רוצה לקבל את אישור מס עבור ההפקדות הקודמות שבוצעו לך? מהו אישור מס? אישור מס הוא אישור שתוכל לקבל עבור הפקדות שבוצעו לך בעבר לכל אח תוכניות הביטוח, עבור אותה שנה שתבקש. באישור קיים פירוט של כל הסכומים ששלמת באותם תוכניות. כדי לקבל הטבות במס עבור אותם הפקדות, עליך לפנות ליועץ המס או רואה החשבון שלך. איך אני מקבל את אישור המס? אישור המס נשלח אליך אחת לשנה בדואר ישראל באמצעות הבוט שלנו לכניסה לחץ כאן באזור האישי שלך באיילון בתפריט "המסמכים שלי" תוכל לצפות ולהוריד את אישור המס ואף להדפיס אותו לאחר מכן צור איתנו קשר בטלפון 1-700-72-72-27 צור איתנו קשר באמצעות מילוי טופס צור קשר באמצעות פנייה לסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן שלך נימצאים באזור האישי שלך