פעולות

הנחיות להגשת תביעה

כאן ריכזנו עבורך הנחיות מפורטות להגשת תביעה בכל אחד מתחומי הביטוח

* פיצוי כספי ניתן בהתאם לתנאי הביטוח בפוליסה

צפה בסרטון הדרכה להגשת תביעת ביטוח

 

איך להגיש תביעה בביטוח לעסק

איך להגיש תביעה בביטוח לעסק

העסק שלך נפגע? עליך להודיע במיידית לסוכן הביטוח שלך או למוקד איילון, ולקבל מאיתנו פיצוי בהתאם לתנאי הביטוח שלך.

לעמוד הנחיות להגשת תביעה לחץ כאן

שאלות ותשובות בנושא תביעות

שאלות ותשובות

כאן תוכל לקרוא שאלות ותשובות נפוצות בנושא תביעות

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעה שלך ולבדוק האם הטפסים ששלחת הגיעו אלינו.

באזור האישי  תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

תוכל לבדוק את מצב התביעה שלך בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך בירור סטטוס תביעה .
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

לא, תוכל לשלוח את כל המסמכים בדואר לכתובת שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות אבא הלל סילבר 12, רמת גן, מיקוד 5250606 ת.ד 1095. תוכל גם לפנות לאחד ממוקדי השרות שלנו לבדיקה אלו מסמכים עליך להגיש

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

במקרה שהדירה שלך נפגעה כתוצאה מנזקי מים, הינך זכאי לתיקון על ידי ספק מורשה או שרברב פרטי, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


ישנן 2 אפשרויות לטיפול בנזקי מים, בהתאם לכיסוי שיש לך בביטוח הדירה:

  • תיקון על ידי שרברב בהסדר
  • תיקון על ידי שרברב לבחירת המבוטח והגשת תביעה להחזר


מה עושים במקרה של נזקי מים - באמצעות שרברב בהסדר

ראה הסבר על תהליך קבלת השירות באזור נותני השירות, שם תוכל לקבל את רשימת השרברבים שבהסדר.


מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב לבחירת חופשית של המבוטח

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב לבחירת המבוטח , עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.


איך תדע איזה כיסוי יש לך?

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כלים סניטריים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

אם ברשותך פוליסה שמועד תחילתה 3.9.17 וקיים לך כיסוי כזה ראה הסבר על תהליך קבלת השרות.באזור נותני השרות תוכל לקבל את רשימת השרשרבים שבהסדר מטעם איילון. (אם קיימת לך פוליסה שמועד תחילתה לפני 3.9.17 - יש לפנות לספק השרות שמצויין במפרט הפוליסה).מה עושים במקרה של נזקי מים - שרברב פרטי

אם יש לך כיסוי לטיפול על ידי שרברב פרטי, עליך לפנות למרכז שירות הלקוחות של איילון בטלפון 6679* או באמצעות צור קשר באתר, ואנחנו נפתח תביעת ביטוח, נשלח שמאי למקום האירוע ונסביר לך מה לעשות.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

לקבלת שירות בתביעות

שדות חובה מסומנים ב -
לקבלת שירות בתביעות
שם מלא
תעודת זהות
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
מהות פניה
איך תרצה שנחזור אליך?
לידיעתך, לטובת מענה מקצועי, פנייתך תועבר לאחד מסוכני הביטוח המקצועיים מטעמנו.
 

בדיקת סטטוס תביעה
לבדיקת סטטוס התביעה שלך ולהשלמת מסמכים לחץ כאן שלך



 

מוקד תביעות רכב

דואר אלקטרוני: tviot_rechev@ayalon-ins.co.il
בירורי תביעות לצד ג: tviotg@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
פקס: 03-7569560
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00
מענה לתביעות לצדי ג: א,ב,ד,ה בין השעות: 10:00-16:00 l ביום ג בין השעות: 08:00-12:00

מוקד תביעות דירה ורכוש

דואר אלקטרוני: apprep@ayalon-ins.co.il
טלפון: 6679* | 072-2228678
פקס: 03-7569578
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 16:00 | ימי ו וערבי חג מ-8:00 עד 13:00

מוקד תביעות בריאות, סיעוד ותאונות אישיות

דואר אלקטרוני: moked-briut@ayalon-ins.co.il
טלפון: 1-800-35-20-01
פקס: 03-7569586
ימים ושעות פעילות: א-ה מ-8:00 עד- 17:00