פעולות

פניות הציבור

הממונה על פניות הציבור

אנחנו באיילון שואפים למתן השירות הטוב ביותר למבוטחינו, יחד עם זאת, אם אינך שבע רצון מהשירות שניתן לך, ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור.

באפשרותך לפנות לממונה על פניות הציבור בכל אחת מהדרכים הבאות:

בפקס

בפקס

072-2469051

 

בדואר ישראל

בדואר ישראל

איילון חברה לביטוח בע"מ, מחלקת פניות הציבור, בית איילון ביטוח, דרך אבא הלל סילבר 12 רמת גן, 52008

 

בטלפון

בטלפון

03-7569547
 

לתשומת לבך, בשליחת פנייה באמצעות פקס או דואר אלקטרוני, עליך למלא את הפרטים הבאים:

  • שם מלא
  • ת.ז
  • סוג הביטוח (ביטוח רכב, דירה, חיים, בריאות או חיסכון)
  • כתובת למשלוח דואר
  • מספר טלפון לבירור פרטים נוספים
  • לצרף מסמכים רלוונטיים

פניות בנושאים נוספים