חיפוש
פעולות
Skip Navigation Linksעמוד הביתשרותים ופעולותמרכז שרות לקוחותהנחיות להגשת תביעה

הנחיות להגשת תביעה

מעוניין להגיש תביעה אך לא ברור לך איך? ריכזנו עבורך הנחיות נפוצות

לצורך בדיקת סטטוס התביעה שלך עליך להתחבר לאיזור האישי

שאלות ותשובות

תוכל להיכנס לאזור האישי   ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי .

אין צורך בסיסמה בכניסה לאזור האישי . כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

פרטי התקשרות

מרכז שרות לקוחות איילון:

  • טלפון
    1-700-72-72-27
  • פקס
    03-7569560
  • כתובת:
    אבא הלל סילבר 12, רמת גן 5250606, ת.ד 10957
  • דוא"ל
    merkazsherut@ayalon-ins.co.il

שעות פעילות:

 ימים א-ה

 08:00-16:00

 

כניסה לאזור האישי
כניסה לאזור האישי
כל המידע במקום אחד
 

לרשימת מוקדי השרות

למידע נוסף

אמנת השירות

למידע נוסף

שאלות נפוצות

תשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנושאים שונים שנשאלו על ידי מבוטחי איילון
למידע נוסף

מאמרים מקצועיים

למידע נוסף