטי ביטוח רכב

מסירה וקבלת פרטים בין המעורבים בתאונה היא חובה על-פי חוק!
יש למסור פרטים גם אם הנהג חושב שהתאונה אינה באשמתו. סירוב למסירת פרטים היא עבירה על החוק.


במקרה תאונה, רשמו את הפרטים הבאים:

  • פרטי הנהג
  • שם ושם משפחה
  • מספר תעודת זהות
  • כתובת ומספר טלפון
  • פרטי רישיון הרכב
  • דגם, תוצרת וצבע
  • מספר רישוי
  • שם הבעלים הרשום ברישיון הרכב וכתובתו
  • פרטי תכניות ביטוח הרכב (חובה, צד ג' ומקיף, אם פוצלו בין שתי חברות)
  • שם חברה
  • מספר פוליסה
  • שם בעל הפוליסה הרשום וכתובתו
  • פרטי הגורם המבטח - שם, כתובת ומספר טלפון
  • תיאור מדויק של פרטי התאונה: שעת המקרה, שרטוט סביבת הכביש, מיקום ומצב רמזורים בשעת התאונה, מהיכן הגיעה כל המכוניות וכיצד אירעה התאונה. צרפו תמונות שצילמתם
  • שמות כתובות ומספרי טלפון של עדים לתאונה
  • חשוב מאוד: הסתפקו בבירור העובדות, ואל תדברו על האשם בתאונה, זה עלול ליצור הסתבכות מיותר בהמשך



במקרה של תאונה - מתי משטרת ישראל צריכה להיות מעורבת?


תאונות רכב עם נזקי רכוש בלבד

המשטרה אינה מתערבת. הנושא צריך להיות מוסדר בין המעורבים בתאונה ובין חברות הביטוח שלהם , בהתאם לסוגי ביטוח רכב המעורבים.


תאונות רכב עם נפגעים

 המעורבים בתאונה עם נפגעים חייבים להזמין באופן מיידי את מגן דוד אדום ואת משטרת ישראל אשר תנהל את האירוע. תאונה כזו עשויה לגרור לאחר מכן גם גורמים נוספים כמו: עורכי דין ובתי משפט. בהמשך יצטרכו המעורבים בתאונה לטפל כמובן גם בנזקי הרכוש בינם לבין עצמם או ביחד עם חברות ביטוח רכב שלהם.

תוכל לבדוק אם חסרים מסמכים בכל זמן, און-ליין האישי שלך בירור סטטוס תביעה , אם חסרים מסמכים תוכל לשלוח אותם דרך  האזור האישי שלך.
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001 (שלוחה מספר 1) או לסוכן הביטוח האישי שלך.

באזור האישי  שלך  אפשר לראות מצב הפקדות , כיסויים ביטוחיים, כמה כסף חסכת עד כה ועוד...

לאחר רכישת ביטוח הדירה באינטרנט תקבל את הפוליסה ישירות לדואר האלקטרוני שלך. הביטוח בתוקף החל מהתאריך שביקשת בתהליך ולמשך שנה בדר"כ.

טופס התחייבות רפואית הינו אישור של קופת החולים לשלם לנותן שירות רפואי עבור שירות רפואי מסוים. כדי לקבל טופס זה, על המבוטח להגיש את המסמכים הרפואיים למזכירות במרפאת קופת החולים בה רשום. זכאותו להחזר עבור הבדיקה תבחן לפי תנאי הביטוח, ותימסר למבוטח דרך המרפאה שלו.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

בסיום קבלת הטיפול הרפואי עליך לחתום על טופס התחייבות. לאחר השחרור מבית החולים יש להגיש את טופס השחרור מבית החולים למזכירות במרפאת קופת החולים בה אתה רשום. הזכאות שלך לזיכוי עבור הביקור במיון או האשפוז תבחן לפי תנאי הביטוח שלך, ותימסר לך דרך המרפאה שלך.

ביטוח אחריות מקצועית מתייחס להחלטות סבירות אותן מקבל המבוטח, כשההחלטות נבחנות בהתאם להכשרתו המקצועית.

ביטוח אחריות דירקטורים ונושאי משרה מתייחס לאחריות ניהולית ואינו מתייחסת למקצוע או הכשרה מקצועית ספציפית.

באזור האישי שלך תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

במקרה של בית משותף, ישנן סוגיות שונות הקשורות לאופן קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית .הרחבה לביטוח חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהוסמכו כחוק, כלפי צד שלישי בגין האירועים המבוטחים בתכנית.
הכיסוי כולל תביעות שתוגשנה נגד חברי ועד הבית עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה מטעה, רשלנות או הזנחה, שנעשו תוך כדי ועקב עיסוקם כחברי ועד הבית.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

בעת רכישת ביטוח תאונות אישיות עליך למלא הצהרת בריאות מקוצרת שכוללת שלוש שאלות בלבד. אם תהיה מעוניין ברכישת כיסוי לפיצוי שבועי, תתבקש לענות על שאלה אחת נוספת.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים את ביטוח הבריאות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח באיילון, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח שעובדים עם איילון  או למרכז שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן הביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

באפשרותך לשלוח אלינו מסמכים באמצעות טופס צור קשר או לכתובת דוא"ל או פקס כפי שמופיעים ברשימת מוקדי השירות לפי תחום הביטוח המתאים.

כן! וגם מהטבאלט שלך, או מהמחשב האישי, בקיצור – מכל מקום ובכל זמן.

אם תהיה זכאי לפיצוי כספי מאיתנו, תוכל לקבל אותו באמצעות העברה בנקאית ישירות לחשבונך או באמצעות המחאה.

איילון חברה לביטוח לא מוכרת ביטוח נסיעות לחו"ל

כאשר חברה חדלה מלהתקיים כישות משפטית, ביטוח הדירקטורים שלה משתנה באופן אוטומטי לכיסוי תביעות בגין מעשים שלא כדין שנעשו עד ליום הפירוק ואשר תוגשנה במהלך תקופת הביטוח (כיסוי RUN (OFF. באפשרות החברה לרכוש ביטוח RUN OFF נוסף, אשר ימשיך הכיסוי במתכונת זו לתקופה נוספת, עד 7 שנים.

תוכל לבדוק את מצב התביעה שלך בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך בירור סטטוס תביעה .
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

בעמוד זה תוכל לקבל את רשימת מוסכי ההסדר שלנו ולבחור את המוסך הקרוב אליך

כדי לעדכן פרטי הוראת קבע עליך למלא טופס בקשה לעדכון הוראת קבע  ולשלוח את הטופס למרכז שירות הלקוחות שלנו, בפקס 03-7569566 או במייל shbhm@ayalon-ins.co.il, או באמצעות טופס צור קשר באתר.

תוכל לבדוק את מצב התביעה שלך בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך בירור סטטוס תביעה .
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

רצוי להקדים ולרכוש את הביטוח מיום הקמת החברה לשם קבלת כיסוי ביטוחי מקיף ורצף ביטוחי.

אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.

קיימת חשיבות רבה לכך שהכיסויים בביטוח הבריאות יתאימו בדיוק לצרכים שלך ושל משפחתך. על מנת להתאים את הכיסויים, תוכל לשלוח אלינו מכתב עם עדכון שלך על השינויים, באמצעות צור קשר, באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, או בפקס שמספרו 03-7569566.
תוכל גם לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך או למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות צור קשר, באתר או בטלפון 1-800-35-2001.

לרוב העונש הנגזר הוא קנס כספי משמעותי, שמטרתו להזהיר את הנהג העתידי על נסיעה ברכב ללא ביטוח. כמובן במקרה של תאונה אין כיסוי ביטוח לא לנהג ולא לנפגעים הנוספים, האחריות הכספית חלה על הנהג.

במקרה של בית משותף, ישנן סוגיות שונות הקשורות לאופן קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית .הרחבה לביטוח חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהוסמכו כחוק , כלפי צד שלישי בגין האירועים המבוטחים בתכנית.
הכיסוי כולל תביעות שתוגשנה נגד חברי ועד הבית עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה מטעה, רשלנות או הזנחה, שנעשו תוך כדי ועקב עיסוקם כחברי ועד הבית.

עליך למלא את טופס הסודיות  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

תוכל להוריד את הדוחות הרבעוניים והשנתיים שלך בקלות באזור האישי שלך.

אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
השמאי נותן הערכת נזק ראשונית כדי שהמוסך יתקן את הרכב.

ניתן להרחיב את הכיסוי בגין אחריות של ועד הבית לשטחים המסחריים בתוספת תשלום. כדי להרחיב את הביטוח יש למלא טופס הצעה ולסמן את ההרחבה המבוקשת. את הטופס יש לשלוח בדוא"ל moked-vbatim@ayalon-ins.co.il


 

עליך להעביר טופס בקשה לביטול חתום על ידך. את הטופס אפשר לשלוח במייל Bht@ayalon-ins.co.il  , בפקס 03-7569566 או באמצעות סוכן הביטוח שלך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך ביטוח תאונות אישיות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי 
אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון או לשירות הלקוחות שלנו בצור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן ביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

ביטול פוליסה ניתן לבצע באמצעות טופס דיגיטלי - טופס ביטול פוליסה>>

כאשר חברה חדלה מלהתקיים כישות משפטית, ביטוח הדירקטורים שלה משתנה באופן אוטומטי לכיסוי תביעות בגין מעשים שלא כדין שנעשו עד ליום הפירוק ואשר תוגשנה במהלך תקופת הביטוח (כיסוי RUN (OFF. באפשרות החברה לרכוש ביטוח RUN OFF נוסף, אשר ימשיך הכיסוי במתכונת זו לתקופה נוספת, עד 7 שנים.

בשל הסיכונים המקצועיים המתמשכים, אתה עלול להיתבע בעתיד בשל פרויקטים שביצעת בעבר. כדאי להמשיך להיות מבוטחים גם אחרי הפסקת הפעילות בתחום בשל פרישה לגמלאות או מכל סיבה אחרת. ביטוח Run-Off הינו ביטוח המיועד לכיסוי הפעילות שלך, עד ליום הפרישה.
ניתן לרכוש את הביטוח לתקופה של שנה, שלוש שנים או שבע שנים לאחר סיום הפעילות.
במידה והנך לקראת פרישה או סגירת עסקיך, כדאי שתבדוק את האפשרות להמשך הכיסוי הביטוחי במתכונת Run-Off.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי .
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

הפרמיה לפוליסת ביטוח חיים, כוללת מספר רכיבים, בהתאם לתוכנית שפתחת.
מתוך מהפרמיה החודשית מנוכים עלות ביטוחים ודמי ניהול. יתרת הפרמיה בתוספת תוצאות מדד ההשקעות נצברים בחיסכון.

עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך לבדיקת הסכום לתשלום. אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך, תוכל להיכנס  לאזור האישי  ולראות מי הסוכן ואיך ליצור איתו קשר.  אפשר גם לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח המאפשר לך לקבל פיצוי כספי במקרים של גילוי מחלה קשה.

אנשים רבים מגיעים לבניין משותף: אורחים, דיירים, שכנים, עוברי אורח ועוד. ביטוח אחריות צד שלישי מכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים לגוף או רכוש שנגרמו למי שמגיע לבניין, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או של הדיירים.

לא, הביטוח אינו כולל עובדים שכירים של ועד הבית, אותם יש לבטח בביטוח ייעודי, לביטוח חבות מעבידים לחץ כאן

בכל מקרה של בקשה להרחבה או שינוי בתנאי הביטוח, עליך להעביר לאיילון, באמצעות סוכן הביטוח שלך, את כל המידע הרלוונטי. כך נוכל לבדוק את בקשתך ולעדכן את ביטוח האחריות המקצועית שלך בהתאם.

יש כמה דרכים לבדוק זאת:

לא. ביטוח דירקטורים ונושאי משרה אינו שמי, והוא מבטח את הדירקטורים שכיהנו בעבר, מכהנים בעת עריכת הביטוח ויכהנו בעתיד. אין צורך לעדכן שינוי משרות במהלך תקופת הביטוח.

באזור האישי ניתן להיכנס על ידי תהליך הזדהות הכולל מספר תעודת זהות ומספר טלפון נייד. אם לא הצלחת, תוכל לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר , או בטלפון 1-800-35-20-01.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

יש צורך לרכוש הרחבת הכיסוי בגין פעילות חדר כושר בתוספת תשלום פרמיה.

כאשר מבקשים להגדיל גבול אחריות מסיבות שונות כמו הגדלת נפח הפעילות, דרישה של דירקטורים חדשים בחברה וכדומה, יש לפנות אלינו באמצעות סוכן הביטוח, תוך העברת מידע מלא על סיבת הבקשה להגדלת גבול האחריות, הצהרת היעדר תביעות וכן מידע בדבר מצבה הפיננסי העדכני של החברה.

לכל בעל עסק ועצמאי יש את הצרכים המיוחדים לביטוח חבויות ואחריות. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך את ביטוח חבויות ואחריות הנכון לך. אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון  או למלא את פרטיך בטופס צור קשר

ניתן לרכוש הרחבה בתוספת תשלום ובכפוף לתנאי נוהל בריכות שחייה. כדי להרחיב את הביטוח יש למלא טופס הצעה  ולסמן את ההרחבה המבוקשת.
את הטופס יש לשלוח בדוא"ל moked-vbatim@ayalon-ins.co.il

לא, תוכל לשלוח את כל המסמכים בדואר לכתובת שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות אבא הלל סילבר 12, רמת גן, מיקוד 5250606 ת.ד 1095. תוכל גם לפנות לאחד ממוקדי השרות שלנו לבדיקה אלו מסמכים עליך להגיש

כדי להוסיף לביטוח הדירה תכשיט חדש, עליך לפנות אל סוכן הביטוח שלך, פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים לאזור האישי

משרדנו נמצאים ברח' אבא הלל סילבר 12, רמת גן

עליך ליצור קשר עם אגף שיווק ומכירות באיילון בטלפון 072-2229853

אין צורך בסיסמה בכניסה לאיזור האישי. כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



כאשר מבקשים להגדיל גבול אחריות מסיבות שונות כמו הגדלת נפח הפעילות, דרישה מלקוח (מזמין עבודה) במסגרת התקשרות חוזית וכדומה, יש לפנות אלינו באמצעות סוכן הביטוח, תוך העברת מידע מלא על סיבת הבקשה להגדלת גבול האחריות והצהרת היעדר תביעות.

יש יתרון מובהק ברכישת ביטוח משכנתא בסוכנות הבנק והוא הנוחות, אין צורך בהתעסקות אדמיניסטרטיבית של המבוטח. אך עם זאת יש חסרונות לרכישת הביטוח דרך הבנק , לעיתים קרובות העלות תהיה יקרה משמעותית יותר מסוכנות ביטוח פרטיות. בנוסף לכך אין כיסוי ביטוחי למבנה צד ג.

הכיסוי הביטוחי כולל באופן אוטומטי חברות בנות קיימות של החברה. לגבי חברת בת חדשה, על פי תנאי הביטוח, ישנן חברות בנות אשר נכללות באופן אוטומטי ואחרות אשר נדרש בגינן דיווח. כדאי לבדוק מול סוכן הביטוח שלכם האם חברת הבת החדשה עומדת בתנאי ההכללה האוטומטית או שנדרש דיווח בגינה.

תוכל להוריד את הדוחות הרבעוניים והשנתיים שלך בקלות באזור האישי


 

במילוי טופס הצטרפות קצר ובפניה לסוכן הביטוח שלך באיילון שיתאים את הביטוח לך ולבני משפחתך. פרטי סוכן הביטוח שלך מופיעים באזור האישי שלך. אם אין לך סוכן ביטוח ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון  או למלא את פרטיך בטופס צור קשר.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חובה חדש עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך. 
אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לבדוק את זה בכניסה לאזור האישי.

עליך למלא את טופס התביעה  ולציין איזה תכשיט אבד. לאחר מכן, עליך ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* או באמצעות טופס צור קשר באתר. ואנו ננחה אותך כיצד להגיש את התביעה ומהי זכאותך בהתאם לתנאי הביטוחאת הטופס יש לשלוח אלינו באמצעות טופס צור קשר, או לכתובת מייל  tviotp@ayalon-ins.co.il  או למספר פקס 03-7569557


לאחר קבלת הדיווח והמסמכים אנחנו נטפל בתביעתך בהקדם:

  • אם קיבלנו את כל המסמכים, נישלח אליך תוך עד 30 יום הודעת זכאות לתשלום, או הודעת פשרה או הודעת דחייה עם הנימוקים לדחייה
  • אם חסרים לנו מסמכים אנחנו ניידע אותך בכתב על כך לא יאוחר מ-30 ימים מפתיחת התביעה
  • אם נמצא כי נדרש זמן נוסף לצורך בירור התביעה, תשלח אליך הודעת המשך בירור המפרטת את הסיבות לעיכוב הטיפול בתיק

כדאי לבדוק מול מוקד שירות הלקוחות שלנו באמצעות צור קשר או בטלפון  1-700-72-72-77, אם החיוב האחרון חזר, ואם כן נציג השירות ינחה אותך כיצד לשלם את החוב ולחדש את אמצעי התשלום (הוראת קבע / כרטיס אשראי).

ביטוח מחלות קשות מאפשר למבוטח פיצוי כספי חד פעמי, שהוגדר מראש במקרה של גילוי מחלה קשה, וביטוח בריאות מכסה הוצאות רפואיות, והכל בהתאם לנתאי הפוליסה

עליך לשלוח אלינו:

  • על המעסיק שלך למלא ולשלוח אלינו טופס הודעה על עזיבת עבודה לצורך העברת הביטוח על שמך
  • טופס 161: הודעת מעביד על סיום עבודה, אותו תקבל מהמעסיק שלך, או אישור פקיד שומה
  • הנחיות להמשך הביטוח לאחר עזיבת עבודה:

             1. ריסק זמני: לשמור על הכיסוי הביטוחי ללא מרכיב החיסכון

             2. סילוק: הפסקת התשלומים והכיסוי הביטוחי, תוך השארת כספי החיסכון

             3. קבלת בעלות – אם התחלת עבודה חדשה, על המעסיק שלך לחתום על טופס קבלת בעלות  להעברת הביטוח על שמו

עליך למלא את טופס התביעה  ולציין מה ניזוק. כדאי להוסיף צילום של הנזקים. לאחר מכן, עליך ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* או באמצעות טופס צור קשר , באתר. ואנו ננחה אותך כיצד להגיש את התביעה ומהי זכאותך בהתאם לתנאי הביטוח.
את הטופס יש לשלוח אלינו באמצעות טופס צור קשר , או לכתובת מיילtviotp@ayalon-ins.co.il  או למספר פקס 03-7569557.


לאחר קבלת הדיווח והמסמכים אנחנו נטפל בתביעתך בהקדם:

  • אם קיבלנו את כל המסמכים, נישלח אליך תוך עד 30 יום הודעת זכאות לתשלום, או הודעת פשרה או הודעת דחייה עם הנימוקים לדחיה
  • אם חסרים לנו מסמכים אנחנו ניידע אותך בכתב על כך לא יאוחר מ-30 ימים מפתיחת התביעה
  • אם נמצא כי נדרש זמן נוסף לצורך בירור התביעה, תשלח אליך הודעת המשך בירור המפרטת את הסיבות לעיכוב הטיפול בתיק
אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.
ניתן להפריד בין שני הביטוחים וניתן לבטח את שניהם יחדיו, כאשר אנו ממליצים לבטח את שניהם יחד על מנת שיהיה לך מענה כולל למבנה ולתכולת הדירה.

תוכל להיכנס לאזור האישי  ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי

לא ניתן להוסיף או לשנות כיסויים בביטוח קיים.

עליך יש להעביר טופס בקשה לעדכון חתום על ידי המעסיק המציין את השכר החדש.
אפשר להגדיל כיסוי ביטוחי ללא הצהרת בריאות שנה בגובה 10% בשנה. מעל תקרה זו, עליך להעביר הצהרת בריאות  עדכנית, מלאה וחתומה.


ביטוח צד שלישי הידוע גם כביטוח "אחריות כלפי הציבור" ו "ביטוח צד ג'", הינו ביטוח המכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים הנגרמים לגוף או רכוש של אחרים, שהינם צד שלישי, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או הדיירים.

בעוד שביטוח חיים למשכנתא מבטח את הנכס עצמו ואת עלויות הלוואת המשכנתא, ביטוח החיים דואג למשפחה שלך ולרמת החיים שלהם ולמנוע מצוקה כלכלית בהיעדרך

כדי לבטל את ביטוח המשכנתא עליך לשלוח אלינו טופס בקשה לביטול חתום על ידך. את הטופס אפשר לשלוח במייל shbhm@ayalon-ins.co.il, בפקס 03-7569566, באמצעות טופס צור קשר באתר, או באמצעות סוכן הביטוח שלך.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

במידה וברצונך להוסיף כיסויים נוספים, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך.
באזור האישי שלך תוכל למצוא את פרטי סוכן הביטוח שלך.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות של ביטוחי "חבר" תוך 14 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי  שלך, לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

התוכנית מיועדת לכולם, לכל אדם ובכל גיל.

לא. ביטוח משכנתא מכסה רק נזקים למבנה הדירה המבוטחת, על פי תנאי הביטוח. אפשר לרכוש ביטוח תכולת דירה בנפרד.
לפרטים נוספים בנושא וקבלת הצעת מחיר לביטוח תכולת דירה אתה מוזמן ליצור אתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר

אישור קיום ביטוח הוא דרישה בחוזה של מזמין עבודה, כי לספק יהיה ביטוח אחריות מקצועית.
על האישור מורשית לחתום חברת הביטוח בלבד והוא מהווה אסמכתא לקיום כיסוי ביטוחי.

יש לוודא כי הביטוח כולל כיסוי בכל התחומים הטריטוריאליים בהם פועלת החברה. אם לא, יש לפנות אלינו באמצעות סוכן הביטוח בבקשה להרחיב את התחום הטריטוריאלי בהתאם.

עליך לפנות לאיילון בכתב ולציין את השינויים. חשוב לציין את מספר הפוליסה שלך או מספר מזהה כדי שנוכל לאתר אותה.

כדי להוסיף בן משפחה לביטוח הבריאות עליך לשלוח אלינו טופס הצטרפות והצהרת בריאות. במידת הצורך, יש לצרף אישורים רפואיים רלוונטיים. את הטפסים והאישורים אפשר לשלוח באמצעות צור קשר  באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, בפקס 03-7569566 או באמצעות סוכן הביטוח שלך.

תיירים - מגיל 3 חודשים ועד גיל 65

עובדים זרים - מגיל 18 ועד גיל 65

אם חל שינוי במצב המשפחתי שלך בעקבות חתונה, גירושין וכדומה, תוכל לשלוח אלינו טופס עדכון פרטים אישיים, או מכתב עם עדכון שלך על השינויים, באמצעות צור קשר, באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, או בפקס שמספרו 03-7569566.
אפשר לעדכן אותנו גם באמצעות סוכן הביטוח שלך או באמצעות מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך ולבחור סוכן ביטוח חדש. כמו כן, אתה מוזמן לפנות לנציגי השירות של איילון באמצעות טופס צור קשר  או להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלנו


לא, תוכל לשלוח את כל המסמכים בדואר לכתובת שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות אבא הלל סילבר 12, רמת גן, מיקוד 5250606 ת.ד 1095. תוכל גם לפנות לאחד ממוקדי השרות שלנו לבדיקה אלו מסמכים עליך להגיש

 
הבית שלנו הוא נכס יקר עבור כל אחד מאיתנו, ולכן חשוב שנגן עליו מפני נזקים שעלולים להזיק לו ולקרות בכל רגע. בביטוח דירה קיימים שני כיסויים המכסים מפני נזקים:
  • ביטוח מבנה דירה – המגן מפני נזקים למבנה הדירה שלנו כמו קירות הבית
  • ביטוח תכולת דירה – כיסוי המגן מפני נזקים לרכוש שלנו בבי
  • כמו כן באפשרותך לרכוש ביטוח המשלב את שני הכיסויים האלה.
נזקי מים הוא אחד הנזקים הנפוצים בבית.  צינור שהתפוצץ עלול להרוס חלקים בקירות ואפילו בתקרות הבית ותיקון של נזק כזה מצריך הוצאות כספיות גבוהות במיוחד. אבל לא רק זה, שיטפון בבית עלול לגרום גם לנזק ובמקרה הגרוע גם הרס מוחלט לתכולת הבית: רהיטים, חפצי ערך ומוצרים שונים בבית, הסיוע והפיצוי מחברת הביטוח שלך במקרים כאלה עשויה לעזור לך בהחלט, לכן קיימת חשיבות בהרחבת כיסוי לנזקי מים בפוליסה.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב הסדר מטעם איילון
  • תיקון על ידי שרברב פרטי והגשת תביעה להחזר

איך תדע איזה כיסוי יש לך?

  • באיזור נותני השרות - בהזנה של מספר ת.ז שלך
  • באזור האישי שלך בפרטי התכנית, מצוין הכיסוי שלך
  • לאחר בחירת שרברב אנו ממליצים לך לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6679* לצורך תיאום זמן ההגעה אליך בזמן המהיר ביותר

צפה בסירטון הדרכה לאיתור והזמנת שרברב בהסדר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר מטעם איילון

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השירות. באזור נותני השירות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.

את טפסי ההצטרפות עליך למסור לסוכן הביטוח שלך, לבקרה והעברה לחברה.
פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי . אם אין לך סוכן ביטוח תוכל לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון.


עליך למלא את טופס פתיחת כספת ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

לקביעת סכום הביטוח יש חשיבות רבה כי ממנו מחושב התשלום והסכום שישולם לך במידת הצורך (במקרה של אירוע ביטוחי – שריפה, נזילה או כל נזק אחר הכלול בכיסוי הנרכש).  בסופו של דבר, כחלק מהתהליך ניתן לקבוע את סכום הביטוח המתאים לך, לכן חשוב להשתדל לתת תמונה מדויקת ככל האפשר ובעתיד, במידה ויהיו שינויים, לעדכן אותנו. סכום ביטוח המבנה מושפע ממספר גורמים, כמו למשל עלות הבנייה למ"ר – כלומר, איכות הבנייה, שטח המבנה וגודל השטחים הציבוריים. סכום ביטוח התכולה מושפע משווי הפריטים השונים בדירה.
במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

שירות הזמנת רופא הביתה ניתן לעובדים זרים ותיירים 24 שעות ביממה, ללא עלות.
להזמנה עליך לפנות לספק השירות ביקורופא בטלפון 6101*.
בעת הפניה לביקורופא יש להזדהות באמצעות מס חבר בכללית הרשום על גבי הכרטיס המגנטי, כולל ספרת הביקורת.
לתשומת ליבך, הביטוח מכסה הזמנת רופא לביקור בית, אך אינו מכסה ביקור במרפאות ביקורופא.

ביטוח תכולת דירה הוא ביטוח חשוב המגן על נזקים לתכולת הדירה שלך. כדי להוסיף כיסוי זה עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך, פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי , או לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר באתר או בטלפון  1-700-72-72-27

כן! כשאתם רוכשים ביטוח דירה אונליין אתם חוסכים ומקבלים עד 30% הנחה לביטוח המשולב מבנה ותכולה. כך שהממשק שלנו לא רק נוח, אלא גם משתלם!

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת כיסוי לנהג חדש.
תוכל לפנות גם לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

ביטוח מחלות קשות מכסה יותר מ-35 מחלות קשות ואירועים רפואיים (עפ"י הרשימה בתנאי הביטוח). לצפייה ברשימה לחץ כאן
כמו כן, לאיילון ביטוח מחלות קשות המאפשר לך לקבל פיצוי כספי בעת גילוי מחלת הסרטן

ניתן לדווח באמצעות הסוכנים / פנייה לאיילון בטלפון 6679* אשר תקבל מענה ע"י מוקד חירום

תקופה המתנה היא התקופה מהיום בו קרה מקרה הביטוח ועד לזכאות לקבל תשלום.
בביטוח אובדן כושר עבודה, היא בהתאם לתקופת האכשרה שמוגדרת בפוליסה, כאשר קיימת אפשרות לרכוש ביטול חלקי של תקופת ההמתנה.

אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של נזקי צנרת ניתן להגיש תביעה  בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך.

לא תוכל להשתמש בשירותי המוקדים הפועלים בלילה, אך במסגרת הביטוח שרכשת אתה יכול להזמין רופא הביתה ללא עלות 24 שעות ביממה באמצעות ביקורופא בטלפון 6101*. יש להזדהות במספר חבר בכללית כולל ספרת ביקורת לצורך זיהוי

עליך לפנות בהקדם לסוכן הביטוח שלך על מנת שידאג לכרטיס עבורך, ללא כרטיס קופת חולים לא תוכל לקבל שירות רפואי מול הקופה.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

בכניסה לאזור האישי  שלך תוכל לעדכן את פרטיך

ערך פדיון - סכום החיסכון שהצטבר בפוליסת ביטוח חיים הכוללת חיסכון.
זה הסכום ברוטו שתוכל לקבל אם תמשוך את החיסכון לפני תום תקופת הביטוח המוגדרת בפוליסה, בכפוף לניכוי מס בהתאם לתקנות מס ההכנסה.
בפוליסת פרט – במשיכה ינוכה מס רווחי הון. בפוליסת מנהלים ותגמולים לעצמאי – המשיכה כפופה לכללי המיסוי בתקנות קופות גמל

ערך סילוק - גובה הזכאות לכיסוי ביטוחי מופחת שצברת בפוליסת ביטוח חיים, לאחר הקטנה או הפסקת תשלום הפרמיה. סכום זה יעמוד לזכותך כחסכון בתום תקופת הביטוח, ולזכות המוטבים במקרה פטירה חו"ח לפני תום תקופת הביטוח.

בכניסה לאזור האישי שלך תוכל לעדכן את פרטיך.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעה שלך ולבדוק האם הטפסים ששלחת הגיעו אלינו.

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השרות.באזור נותני השרות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.

על פי תנאי הביטוח, ישנן חברות בנות אשר נכללות באופן אוטומטי ואחרות אשר נדרש בגינן דיווח על מנת לקבל את אישור איילון. ההמלצה היא לבדוק מול סוכן הביטוח האם חברת הבת החדשה עומדת בתנאי ההכללה האוטומטית או נדרש דיווח בגינה.

כיסוי זה נרכש בנפרד עבור ביטוח מבנה ועבור ביטוח תכולת הדירה, ולאור הסיכויים לרעידת אדמה, כדאי שלא לוותר עליו. אם ויתרת על כיסוי זה, תידרש לחתום על טופס ויתור. אם לקחת משכנתא, הבנק מחייב אותך לבטח את המבנה כנגד סיכון זה.

מוטב בביטוח חיים הינו מי שיקבל את הכיסוי הביטוחי במקרה של מוות, חלילה.
בתכניות ביטוח חיים אתה יכול לבחור כל מוטב ולא רק יורשים חוקיים

אפשר לרכוש אחת משלוש סוגי כיסויים –

ביטוח מבנה בלבד -
למי שמעוניין לבטח את הדירה שלו מפני נזקים למבנה כתוצאה משריפה, הצפה או כל נזק אחר

ביטוח תכולה בלבד - למי שמעוניין לבטח את הרכוש בדירה שלו מפני אובדן או נזק כלשהו (למשל גניבה או שריפה)

ביטוח משולב - מבנה ותכולה יחד

ביטוח אחריות כלפי צד ג' הוא ביטוח עסק המעניק כיסוי מפני נזקים לגוף או לרכוש של צד שלישי, שקרו בעקבות תאונה שהתרחשה באחריותו של המבוטח.

עליך להיכנס לאזור האישי, לתכנית ביטוח הדירה, שם תוכל לראות מהי כתובת הנכס המבוטח.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

החוק אינו מחייב לעשות ביטוח משכנתא בתנאי לקבלת ההלוואה. אך הוא לא סותר מהבנקים לדרוש את הביטוח כתנאי להלוואה.

אם רכשת מחשב חדש או שבוצע שינוי כלשהוא במחשב שלך ואתה מעוניין בהתקנה חוזרת עליך לפנות למרכז התמיכה בטלפון 072-2229200

חשוב שביטוח תאונות אישיות יספק לך כיסוי שמתאים למקצוע שלך. אם החלפת מקצוע, עליך לשלוח אלינו טופס שינויים עם המקצוע המעודכן, באמצעות צור קשר, באתר, במייל bht@ayalon-ins.co.il, או בפקס שמספרו 03-7569566.
תוכל גם לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך או למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות צור קשר  באתר או בטלפון 1-800-35-2001. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי

על המעסיק לשלוח את הבקשה בגיבוי מסמכים המאשרים את השינוי למספר פקס 03-7569564 או לכתובת מייל hafaka@ayalon-ins.co.il או באמצעות צור קשר באתר.

התאריך הרטרואקטיבי הינו תאריך שתביעות המוגשות בגין מקרי ביטוח שהתרחשו לפניו, לא תהיינה מכוסות על פי תנאי הביטוח. לדוגמה, אם התאריך הרטרואקטיבי הוא ינואר 2015, ומגישים נגדך תביעה בגין מקרה שקרה בשנת 2014 או לפני, ביטוח האחריות המקצועית שלך לא יכסה את המקרה.

ביטוח משכנתא מורכב משני ביטוחים שונים: ביטוח חיים וביטוח הדירה שלך. ביטוח משכנתא למעשה נועד להגן על הבנק מסיכונים. הסיכון חל במקרה של מוות של אחד הלווים, מה שיכול להוביל לאי עמידה בתשלומי המשכנתא. בנוסף יש את הסיכון של המבנה שלך, במקרים כגון שריפה, רעידת אדמה ועוד.

ביטוח תושבי חוץ פועל באמצעות שירותי הבריאות של קופת החולים כללית. כדי לזמן תור עליך לפנות למוקד השירות של קופת חולים כללית 2700*.
לצורך קבלת שירות יש להזדהות באמצעות תעודה מזהה והכרטיס המגנטי שנשלח אליך.

עלות ביטוח החיים למשכנתא משתנה ממבוטח למבוטח בהתאם לנתונים אישיים כמו גיל, מין, היסטוריה רפואית, עישון ועוד. בנוסף הביטוח מושפע מכמה פרמטרים:
יתרת ההלוואה שככל שהסכום נמוך / גבוהה משתנה עלות הביטוח, גיל המבוטח שעם התבגרות המבוטח כך גם גדלה רמת הסיכון של חברת הביטוח והפרמייה עולה בהתאם, וגודל הדירה והעלות הנדרשת לבניית המבנה במקרה של אסון.

את טופס אישור העדר התביעות שלך בביטוח רכב תוכל להוריד מתוך האזור האישי שלך . לאחר התחברות לאזור האישי בחר את פוליסת הרכב הרצויה, ובאיזור "המסמכים להורדה" תוכל להוריד את אישור העדר התביעות.

אם אתה רוצה לבצע שינויים כמו עדכון כתובת או הוספת כיסויים בתנאי הביטוח, עליך להעביר מסמכי בקשה לשינוי חתומים בצירוף צילום ת.ז לפקס 03-7569566 או למייל bht@ayalon-ins.co.il. כמו כן, תמיד תוכל לפנות לסוכן הביטוח שלך באיילון שישמח לבצע עבורך התאמת כיסויים בהתאם לצרכי המשפחה שלך. פרטי סוכן הביטוח שלך מופיעים באזור האישי .

אם נפצעת בזמן שנהגת ברכב , עליך לפנות אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את הרכב בו נהגת . אם נפצעת בזמן שנסעת ברכב בו מישהו אחר נהג , עליך לפנות אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את הרכב בו נסעת. אם נפצעת כהולך רגל עליך לפנות אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את הרכב אשר פגע בכך

תכנית ביטוח אחריות כלפי צד ג' של איילון היא תכנית ביטוח המיועדת לעצמאים, בעלי עסקים, ובעלי מפעלים, ומגנה מפני אחריות העסק כלפי מקרי ביטוח הנגרמים לצד שלישי.

ביטוח בריאות מכסה טיפולים רפואיים בארץ ובחו"ל, תרופות מחוץ לסל התקופות , התייעצות עם ממומחים, טיפוליים מחליפים ניתוח והשתלות. בנוסף יש את הפיצוי הכספי במקרה של גילוי מחלקה קשה, בהתאם לתנאי הפוליסה שלך

עליך להיכנס לאזור האישי שלך לתכנית ביטוח הדירה, שם תוכל לראות אם יש לך ביטוח מבנה  דירה או ביטוח תכולת דירה ומהי הכתובת הרשומה והאם היא נכונה. באפשרותך גם לפנות לסוכן הביטוח שלך, פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים לאזור האישי  או למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-700-72-72-27 או באמצעות טופס צור קשר באתר.

מחלות קשות ואירועים בריאותיים יכולים להפתיע אותך בכל מצב וזמן בחיים. מצב זה עלול להוביל אותך להוצאות כלכליות כבדות, וכדי לשמור על העתיד הכלכלי שלך ושל משפחתך חשוב לרכוש ביטוח מחלות קשות המגן עליך במקרים כאלה. 
תוכל להיכנס לאזור האישי באתר ולצפות בפרטי סוכן הביטוח שלך.
תוכל גם לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.

סכום ביטוח מבנה דירה למשכנתא נקבע על בסיס ערך כינון שמשמעו, עלות בניית הנכס כולל: מרפסות, חלקים קבועים של הדירה וכאלו המחוברים לדירה בדרך קבע כגון: פרקטים, כלים סניטריים וכו'. לפרטים נוספים בנושא וקבלת הצעת מחיר לביטוח דירה אתה מוזמן ליצור אתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.

את הפוליסה תקבלו מיד בסיום תהליך הרכישה ישירות למייל שלכם ולנייד.

לא, בהגעה למבחן הרישוי השנתי יש להציג את שלושת המסמכים הבאים:
רישיון רכב בתוקף, תעודת זהות של בעל הרכב או ייפו כוח שלו ביטוח חובה בתוקף. ללא אחד מאלה, לא תהיה את האפשרות לבצע מבחן כשירות לרכבם במכון הרישוי.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלות מקוריות. בפוליסות ששווקו מ -01.10.2017 ניתן להעביר העתק מהקבלה.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.
כמו כן, תוכל לעקוב אחר סטטוס התביעה באתר שלנו באיזור האישי בצורה קלה ונוחה.

בעמוד זה תוכל לקבל את רשימת מוסכי ההסדר שלנו ולבחור את המוסך הקרוב אליך

עליך להיכנס לאזור האישי שלך לתכנית ביטוח הדירה, שם תוכל לראות אם יש לך כיסוי לרעידת אדמה.
באפשרותך גם ליצור קשר עם סוכן הביטוח שלך, פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים לאזור האישי , או עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון  1-700-72-72-27.

לא. ביטוח אחריות מקצועית נועד לכסות את אחריותו המקצועית של המבוטח ולכן עליו להיות בעל הסמכה רשמית.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

כדי לעדכן פרטים אישיים עליך למלא טופס הודעה על עדכון או שינוי פרטים אישיים ולשלוח את הטופס למרכז שירות הלקוחות שלנו, בפקס 03-7569566 או במייל shbhm@ayalon-ins.co.il או באמצעות טופס צור קשר באתר

עליך לפנות למרפאות כללית "סמייל" לקבלת טפול חירום בשיניים.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי למבנה או לתכולה והאם קיים כיסוי לביטוח כנגד סיכוני רעידת אדמה למבנה ו/או לתכולה.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעה שלך ולבדוק האם הטפסים ששלחת הגיעו אלינו.

עליך לשלוח אלינו טופס אמצעי תשלום (עמוד אחרון בטופס) עם פרטי אמצעי התשלום החדש, ולציין את מספר תכנית הביטוח ופרטי העובד. את הטופס ניתן לשלוח למספר פקס 03-7569564 או לכתובת מייל hafaka@ayalon-ins.co.il או באמצעות צור קשר באתר.

כדי לעדכן פרטי כרטיס האשראי עליך למלא טופס תשלום בכרטיס אשראי  ולשלוח את הטופס למרכז שירות הלקוחות שלנו, בפקס 03-7569566 או במייל shbhm@ayalon-ins.co.il, או באמצעות טופס צור קשר באתר.

תוכל לבדוק אם חסרים מסמכים בכל זמן, און-ליין האישי שלך בירור סטטוס תביעה , אם חסרים מסמכים תוכל לשלוח אותם דרך  האזור האישי שלך.
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001 (שלוחה מספר 1) או לסוכן הביטוח האישי שלך.

אם אבדה לך תעודת ביטוח חובה, אנא פנה במיידית לסוכן הביטוח שלך לשם הפקת תעודת ביטוח חובה חדשה. אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לאתר אותו באמצעות כניסה לאזור האישי . כחלק מתהליך הנפקת תעודת חובה חדשה, יהיה עליך למלא טופס הצהרה על אובדן תעודת חובה.

בהחלט כן , איילון חברה לביטוח ערוכה לעמוד בכל התחייבותה כלפי מבוטחיה בשעת חירום כבשגרה.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות של ביטוחי "חבר" תוך 14 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי  שלך, לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

ניתן לרכוש ביטוח דירה באופן מלא באינטרנט. התהליך הוא פשוט ונוח –נכנסים לתהליך הדיגיטלי לרכישת ביטוח דירה איילון LIVING, עונים על כמה שאלות הנוגעות לפרטי הביטוח, פרטי הנכס שאתם מעוניינים לבטח, בוחרים בסוכן שיטפל בכם, ומקבלים הצעת המחיר המותאמת לצרכיך. ניתן גם לשנות את העלות ולהוריד או להוסיף מרכיבים בפוליסה, לפי מה שמתאים לך!

בהתאם לעיקרון האחריות השילוחית, מעשי רשלנות מקצועיים נזקפים לא רק לחובת בעל המקצוע, אלא גם לחובת המעסיק או הארגון השולחים אותו. העובדה כי למעסיק אין נגיעה מקצועית לשיקול הדעת ולהחלטות של העובד, אינה פוטרת אותו מחבות מקצועית על פי חוק. לכן, אם אתה מעסיק, כדאי לך לוודא שיש לך ביטוח אחריות מקצועית.

עליך למלא טופס מורשה חיתום  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

לחברת ביטוח איילון יש מספר ספקים, הנותנים את השירות עפ"י הפוליסה של המבוטח , יש לפנות למוקד איילון – גרירה על מנת לקבל את השירות בטלפון *6679.

באפשרותך לשלוח אלינו מסמכים באמצעות טופס צור קשר  או לכתובת דוא"ל או פקס כפי שמופיעות בעמוד השירותים והפעולות לפי תחום הביטוח המתאים.

תוכל להיכנס לאזור האישי  ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי

לאיילון מגוון תכניות ביטוח אחריות מקצועית. כדאי שתבדוק מול סוכן הביטוח שלך, על פי הדרישות שלך, האם אתה צריך הרחבה לביטוח הקיים או שנכון יותר לעבור לביטוח שכולל את כל מה שנחוץ לך.

יש לוודא כי הביטוח כולל כיסוי בכל התחומים הטריטוריאליים בהם פועלת החברה. אם לא, יש לפנות אלינו באמצעות סוכן הביטוח בבקשה להרחיב את התחום הטריטוריאלי בהתאם.

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .