פעולות

מבוטחים כתבו עלינו

אנשים לשירות אנשים

אספנו את מיטב מכתבי התודה שמבוטחי איילון שלחו אלינו לאחר קבלת שירות

מכתב תודה ליובל ממוקד בריאות

"
שלום יובל,

תודה רבה על העצות הטובות והטפסים.
שירות מא ועד ת, בנעימות ומקצועיות.

תעבירי בבקשה את המייל הזה למנהלים שלך
יש להם אוצר בידיים


יום נעים, נורית


 "
נורית, 02/12/2019

מכתב תודה לאורטל ממוקד תביעות בריאות

"
שלום,

אני רוצה לשבח את אורטל מצוות בריאות על השירות הנפלא שקיבלתי ממנה
על הסבלנות שהפגינה לשאלותיי.

בימים בהם אנחנו נמדדים מול לקוחות על השירות, חשיבות השירות ומהירות התגובה של הצוות מאוד חשובה ועוזרת לנו לא מעט

סינרגיה, הינה סוכנות הפועלת עם מספר חברות ואנחנו נתקלים לצערי בתשובות לא מקצועיות או בחוסר סבלנות של צוותים בחברות אחרות, לכן פעילותה של אורטל הינה משב מרענן וכולי תקווה שהמייל יועבר אליה ותשפיע על כל צוות הבריאות.


 "
סמי מסוכנות סינרגיה, 28/11/2019

מכתב תודה לחני ממוקד הבריאות

"
תודה רבה חני.
אין לך מושג כמה משמעות יש לעובדה שאתם עונים במהירות ויעילות וסוגרים תביעות בצורה כה אפקטיבית. זה ממש עוזר לנו.
בתקופה האחרונה אנחנו לצערנו נאלצים לעבור המון בדיקות, וחווינו המון אכזבות רפואיות.
בעבודה מול המערכות הרפואיות בארץ ההיבט הבירוקרטי מתיש וצורך המון משאבים, ולעומת זאת העבודה מולכם היא יעילה, נעימה וברורה, וזה לא טריוואלי.

תודה לך,

 "
נועה,  28/10/2019

מכתב תודה לרוני ממוקד הבריאות

"
שלום רב,

שמי יהודה אשר מבוטח אצלכם בביטוח תאונות אישיות.
בתאריך ה 21.7.19 עברתי תאונה אשר בה נפצעתי די קשה.

אני מרגיש צורך ואף חובה לציין לטובה את אשת השירות שלכם רוני.
במהלך הפציעה שאני עובר נתקלתי באנשים שירות אף אצלכם, אשר השירות מהם והלאה, אך רוני שלכם בהחלט פיצתה על כך.
עם המון סבלנות וסובלנות לימדה אותי רוני, כי לא רק חשוב באיזה חברת ביטוח להיות, אלא יותר חשוב איזה נציג מטפל בך.

הטיפול שקיבלתי מרוני היה לעילא ולעילא.
תודה רבה רוני על השירות הנפלא.


ידעו מנהליים שאת הסיבה היחידה שאני אשאר מבוטח שלכם.
תודה על הכל ושנה טובה.

 "
יהודה,  25/09/2019

מכתב תודה למוקד בריאות

"
אודה אם תעבירו זאת גם למי שאחראי על בחירתכם כחברת ביטוח בנציבות המדינה.

הנני עובדת מדינה וביטחתי עצמי דרך ביטוח בריאות של עובדי מדינה.
בכל פעם שאני פונה לביטוח בבקשה כלשהי רמת השירות פשוט מופלאה.
לא אגזים ואומר כי לא קיבלתי בשום ממסד או ביטוח שירות כזה בישראל.
התשובות מידיות, וברורות .וכן העברת דמי התגמול נעשית כל כך מהר שאני כל הזמן מתרשמת יותר ויותר מהיעילות.

אני מרגישה צורך להעביר מסר זה על מנת להודות על כך וכן לחזק אתכם שתמשיכו כך וכן להודות לנציבות המדינה שבחרה בכם לתת לי שירות כזה כעובדת מדינה במסגרת הביטוח.

 "
פאני,  16/09/2019

מכתב תודה לאילנית לוסקי, מוקד תביעות מחלקת בריאות

"
שוחחתי עם נציגה בשירות הלקוחות היום העונה לשם אילנית לוסקי.

אני חייב לשבח את אילנית על סבלנות אין סוף, שירותיות ורצון אמיתי לעזור ולפתור בעיות קיימות ומשמעותיות.

גם כאשר אילנית לא ידעה לענות תשובה ברורה, היא לא היססה לבדוק את עצמה בכדי לא להטעות.

יישר כח אילנית!

 "
שימי,  11/09/2019

מכתב תודה למוקד בריאות

"
שמי יעל ואני נזקקת לתרופה "לינפארזה" באופן קבוע. מתן התרופה אושר על ידכם ועל כך תודתי הכנה.

ברצוני להביע את תודתי העמוקה.
עובדים כמו באיילון מוכיחים כי בירוקרטיה היא לא גזרה משמיים.
האדיבות, היעילות, הרצון לעזור במהירות האפשרית, ההתעניינות הכנה בשלומי וההרגשה הטובה שיש על מי לסמוך שהתרופה תגיע תמיד בזמן- כל אלה אינם דבר מובן מאליו.
נעים לדעת שיש עדיין אנשים עם תודעת שירות כל כך גבוהה העובדים מכל הלב.

כמו כן, ראויה לציון ההתנהלות היעילה של עובדי בית המרקחת "רמז" בחיפה הדואגים לספק את התרופה בזמן באופן רציף. יבואו גם הם על הברכה.

בברכה וברגשי תודה,


 "
יעל,  21/08/2019

מכתב תודה לשירן עטיה, מוקד בריאות

"
שלום,

ביום שני האחרון עברה אשתי ב״ה בהצלחה, ניתוח קטרקט בעין שמאל.
רציתי להביע תודה והערכה לשירן עטיה שטיפלה בנו משלב הפניה אליכם ועד הסדרת ההפניות.

ההרגשה שהיא נתנה ושגובתה במעשים היתה הרגשה של אכפתיות ודאגה כנה תוך הפגנת רגישות והכל בארשת נעימה שליוותה את ההליך שכרוך כמובן באי נעימות הן מבחינת ההתעסקות הפרוצדורלית והן מעצם הענין של הליכה לקראת ניתוח של בת הזוג.

חז״ל אמרו על נתינה שנעשית בעין טובה שהיא הנתינה האמיתית, אז אשרינו שזכינו שהיא תטפל בפניה ואשריכם שיש לכם מטפלות בפניות כמו שירן. 

 "
ברוך,  21/08/2019

מכתב תודה לאילנית לוסקי, מוקד בריאות

"
שלום רב.

רציתי לציין לטובה מאוד את אילנית לוסקי נציגת השירות.
היא מקצועית מאוד, רלוונטית ומנסה לעזור.

תודה רבה,
 "
מיכאל, 30/07/2019

מכתב תודה והערכה לגבריאלה דרור, אגף בריאות

"
אנחנו מודים לך על טיפול מסור מהיר ויעיל גם כשהיו חסרים טפסים.
לא חיכית לסוכן ממקום העבודה שישלח לנו.
אלא טרחת והתקשרת אלינו ישירות. כדי שנשלח את הטפסים החסרים.
על מנת לא לעכב את התביעה, וזה נקרא להגדיל ראש,
ועל כך אנו מביעים תודה והערכה.

ישר כח!
 "
דוד, 09/07/2019

מכתב תודה ללינוי באשי, מחלקת תביעות בריאות

"
ברצוני לציין את הטיפול המסור של גב' לינוי באשי.
הגשתי תביעה מסויימת והיו מסמכים חסרים.
לינוי המשיכה לטפל בנושא בסובלנות, במקצועיות ובמסירות,
ועל כך תודתי.

 "
רבקה, 06/07/2019

מכתב תודה לאיתמר יצחק, מוקד שירות לקוחות

"
איתמר יקירי,

שמחתי שאתה הוא זה שנפל בגורלי להתחבר אליו בשיחת הברור הבוקר.
עשית עבודה מ ע ו ל ה.
היחס וההסברים נעשו על ידך בצורה המקצועית והאנושית שאין למעלה ממנה.
אשמח אם יתאפשר לי להעביר את המסר הזה לממונה עליך.

 "
יוסף, 04/07/2019

מכתב תודה למעיין מורדוך, מוקד שירות לקוחות

"
תמר ואסתי שלום,

אני מבקש להודות למעיין מורדוך על שירות שקיבלתי ממנה לפני מספר ימים.
בקשתי לברר היכן נמצא תשלום דמי התביעה ומעיין הייתה אכפתית מאד, שירותית מקצועית ויעילה.
ניסתה להשיג את מסלקת התביעות פעם אחת
, כשלא הצליחה לא ויתרה והתקשרה לעובדת נוספת, קולגה של מסלקת התביעות וחזרה אלי עם תשובה.
לכל אורך השיחה מעיין גילתה הזדהות עם שאלתי בניסיון כן ואמיתי לטפל בפנייתי ובזכותה הנושא טופל לשביעות רצוני המלאה. מעין בלטה באופן מיוחד ברצון לסייע ולהביא לפתרון הסוגיה.

מעיין ראויה לכל הערכה!

אשריכם שיש לכם עובדת מזן מיוחד.

תודה ויישר כוח!


 "
אמיר, 29/06/2019

מכתב תודה לשיר סעדיאן, מוקד שירות לקוחות

"
שלום רב,

ברצוני להעביר את תודתי העמוקה על שירות יוצא דופן, מסירות, אחריות, חביבות ומסבירת פנים. כתא"ל במילואים, סמנכ"ל ומנכ"ל בחברות עיסקיות גדולות לא נפגשתי בעובד מסור ונותן שירות למופת כמו שיר סעדיאן.

שיר הסבירה לי בסבלנות אין קץ מה עלי לעשות, הייתה אמפטית, נדיבת לב ובעלת מחוייבות אדירה ללקוח.

אנא מסרו לשיר כל הכבוד ומי יתן וירבו כמוה נותני השירות בחברתכם.
אין ספק שהיא מיוחדת מאוד.

כה לחי לשיר.

 "
אבי, 28/06/2019

מכתב תודה למוקד בריאות

"
שלום,

הנני מביע בזאת את שביעות רצוני המלאה, מהיחס אותו אני מקבל משירותי הבריאות של חברת איילון.
אתם מקצועיים, אדיבים, סבלניים ומעניקים תחושה שאכפת לכם מהלקוח, באמת אנשים למען אנשים.
במחוזותינו זה לא מובן מאליו ועל כן תבואו על הברכה.

יישר כוח!
 "
אהוד, 27/06/2019

מכתב תודה לשירן ממוקד בריאות

"
היי,

רציתי לשבח את שירן המוקדנית שלכם.
היא העניקה לי שירות מצוין והייתה מאוד איכפתית ועשתה את המקסימום כדי לעזור.
 "
אראל, 20/06/2019

מכתב תודה למוקד תביעות בריאות

"
שלום רב,

ברצוני להבעיע את הערכתי על הטיפול המהיר,
היעיל והשירותי עד מאוד בפנייתי אליכם לקבלת החזר עבור ביקור אצל רופא.


בחודש מאי 2019 פניתי אליכם עם קבלה מביקור רופא פרטי.
שוחחתי פעמיים עם נציגים אדיבים מאוד מחברתכם שהסבירו לי על התהליך.
שלחתי הכל במייל, ולא בפקס כמו בעבר, קיבלתי אישור מידי על קבלת הפניה שלי, וכעבור מספר ימים קצר הוחזר לי התשלום.


אני מבקשת להודות לכם על ההתייעלות והנוחות שבקשר מולכם.
שמחה לקבל שירות מחברה שפועלת במקצועיות רבה.

 "
חנה, 30/05/2019

מכתב תודה לגבריאלה דרור, מחלקת בריאות

"
גבי בוקר טוב,

רוצה להודות לך מכל הלב על הטיפול היעיל , המסור והמהיר בתביעה הסיעודית של אחותי, זה לא מובן מאליו.
אני מברכת אותך בבריאות איתנה אריכות ימים ושנים,
ברכה והצלחה בכל מעשייך אמן !

תודה רבה,

 "
אורלי, 06/05/2019

מכתב תודה למוקד תביעות מחלקת בריאות

"
שלום רב,
השבוע הגשתי תביעה שעסקה הן בבקשה לאישור ניתוח והן בבקשה להחזר הוצאות.
התביעה, על שני מרכיביה, טופלה תוך 48 שעות!!
גם המענה לטלפון לשאלה שבקשתי לברר במסגרת התביעה היה מיידי!! wow!!!

זהו. רק רציתי לפרגן.

 "
דודי, 18/04/2019

מכתב תודה לאילנית לוסקי, מש"ל, מוקד בריאות

"
שלום רב,
זו הפעם הראשונה שאני יוצרת קשר לגבי שאלות רבות על ביטוח לילדיי.
נהניתי מאד מהמענה המהיר, היעיל של אלנית.
ענתה לי בסבלנות רבה, לא דיברה מהר מידי. הכל היה מובן.
גם עזרה לי בכך שהעבירה לי במייל את המסמכים הנדרשים וכך חסכה לי זמן לאתר אותם באתר.

 "
אמילי,  08/04/2019

מכתב תודה ליובל רייצי, מש"ל, תאונות אישיות

"
רציתי לשבח את השירות שקיבלתי מהעובדת יובל רייצי.

כעו"ד שעובד מדי יום מול חברות הביטוח, יובל הייתה מאוד אדיבה וסבלנית לשאולותיי.

אציין שאומנם נראה כי אנחנו "יריבים", בכל מה שקשור לזכויות המבוטח, אך אין דרך טובה יותר ממענה אנושי אמיתי וטוב, כפי שיובל העניקה לי.

כמי שעבד בעבר מס' שנים לא מועט בחברות הביטוח, הייתי ממליץ לטפח ולקדם עובדת כמו יובל, שכן היא עושה שירות מעולה לחברת הביטוח שלכם.

 "
מיכאל,  08/04/2019

מכתב תודה לאילן ברקוביץ, מרכז שירות לקוחות

"
אף פעם לא הודתי לחברת ביטוח, כי תמיד תמיד גם שמגיע לך הם מענים אותך... אך הפעם הותעתי לטובה. עברתי תאונת דרכים, ולפי דו"ח שמאי הרכב היה במצב של טוטאלוס, והיה מגיע לי רכב חלופי. קיבלתי פיאט 500 ל - 20 יום.
בדיוק שבועיים מהתאונה הכסף עבור הרכב שלי נכנס לבנק כשנאמר לי בפירוש שזה יקח 30 יום. הנציג שליווה אותי היה אילן ברקוביץ מחברת איילון.
תודה על הטיפול המהיר שנעשה בצורה מופתית. מבטיחה לחדש אצלכם את הביטוח,
ומבטיחה להמליץ גם לחבריי הטובים. שלא נזדקק ושניפגש רק בחידושים!

 "
דניאל יפרח,  31/03/2019

מכתב תודה אילנית, מרכז שירות לקוחות, תחום בריאות

"
רוצה לציין את הנציגה אילנית שנתנה שירות מקצועי 

 "
יובל,  28/03/2019

מכתב תודה לליטל, מרכז שירות לקוחות, תחום בריאות

"
רב תודות לך על הטיפול המהיר והאכפתי
יישר כח וכן ירבו נותני שרות כמוך.

 "
מירי,  27/03/2019

מכתב תודה למאיה, מרכז שירות לקוחות

"  
מאיה,
תודה רבה על השירות
שוחחתי אתך אתמול הייתה לך אוזן קשבת נעימה ועניינית,
דבר שנדיר לפגוש אותו בזמננו
כל הכבוד!

 " 
נאג'ח, 30/10/2018

מכתב תודה לשירן, מרכז שירות לקוחות

"
ברצוני להביע תודה והערכה לעובדת ששמה שירן.
הגב' שירן טיפלה בעניין גרירה ותיאום בין שני קבלני גרירה בצורה יסודית תוך שמירה על קשר הדוק עמי כלקוח.

 "

אשר, 01/11/2018

מכתב תודה לדורית, מרכז שירות לקוחות

"
רציתי להגיד שדורית מקסימה,
במשך שנים שאנחנו מוסך הסדר שלכם, היא כל הזמן עוזרת, מקדמת ומניעה את הדברים. אין על השירות שלה.

מגיעה לה תודה ענקית!
 "

אלינור, 01/11/2018

מכתב תודה לאסתי אביר, מרכז שרות לקוחות

"
עדי היקר,
ברצוני להעביר את הוקרתי לאסתי אביר.
בכל פניה שלי אליה, גם שהיא בחופשה, אני מקבלת מענה מידי, מקצועי ואדיב.
היום פניתי אליה שוב לנייד שלה ולמרות שהיא בחופשה מרוכזת ובמקום בילוי, כהרגלה, ענתה לשיחה קידמה את הנושא ועל כך שאפו.
אשמח שתעביר את תודתי והערכתי למנהלים של אסתי ובפרט לאסתי.
 "

סמדר,  25/10/2018

מכתב תודה ללינוי, מרכז שירות לקוחות

"
היי לינוי,
המון תודות על הטיפול המסור והמהיר.
כמו תמיד, אין על השירות שלכם!
 "
דנה, 12/12/2018

מכתב תודה למור, מרכז שירות לקוחות, תחום בריאות

"
שלום,
הבוקר פנתה אליי מור מהמוקד באשדוד, רציתי לציין לגביה כי השיחה נעשתה במקצועיות, בנועם ובסבלנות מרובים. היא הפגינה בקיאות רבה, נתנה את המענה בכל שלב משלבי השיחה יתרה מזו, בכל שלב, שלטה והייתה נכונה לתת מענה שירותי, אדיב ומסור.

אני מוקירה את מור על השירות הנפלא שקיבלתי ממנה ומודה לה. אין זה רגיל שעובדת חברת ביטוח תתייחס לכל השאלות ששאלתי שאפילו לא קשורות אליה והיא טרחה להפנות אותי לגורם המתאים בחברה ואף גילתה אמפתיה, הייתה לה גישה אישית ואינטליגנציה רגשית מפותחת לצד דייקנות וידע מקצועי נרחב.
.
אני ממליצה על שירותיה של מור בכל פה!

 "
אשורה, 23/12/2018

מכתב תודה לאליאור סידון, מחלקת תביעות בריאות

"
שלום רב,
בעקבות הכנסת התרופה לסל הבריאות לשנת 2018,קבלנו אישור ממכבי שרותי בריאות לקבל את התרופה דרכם בחודשים הקרובים.
אנו מבקשים להודות לכם מקרב לב על הטיפול באספקת התרופה בתקופה שהיתה מחוץ לסל.
אנא העבירו תודה זו לגברת אליאור סידון.


 "
אברהם, 06/02/2018

סרטון עדות של מבוטח בביטוח בריאות

 

 

דוד בריל, 28/02/2018

מכתב תודה לאילנית לוסקי, מש"ל תחום בריאות

"
שלום,
אני מבוטח בחברתכם, ואני שולח מייל זה על מנת להודות לנציגתכם אילנית לוסקי.
אילנית טיפלה בפנייתי באופן אישי, אכפתי ואינטיליגנטי.
לצערי לאור הנסיבות לאחרונה אני נאלץ לפנות להמון חברות וסוכנויות ביטוח ורפואה, וחוויתי לא מעט אינטראקציות עם נציגי שירות, בניגוד אליהן, האופן שבו טיפלה אילנית בפניה שלנו ממש נגעה לליבי. היא הבינה את הבעיה בה אנו נמצאים, עשתה כל שביכולתה לסייע, דאגה לעדכן אותנו בכל התקדמות, ולתקן בעצמה כל טעות שהייתה בדרך, מבלי לגלגל את האחריות על גורמים אחרים.

קבלת סיוע, עזרה וליווי אישי מנציגה בחברת ביטוח בעת הגשת תביעה זה לא דבר טריוואלי, ואנו רוצה להודות לאילנית על כך באופן אישי.

תודה רבה!


 "
עמיר,  13/12/2018

מכתב תודה לאילן ברקוביץ, מרכז שירות לקוחות

"
שוב תודה על טיפולך המקצועי והמסור שהענקת לנו לאחר קרות התאונה (23/7/18) ועד לסיום הטיפול בתביעה (10/10/18).
למרות הנסיבות המצערות מבחינתנו (טוטל לוס לרכבנו ...),  זכינו לליווי צמוד, סובלני (במתן מענה מפורט ואמין לכל שאלותינו לגבי תהליך התביעה...),
סבלני וזמין שלך כנציגנו מול חברת הביטוח של הנהג הפוגע.

כפי שנאמר בשיחתנו האחרונה, לאחר סיום התביעה, אנו תקווה שלא נאלץ בעתיד להזדקק לשירותיך...

שמחנו לקבל ממך שירות!
תודה רבה!

 "
משפחת מאיר,  14/10/2018

מכתב תודה למיטל בוטר, מש"ל תחום בריאות

"
חשוב מאוד לציין גם דברים טובים
ומיטל היא אחת מהדברים הטובים...
מקצועית , יעילה, ומרגישים את החיוך שלה מאחורי המיילים.

 "
גלית,  24/12/2018

מכתב תודה למחלקת תביעות ביטוח בריאות

"

בוקר טוב,
תודה רבה על היעילות,הוגנות וזריזות.
הלוואי,מעתה ועד עולם,שכך יטופלו כל תביעותי,באיילון ובכל חברה אחרת.

יישר כוח!

 "
ניר,  29/11/2018

מכתב תודה למחלקת תביעות ביטוח בריאות

"
ברצוני לציין לטובה את אושרת אמיר ממחלקת תביעות בריאות.

מהירה, יסודית, מקצועית ושירותית והכי חשוב אכפתית.

 "
תום,  14/11/2018

מכתב תודה לספיר, מרכז שירות לקוחות

"
אני רוצה להודות לך על השירות והסבלנות.

שוב תודה ויום מקסים 

 "
סברינה,  20/12/2018

מכתב תודה להדס בן משה, מרכז שירות לקוחות

"
ברצוני להודות מקרב לב להדס בן משה מהמוקד, על שירותה מעל ומעבר למצופה, על התייחסותה וסבלנות. התרגשתי מאדיבותה ועזרתה. 
נעים לגלות שיש שירות נפלא כזה כמו שקיבלתי מהדס, נדיר למצוא במחוזותינו.
מי ייתן וירבו כמותה נותני השירות, על כך יישר כוח!

 "
מלכה,  25/12/2018

מכתב תודה למאיה מזרחי, מרכז שירות לקוחות

"
מבקשת בזאת לציין את הטיפול המהיר הענייני המקצועי האדיב והסבלני שנתנה לי נציגת בטוח איילון מאיה מזרחי.
הלוואי וירבו נותני שירות כמותה.

תודה רבה, ויישר כח!

 "
נדיה,  19/12/2018

מכתב תודה לאושרת, מחלקת תביעות בריאות

"
אני רוצה להביע את הערכתי העצומה ותודתי לאושרת נציגת מחלקת התביעות על טיפול אישי , רגיש ,מקצועי ומסור בכל פניותיי וכן פניות סוכניי אליה .
תחום התביעות הינו תחום רגיש מאוד , אני עדה כל העת לזמינותה ליוזמה שלה לעדכן בטיפול השוטף ולאורך הרוח שמפגינה בכל התהליך,

תודה אושרת!

מאחלת לנו המשך שיתוף פעולה פורה ומהנה 

 "
סמדר,  27/12/2018

מכתב תודה ללוטם, מרכז שירות לקוחות, צוות תביעות

"
היי,
הכסף נכנס לחשבון.
אני רוצה להודות לך מעומק ליבי על השירות הנפלא שלך.
עדיין לא נתקלתי מעובדת עם שירות כמו שלך.
הלוואי וירבו עוד עובדים ועובדות כמותך.
 "
יורי,  27/12/2018

מכתב תודה לטלי אזולאי, מוקד תביעות רכב

"
שמח לפנות אליכם בנוגע לשירות חיובי שחוויתי בפניה טלפונית מול מוקד איילון.
ברצוני לשבח את השירות שקיבלתי מהנציגה טל אזולאי.
במהלך השיחה שלנו , שארכה לא מעט זמן , גילתה הקשה וסבלנות וחתרה למתן שירות,למרות שלא מדובר בתהליך שאמורה לתת (לא תביעה כי אם שירות לקוחות "רגיל") , והייתה יכולה לפטור עצמה בתירוץ שזה איננו תפקידה, כיוון שמטפלת בנושאי תביעות רכב.

ככל שירבו נציגות כמו טל לקוחות איילון - סוכנים ומבוטחים - ימשיכו לשמור אמונים לחברה.

אנא מסרו את תודתי האישית לטלי
.
 "
עדי,  15/10/2018

רוצה לספר לנו על חוויית שירות טובה שקיבלת מאיתנו?

שדות חובה מסומנים ב -
רוצה לספר לנו על חוויית שירות טובה שקיבלת מאיתנו?
שם מלא
דואר אלקטרוני
קידומת
מספר נייד
שם העובד ממנו קיבלת שירות
מחלקה / אגף
מלל חופשי
הסכמת פרסום

קבלת קהל

סניף ראשי - אבא הלל 12, רמת גן, קומה 9
ימי פעילות: בימים א-ה בין השעות 08:00-15:30

כתובתנו למשלוח דואר 

איילון חברה לביטוח - סניף ראשי
רחוב אבא הלל סילבר 12, רמת גן 5250606
ת.ד 10957
דואר אלקטרוני: mail@ayalon-ins.co.il


מחוז ירושלים
רחוב שד' זלמן שז"ר 1, בנייני האומה, ירושלים 9136402
ת.ד 36583
דואר אלקטרוני: jerusalem@ayalon-ins.co.il


מחוז חיפה והצפון
רחוב דרך בר יהודה 63, נשר תל חנן 3660301
ת.ד 455
דואר אלקטרוני: haifa@ayalon-ins.co.il


סניף נתניה
גיבורי ישראל 12, איזור תעשיה חדש פולג, נתניה
ת.ד 8714 מיקוד 4250412
דואר אלקטרוני: natania@ayalon-ins.co.il